• Anonym (Mamma)

Är det okej att som nybliven singel mamma träffa andra män bara för att ha sex

Är 37 år och nyligen separerad med ett barn varannan vecka.

Jag har träffat några män sedan jag blev singel för nån vecka sedan, men får lite dåligt samvete jag träffar män utan jag söker relation för tillfället.

Tycker sex är viktig och behöver det, men eftersom man är ny separerad och dess utom mamma känns det fel göra sån man gjorde som singel.

Barnet sover eller oftast hos sin pappa när vi träffas.

• Svar på tråden Är det okej att som nybliven singel mamma träffa andra män bara för att ha sex
  • Anonym (Q55)

Bara du inte blandar in barnen. De ska inte behöva uppleva en massa konstiga farbröder hemma hos sig. Att bejaka sin sexualitet är bara sund. Se bara till att du inte blir fartblind. Du säger att du skiter i rykten mm men det kan få oanade konsekvenser bland jobb, vänner, familj och potentiell framtida partner. Sköt det snyggt och se till att inte bli gravid. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-31 17:34:45 följande:

Jag vet några singelmammor jag inte skulle säga nej till. Om ni förstår vad jag menar.

Det handlade inte tråden om 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-05-31 17:36:39 följande:
    Det handlade inte tråden om 
    Jag vill bara uppmuntra TS och andra singelmammor.
  • Anonym (Q55)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-31 17:34:45 följande:

Jag vet några singelmammor jag inte skulle säga nej till. Om ni förstår vad jag menar.

Nej vad menar du? 

Vilka är de då? Bra att drömma. 

• Anonym (Håll dig till en eller två?)

Om du försöker skapa något slags KK-relation med en eller två av de där herrarna så blir det mycket tryggare än om du träffar en massa olika. Kan vara tre med, men förmodligen inte fler. Ett litet antal som du träffar mer än en gång.

• Anonym (Mamma)
    Anonym (Håll dig till en eller två?) skrev 2024-05-31 23:14:50 följande:

Om du försöker skapa något slags KK-relation med en eller två av de där herrarna så blir det mycket tryggare än om du träffar en massa olika. Kan vara tre med, men förmodligen inte fler. Ett litet antal som du träffar mer än en gång.

Det är några män som jag träffar, känner mig sedd och uppskattad,
    Är det fel känna så över dom är bara tillfälliga män,

Så trevligt vakna upp med en man bredvid sig som genast vi röra min kropp, 
    Att få sex direkt man vakna och hinner bara äta frukost så tillbaka i sängen igen,

Är man dålig mamma som tycker om det, 

Att boka ett möte med en man och veta att nästan det ända vi kommer göra är att ligga,

Höra fina och sexiga ord om mig kropp 
    Få höra hur fin jag är när jag har sexiga stayups på mig och hur mycket dom gillar det, en man frågade till och med om han fick köpa nått sånt till mig, sa det kunde vara trevligt, är man en dålig mamma då
  • Core
    Anonym (Mamma) skrev 2024-06-01 13:46:09 följande:
    Det är några män som jag träffar, känner mig sedd och uppskattad,
    Är det fel känna så över dom är bara tillfälliga män,

Så trevligt vakna upp med en man bredvid sig som genast vi röra min kropp, 
    Att få sex direkt man vakna och hinner bara äta frukost så tillbaka i sängen igen,

Är man dålig mamma som tycker om det, 

Att boka ett möte med en man och veta att nästan det ända vi kommer göra är att ligga,

Höra fina och sexiga ord om mig kropp 
    Få höra hur fin jag är när jag har sexiga stayups på mig och hur mycket dom gillar det, en man frågade till och med om han fick köpa nått sånt till mig, sa det kunde vara trevligt, är man en dålig mamma då
    Nej. Men du är en dålig förälder samma sekund det visar sig att en av dom du dragit hem är ett psykfall bakom den initialt trevliga masken, och du har dragit in dina barn i en farlig dans.

Mamma som pappa. Välj umgänge med omsorg om du har satt barn till världen, skyll inte ifrån dig sen när skiten träffar fläkten.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Q55) skrev 2024-05-31 22:10:02 följande:

Nej vad menar du? 

Vilka är de då? Bra att drömma. 

Jag menar att om de skulle vilja vänslas, nuppa, så skulle jag vara på.

Det är singelmammor där jag bor, som är attraktiva. Ja, önskar att drömmarna blir verklighet.
  • Anonym (Cnö)
    Anonym (Mamma) skrev 2024-05-30 20:12:14 följande:
    Är det okej att som nybliven singel mamma träffa andra män bara för att ha sex

Är 37 år och nyligen separerad med ett barn varannan vecka.

Jag har träffat några män sedan jag blev singel för nån vecka sedan, men får lite dåligt samvete jag träffar män utan jag söker relation för tillfället.

Tycker sex är viktig och behöver det, men eftersom man är ny separerad och dess utom mamma känns det fel göra sån man gjorde som singel.

Barnet sover eller oftast hos sin pappa när vi träffas.

Är väl inget fel med det, människor gillar sex 
    Så njut så länge de varar, 
Svar på tråden Är det okej att som nybliven singel mamma träffa andra män bara för att ha sex