• Core

Är det okej att som nybliven singel mamma träffa andra män bara för att ha sex

Anonym (Mamma) skrev 2024-06-01 13:46:09 följande:
    Det är några män som jag träffar, känner mig sedd och uppskattad,
    Är det fel känna så över dom är bara tillfälliga män,

Så trevligt vakna upp med en man bredvid sig som genast vi röra min kropp, 
    Att få sex direkt man vakna och hinner bara äta frukost så tillbaka i sängen igen,

Är man dålig mamma som tycker om det, 

Att boka ett möte med en man och veta att nästan det ända vi kommer göra är att ligga,

Höra fina och sexiga ord om mig kropp 
    Få höra hur fin jag är när jag har sexiga stayups på mig och hur mycket dom gillar det, en man frågade till och med om han fick köpa nått sånt till mig, sa det kunde vara trevligt, är man en dålig mamma då
    Nej. Men du är en dålig förälder samma sekund det visar sig att en av dom du dragit hem är ett psykfall bakom den initialt trevliga masken, och du har dragit in dina barn i en farlig dans.

Mamma som pappa. Välj umgänge med omsorg om du har satt barn till världen, skyll inte ifrån dig sen när skiten träffar fläkten.
  • Core
    Anonym (JanneMax) skrev 2024-06-02 21:33:28 följande:

Jajamen! Jag är redo! Häähää! Jag gillar påsättning med sprut, bara skriv så kan vi skrida till verket om du vill.

Har jag drömt, eller sägs det att du är kaffedrakens alpha alterego?

Finns det män som föredrar påsättning utan att ejakulera ? 
Svar på tråden Är det okej att som nybliven singel mamma träffa andra män bara för att ha sex