Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Har legat med min systers kille

Mia04 skrev 2024-07-28 20:50:23 följande:

Nej det kan hon inte 
    jag vet att jag har sårat henne djupt men blir ju inte bättre på att hon ska älta. 

jag älskar henne men jag råkade klanta mig

Hon är långsint?.

Om du hade fattat att du sårat henne djupt såå hade du inte resonerat så otroligt idiotiskt och totalt empatistört att hon är långsint.

Ja du älskar säkert din syrra, men du  kan uppenbarligen inte älska din syrra tillräckligt för att låta henne bearbeta saken i sin takt utan att bete dig som en småsint egotrippad människa och anklaga henne för att var långsint på+ en så kort tid som 4+veckor.

Dina inlägg är så otroligt egotrippade och enbart centrerade kring dig och vad du vill och dina behov, din syrras behov har NOLL betydelse för dig, det har du bevisat genom dina texter i denna tråd, Din syrra skall bara typ lägga ned och dansa efter dina behov och önskningar så du får din vilja igenom.

Det spelar ingen roll hur mycket du tjatar i inlägg efter inlägg, ingen som har empati och förståelse för din syrra, kommer aldrig att hålkla med dig om att 4+ veckor kan klassas som långsint.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-30 00:44:33 följande:
    Du har ingen aning om hur mycketbjag älskar min syster, så snacka inte skit.

nej, men min syster ska inte älta då hon inte mår bra av det. Utan gå vidare så allt blir bra istället.
    Det är inte att snacka skit att påtala för dig att du kommer med idiotiska argument om vad din syster skall/måste göra och inte göra. Det är enbart hon som kan avgöra det, inte du.

Du bestämmer inte vad din syster mår bra av.
    Som sagt det har bara gått 4+ veckor så det är fortfarande förhållandevis färskt ditt jävla svek du gjorde mot henne.
    Mia04 skrev 2024-07-30 00:44:33 följande:
    nej, men min syster ska inte älta då hon inte mår bra av det. Utan gå vidare så allt blir bra istället.
    Du påstod att du älskade din syster väldigt mycket.

Du bestämmer inte vad din syster "ska" göra och vad hon mår bra av.

Ta ditt jävla ansvar för dina handlingar och konsekvenser i stället för att ställa orimliga krav på din syster så att du slipper ta ansvar och konsekvenser för dina handlingar.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-30 00:15:50 följande:
    Jag är medveten att jag har gjort henne besviken.

men nu har det gått ett tag och hon måste glömma och förlåta. Jag har fått stå mitt kast så det räcker
    Jasså är du verkligen det? Ändå kommer du med en massa orimliga krav på din syster, för att rädda dig själv och slippa ta ansvar och konsekvenser...

Du har fortfarande ingen rätt att komma med krav på din syster om att hon skall glömma och förlåta dig. Varken du gillar fakta eller inte, så är det något din syster avgör själv och skall avgöra själv, det aldrig din sak att avgöra åt hennes.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-30 00:19:51 följande:
    Jag är inte långsint iallafall
    4+ veckor ät inte långsint.

Det är bara de som BEDRAR (knullar sina familjemedlemmars pojk-/flickvänner och eller de som begår otrohet) som inte vill ta konsekvenser och ansvar för sina handlingar, anser att 4+veckor är att vara långsint från offrets sida.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-30 00:19:51 följande:
    Jag är inte långsint iallafall
    Din syrra är inte heller långsint.
    Så varför hittar du på att din syrra är långsint?

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-30 00:00:05 följande:

Men snälla jag detta var ett stort misstag, men hon fick ju bort det äcklet. Jo hon måste förlåta mig då detta var ett misstag.

JA och? Att det var ett misstag det behöver du inte upprepa. Men det hör inte hit om det var ett misstag eller inte. Det är bara som så att du SKALL fatta att hon har ingen skyldighet att förlåta dig även om DU hävdar att det "var ett misstag":
    Mia04 skrev 2024-07-30 00:00:05 följande:

Men snälla jag detta var ett stort misstag, men hon fick ju bort det äcklet. Jo hon måste förlåta mig då detta var ett misstag.

det är verkligen inga orimliga krav

Du du är helt ensam om att tycka att det är "inga orimliga krav".

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-30 10:17:19 följande:
     Hon är långsint och jag har fått all skit och nu får hon sluta ge mig skit
    Nope hon är inte långsint alls.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-31 01:25:21 följande:

Det är synd om oss båda fast på olika sätt.

Bara för jag inte har någon erfarenhet att gå igenom en kris så kallar man mig inte för korkad. Du är verkligen en riktig barnrumpa. 

Men som sagt man vill väl inte vara ledsen mer en 2 veckor i streck? nu har det gått 4 +

Nej det är inte synd om dig. 
    Inte det minsta faktiskt.
    Det är din syrra som har blivit bedragen, på två olika sätt, en via otrohet och en via att hennes syrra skulle knulla killen.
    Det är enbart din syrra det är synd om, INTE du

Vad är det för kris du går igenom? Den enda som går igenom en kris är din syrra, hon skall bearbeta att hon blev utsatt för otrohet, och hon skall även bearbeta att DU, hennes syrra, knullade hennes kille. 

Vad är det som är så svårt för dig att fatta? Att människor är olika?
    Din syrra går igenom en extrem djup kris nu, och det kan faktiskt ta längre tid än 2 veckor.  Det är direkt empatistört av dig att gnälla om "det har ju gått fyra veckor nu". 

Det som är märkligt är att du aldrig i ett endaste inlägg har visat empati för din syrra.

