• Anonym (Mamma)

Är det okej att som nybliven singel mamma träffa andra män bara för att ha sex

Är 37 år och nyligen separerad med ett barn varannan vecka.

Jag har träffat några män sedan jag blev singel för nån vecka sedan, men får lite dåligt samvete jag träffar män utan jag söker relation för tillfället.

Tycker sex är viktig och behöver det, men eftersom man är ny separerad och dess utom mamma känns det fel göra sån man gjorde som singel.

Barnet sover eller oftast hos sin pappa när vi träffas.

• Svar på tråden Är det okej att som nybliven singel mamma träffa andra män bara för att ha sex
  • Man 78

Nej jag tycker inte alls att det skulle vara något fel med det alls. Du har varit snabb dock, några stycken på en vecka?

• Anonym (Anna)

Du ligger väl med vem du vill, så länge inte barnet vet något.

• MsM84

Bara barnet inte märker av det eller blir påverk är det bara att köra. 

• Anonym (Pappa)

Hur gammalt är barnet? Det kan vara dåligt om du träffar olika män lite löst för att ha sex och ditt barn också träffar dem.

• Soberliving
    Anonym (Mamma) skrev 2024-05-30 20:12:14 följande:
    Är det okej att som nybliven singel mamma träffa andra män bara för att ha sex

Är 37 år och nyligen separerad med ett barn varannan vecka.

Jag har träffat några män sedan jag blev singel för nån vecka sedan, men får lite dåligt samvete jag träffar män utan jag söker relation för tillfället.

Tycker sex är viktig och behöver det, men eftersom man är ny separerad och dess utom mamma känns det fel göra sån man gjorde som singel.

Barnet sover eller oftast hos sin pappa när vi träffas.

Det är bara att gå ut och ha sex. Gör det klart direkt att det är sex och bara sex. 

Ut och lev livet! Det du gör har ingen annan med att göra. 
  • Anonym (Mattias)

Är du charmig och har en fin rumpa får du gärna höra av dig Skrattande

• Anonym (Öhh)
    Soberliving skrev 2024-05-30 21:09:59 följande:
    Det är bara att gå ut och ha sex. Gör det klart direkt att det är sex och bara sex. 

Ut och lev livet! Det du gör har ingen annan med att göra. 
    Förort. mjukisbrallor, tattisar, röker. string fast man har liiite för många kilon, superblonderad med lattjo frilla. "Färgskala" på baren  och "orten-svenska"
    Bor man dessutom  lite längre ut från förort gäller också gården full med skrot.
    Dock hävdar man sig vara djurvän och har ett gäng hästar och hundar.
    Djuren har ofta bättre förhållanden än barnen tyvärr....
    Men ... man kan ju också ha hela tomten full av skit och tycka det är fränt också tydligen.
  • Soberliving
    Anonym (Öhh) skrev 2024-05-30 21:21:36 följande:
    Förort. mjukisbrallor, tattisar, röker. string fast man har liiite för många kilon, superblonderad med lattjo frilla. "Färgskala" på baren  och "orten-svenska"
    Bor man dessutom  lite längre ut från förort gäller också gården full med skrot.
    Dock hävdar man sig vara djurvän och har ett gäng hästar och hundar.
    Djuren har ofta bättre förhållanden än barnen tyvärr....
    Men ... man kan ju också ha hela tomten full av skit och tycka det är fränt också tydligen.

Exakt! Svennen i ett nötskal, som dessutom anser sig tillhöra nationens elit. Röstar på SD och skriver under anonym identitet och kommentarer i tron om att man gör samhället en tjänst.

Men innerst inne är man liten, rädd och rädd för att inte passa in.

• Tow2Mater

Medan barnen är hemma är ju ett stort risktagande, du vet inte vilken galning du råkar dra hem.

Svar på tråden Är det okej att som nybliven singel mamma träffa andra män bara för att ha sex