Inlägg från: Anonym (Mamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamma)

Är det okej att som nybliven singel mamma träffa andra män bara för att ha sex

Är 37 år och nyligen separerad med ett barn varannan vecka.

Jag har träffat några män sedan jag blev singel för nån vecka sedan, men får lite dåligt samvete jag träffar män utan jag söker relation för tillfället.

Tycker sex är viktig och behöver det, men eftersom man är ny separerad och dess utom mamma känns det fel göra sån man gjorde som singel.

Barnet sover eller oftast hos sin pappa när vi träffas.

• Svar på tråden Är det okej att som nybliven singel mamma träffa andra män bara för att ha sex
  • Anonym (Mamma)
    Anonym (Pappa) skrev 2024-05-30 22:49:44 följande:
    Ja ta hem okända män som man nyss träffat är kanske inte det lämpligaste om man har barn. 
    Dom män jag varit med är män som jag känt sedan tidigare eller vet lite vem dom är,
    Och jag skulle aldrig låta en man jag tagit hem låta få träffa barnet, 

När jag blev singel är som att min sex lust ökat, låter konstigt men tänker mycket på det nu när man är själv,
    Inför dom mötena med männen jag haft har jag tagit på mig stayups, vill känna mig sexig med männen,

Det har varit uppskatta, fått fina komplimanger om min klädsel och tror dom blir lite upphetsat av det,

Men jag kan känna mig som en dålig mamma att jag har sex med andra män än min barns pappa, även vi separerat och lite dåligt samvete jag gör mig fin för en man även om det gör mig glad, 

Gör jag fel som träffar män enbart för sex och att jag gör mig extra fin för dom
  • Anonym (Mamma)
    Anonym (Håll dig till en eller två?) skrev 2024-05-31 23:14:50 följande:

Om du försöker skapa något slags KK-relation med en eller två av de där herrarna så blir det mycket tryggare än om du träffar en massa olika. Kan vara tre med, men förmodligen inte fler. Ett litet antal som du träffar mer än en gång.

Det är några män som jag träffar, känner mig sedd och uppskattad,
    Är det fel känna så över dom är bara tillfälliga män,

Så trevligt vakna upp med en man bredvid sig som genast vi röra min kropp, 
    Att få sex direkt man vakna och hinner bara äta frukost så tillbaka i sängen igen,

Är man dålig mamma som tycker om det, 

Att boka ett möte med en man och veta att nästan det ända vi kommer göra är att ligga,

Höra fina och sexiga ord om mig kropp 
    Få höra hur fin jag är när jag har sexiga stayups på mig och hur mycket dom gillar det, en man frågade till och med om han fick köpa nått sånt till mig, sa det kunde vara trevligt, är man en dålig mamma då
  • Anonym (Mamma)
    Anonym (Laban) skrev 2024-06-02 21:29:20 följande:

Absolut inget fel. Du är vuxen och gör vad du vill och mår bra av 👍 var rädd om dig bara. 

Dom män jag träffar är sånna jag känt sedan förut

Nu i helgen var jag barn ledig het och haft samma man hos mig i helgen,

Varit så vi haft det, lagat mat tillsammans och promenader

Sedan tycker han om att pippa med mig så inte mig emot

Nu väntar barnen i veckan och då blir det inga män här men nu har man blivit en gladare mamma av att fått närhet i helgen

Han som varit nu är min favorit så nu blir det nom bara han som få vara kk 

Även en separation kan ge något nytt och känna sig som en kvinna 
  • Anonym (Mamma)
    Anonym (Eva) skrev 2024-06-03 08:43:30 följande:

Va? Varför känner du att du behöver andras tillåtelse att ha sex?
    Nöstan alla singelmammor och singelpappor också för den delen har sex trots att de har barn.
    Bara konstig fråga tycker jag.

Men jag träffar dom mest för sex, inte att vi ska ha en relation

Sedan jag blivit singel så har min sex lust ökat

Har låtit dom båda spruta på mig på ställen jag aldrig har gjort med barnens pappa

Så vist kan jag känna mig som en dålig mamma
    Tar hand om dom under veckor och vissa helger, leker och ha kul
    Sedan dom inte är här så står deras mamma på knä på golvet medan en man sprutar mig i ansiktet

Känner mig dålig mamma som tycker mer om sex nu
Svar på tråden Är det okej att som nybliven singel mamma träffa andra män bara för att ha sex