• EnAnonumius
    Anonym (-) skrev 2024-07-31 02:40:39 följande:
    Så varför fortsätta detta meningslösa käbbel? Finns ju ingen som bonkat sin systers man här ändå. 
    Och varför är det så svårt för dig att fatta att man kan "diskutera konceptet"?
  • EnAnonumius
    Anonym (Man) skrev 2024-07-31 01:02:51 följande:

Som man har jag fått uppfattningen att tjejer mycket oftare är avundsjuka på sina tjejkompisar/syrror som har en pojkvän/man o därför "provar" att ha sex med sina tjejkompisars / syrrors pojkvänner/män, mycket oftare än vad män gör. Jag blir som man förvånad hur ofta man hör o läser om detta. Hör inte alls lika ofta om killkompisar som gör så eller pratar bakom ryggen på varandra som kvinnor gör.

Så en undran: kanske flera av er kvinnor som skriver här OXÅ varit sugna o lite avundsjuka på era väninnors pojkvänner o män o velat pröva o få sex av den mannen, men inte vågat ta steget?

Så egentligen kanske vissa kvinnor här är upprörda på Mia... fast ni egentligen innerst inne (enligt Freudianskt tänkande) faktiskt är AVUNDSJUKA på att Mia vågade ta ett steg som ni inte vågar? (På samma sätt som påklädda tanter ofta är avundsjuka på unga tjejer som vågar klä sig sexigt? Upprördheten bottnar egentligen ofta i avundsjuka?

Bara en tanke...

//en man

Här är en annan tanke.
    Den är också en Freudiansk tänkande faktisk då det var just Freud som utmynnade detta utryck:

Fast ibland är en cigarr just bara en cigarr...

Du vet det behöver inte alls vara något bakomliggande som din konspirationsteoretiska hjärna vill ha det till, baserat på ditt selektivt urval av kvinnor, som  du KAN se stödjer din sak, och där med även då stödjer din hemsnickrade konspirationsteori om kvinnor.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-31 10:18:54 följande:

Hon behöver nog en spark i baken för att vakna upp och se hur hon behandlar mig. 

Hon behandlar dig som du förtjänar. Då du har betet dig som ett jävla svin mot din syrra.
    Mia04 skrev 2024-07-31 11:30:36 följande:

Skulle du själv vilja bli kallad för svin utan att ha vart otrogen? Jag var klantig men inget svin.

Nej du var inte otrogen. Du bedrog din syrra genom att knulla hennes kille (numer då ex).

Det finns två typer av svin.

*) De svinen som bedrar sina flick-/pojkvänner, genom att knulla andra

*) De svinens som knullar familjemedlemmars och/eller vänners flick-/pojkvänner.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-31 17:17:59 följande:
    jag har empati
    Du har visat 0 (noll/zero/nada) empati för din syster, i alla dina inlägg.

din empati, den kretsar bara kring dig själv och ditt ego.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-31 17:11:09 följande:

Som sagt bara förjaga har betett mig illa så har inte jag betett mig som ett svin

Varken du gillar fakta eller inte, så är det fakta att den som knullar sin familjemedlemmars partners (flick och pojkvänner eller sambo eller maka/make) är ett svin, ett riktigt svin.

• EnAnonumius
    Anonym (-) skrev 2024-08-01 01:18:59 följande:

EnAnonumius skrev 2024-07-31 05:00:43 följande:
    Och varför är det så svårt för dig att fatta att man kan "diskutera konceptet"?
    Ingen normal människa finner det okej att ligga med sitt syskons partner. Finns inget att diskutera om där. 
    Så bara det är för DIG inget finns att diskutera här vaför postar du i tråden alls? 

Varför inte av "favorits tråden" i stället och låta oss andra som inte delar din åsikt om diskussionsunderlag fortsätta att diskutera.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-08-01 00:04:21 följande:

Jo, det har jag. Men man vill ju att relationen ska bli bra

Nej..
    Det är DITT ansvar att se till att relationen blir bra igen mellan dig och din syrra.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-08-01 01:42:54 följande:
    Hur ska bara jag kunna göra så den blir bra igen?
    Du öppnar käften och frågar henne, och acceptera HENNES villkor på hur du skall kunna gottgöra det du gjorde fel. 

• EnAnonumius
    Anonym (Stefan) skrev 2024-08-01 20:35:48 följande:

Hur skriver man PM?

För att kunna PM:a folk så måste man ha ett registrerat konto.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-08-01 19:30:14 följande:
    Tycker du det  är snällt? Så hennes ex behöver inte höra det då?

jag måste ju få säga vad jag tycker? Man ska ju vara ärlig? 
    Han är ju ett EX av en anledning.
    Din syrra har ju gjort det ultimata mot honom,  att göra slut med honom och aldrig ha kontakt med honom. 
    Tyvärr kan ju inte din syrra göra samma sak med dig.

Ja du säger att man skal vara ärlig..
    Kom ihåg att andra också har rätt att vara ärliga.. Så ärligt så är man ett stort jävla svin om man knullar sin syrras kille.

• EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-31 10:18:54 följande:

Hon behöver nog en spark i baken för att vakna upp och se hur hon behandlar mig. 

Lite svårt att visa empati till någon som kallar mig för saker som jag definitivt inte är

Hon behandlar dig som det svinet du är.

Bra kräv inte att din syrra slutar att behandla dig som det svinet du är, för tydligen skall empati bara riktas till dig, även om det är egentligen du som har svikit din syrra på ett av de grymmaste sätten man kan göra det på.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-31 16:17:03 följande:
    Varför är du så taskig för? Jag har betett mig klantigt men  iinte som ett svin.

Vet inte vad jag ska säga, det är din åsikt
    Så det är okey för dig att vara taskig mot din syrra?

Du jag är inte ensam om att tycka att folk är svin som knullar sina familjemedlemmars flick-/pojkvänner, sambos eller make/maka.

Svar på tråden Har legat med min systers kille