Anonym (Mamma) skrev 2024-05-31 12:38:54 följande:
Dom män jag varit med är män som jag känt sedan tidigare eller vet lite vem dom är,
Och jag skulle aldrig låta en man jag tagit hem låta få träffa barnet,
När jag blev singel är som att min sex lust ökat, låter konstigt men tänker mycket på det nu när man är själv,
Inför dom mötena med männen jag haft har jag tagit på mig stayups, vill känna mig sexig med männen,
Det har varit uppskatta, fått fina komplimanger om min klädsel och tror dom blir lite upphetsat av det,
Men jag kan känna mig som en dålig mamma att jag har sex med andra män än min barns pappa, även vi separerat och lite dåligt samvete jag gör mig fin för en man även om det gör mig glad,
Gör jag fel som träffar män enbart för sex och att jag gör mig extra fin för dom
Nu är jag äldre, men jäklars vilken sexlust som infann sig bara skilsmässopapprena var påskrivna...
Har inga som helst problem att ha sex med olika män och har några jag alternerar mellan. Vissa känner mina tonåringar till, men inte för att mamma ligger med dem utan för att det är bekanta sedan tidigare eller de känner till dem genom andra bekanta så inget konstigt att de skulle vara hemma hos mig mina barnfriaveckor, men någon av tonåringarna ändå kommer förbi för att säga hej eller låna toan osv.
X-maken älskade att köpa försmå underkläder som jag kände mig som en bit kassler i medans nu är garderoben full med sexiga underkläder (inte snörvarianterna då...) och stay-ups osv.
Leksaksutbudet är definitivt större och roligare det med.
Har äntligen fått prova3-kant, hårdare tag, swingersklubbar osv.
Blir väl mer tissel och tassel - om han nu inte drar sig ur, när jag dyker upp med en man på en fest framöver. Övriga festdeltagare är nog tämligen oförberedda på att vi känner varandra och umgås även om vi inte kommer att spela annat än vanliga vänner på den festen.
Skiter dock högaktningsfullt i vad andra tycker och tror om mitt sexliv. Och särskilt mina snorkiga grannar i villaområdet som ser att det står olika bilar över natt på min uppfart och att det typ bara är män som besöker mig.