• Anonym (Sommartider och flickorna på tv2.)

    Mina sommarbilder.

    Solig

    Det är varmt, solen skiner och snart är sommaren här.

    Vi lättar på klädseln och gör allt som hör årstiden till.

    Visa upp dina bilder på dig i baddräkt, bikini, somriga kjolar, klänningar, linnen och blusar, shorts, kilt eller badbyxor när när du solar, hemmajobbar, badar, är på sjön, ute i skog och natur mm.

    Visa upp dig som du är, kvinna eller man, men plus om det även är lite sexigt.

    Barbröstat och naket är okej, men följ FL's regler och visa inga kön och inga sexuella handlingar.

    Du kan vara anonym.

    Snälla, var trevlig och vuxen i dina uttryck när du kommenterar andras bilder.

    Solig{#emotions_dlg.flower}Skål
  • Svar på tråden Mina sommarbilder.
  • Meddelande borttaget
  • Eurydike
    Anonym (L) skrev 2024-05-19 21:30:54 följande:
    Anonym (Kåtbockar begone) skrev 2024-05-19 20:21:38 följande:
    Precis. Dumt att lägga ut personliga bilder på sin kropp härinne. Särskilt om man också gör det från sitt eget konto. Massa fula snuskincels som kommer spamma ens inbox. Fast vem vet, Kanske är detta tanken också. Att bli bekräftad sexuellt av ett gäng desperata losers. 

    Visst, Skamma den som inte gjort något fel och låtsas inte om de som hånar. Direkt förvånad att se kvinnor inta den attityden. Tur det finns kvinnor som Eurydike.
    Tack så mycket! Det var fint sagt ☺️ Jag hoppas att solen kommer skina rakt igenom dig, med ett sådant bländande vackert ljus att du glömmer alla de elaka orden och bara minns de bra. Det hoppas jag verkligen! ☀️✨🌈
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Q)
    Anonym (Kåtbockar begone) skrev 2024-05-19 21:45:49 följande:
    Handlar inte om att skamma någon ditt ärkefån. Snarare om att påpeka att handlingar får konsekvenser. En klok person som tänker innan hen handlar inser redan det känsliga i att posta intima bilder på sig själv. Att man då gör sig mottaglig för allt möjligt i respons
    Här är det faktiskt du som beter dig som ärkefån. Det är inte svårt att se saken ur hans perspektiv.
  • Anonym (Kåtbockar begone)
    Anonym (Q) skrev 2024-05-19 21:59:35 följande:
    Här är det faktiskt du som beter dig som ärkefån. Det är inte svårt att se saken ur hans perspektiv.
    Det är din åsikt och jag delar den inte. Ärkefån kan du vara själv. 

    En klok person vet vad det betyder att gå in på ett anonymt forum i en sextråd där hen lägger ut intima bilder på sin kropp i syfte att fiska uppmärksamhet.

    Inte svårt att räkna ut att det kan komma en del negativ feedback från personer som inte gillar vad de ser eller ifrågasätter lämpligheten i att behandla forumet som en kontaktsida för desperata kåtbockar.
  • Anonym (Q)
    Anonym (Kåtbockar begone) skrev 2024-05-19 22:05:36 följande:
    Det är din åsikt och jag delar den inte. Ärkefån kan du vara själv. 

    En klok person vet vad det betyder att gå in på ett anonymt forum i en sextråd där hen lägger ut intima bilder på sin kropp i syfte att fiska uppmärksamhet.

    Inte svårt att räkna ut att det kan komma en del negativ feedback från personer som inte gillar vad de ser eller ifrågasätter lämpligheten i att behandla forumet som en kontaktsida för desperata kåtbockar.
    Ja det är min åsikt att du beter dig som ett ärkefån. Och det stärks ännu mer av det du just skrev och än mer när jag ser att du först visade sympati i tron att han var en kvinna som lagt upp bilder i samma tråd men ditt beteende och bemötande ändras i samma sekund det framgick att han är en man. Till skillnad från dig gör jag inte olika bedömningar beroende på kön.
  • Anonym (Kåtbockar begone)
    Anonym (Q) skrev 2024-05-19 22:12:19 följande:
    Ja det är min åsikt att du beter dig som ett ärkefån. Och det stärks ännu mer av det du just skrev och än mer när jag ser att du först visade sympati i tron att han var en kvinna som lagt upp bilder i samma tråd men ditt beteende och bemötande ändras i samma sekund det framgick att han är en man. Till skillnad från dig gör jag inte olika bedömningar beroende på kön.
    Äh, vilket trams du kommer med din fåntratt. Alla som frivilligt lägger upp sig för hela landet att se kan räkna med negativa kommentarer. Det är liksom en del i att göra sig offentlig i sociala medier. Spela roll om det är män eller kvinnor.
  • Anonym (Q)
    Anonym (Kåtbockar begone) skrev 2024-05-19 22:26:24 följande:
    Äh, vilket trams du kommer med din fåntratt. Alla som frivilligt lägger upp sig för hela landet att se kan räkna med negativa kommentarer. Det är liksom en del i att göra sig offentlig i sociala medier. Spela roll om det är män eller kvinnor.
    Det hade jag kanske trott på om du inte redan visat hur du bemöter honom olika medan du tror han är en kvinna än efter att han berättade att han var man. Så det enda jag betraktar dig som är någon som tränar på att använda nedvärderande ord.
    Godnatt på dig!
  • Anonym (Kåtbockar begone)
    Anonym (Q) skrev 2024-05-19 22:35:00 följande:
    Det hade jag kanske trott på om du inte redan visat hur du bemöter honom olika medan du tror han är en kvinna än efter att han berättade att han var man. Så det enda jag betraktar dig som är någon som tränar på att använda nedvärderande ord.
    Godnatt på dig!
    Jag har mer sympati för kvinnor ja. Just för att de oftast är så ofantligt mycket mer sympatiska än kåtbockar till män.

    Jag tycker ändå att alla, oavsett kön, ska veta vad de ger sig in på när de lägger ut sexiga bilder på sig själva offentligt. Dumt att gnälla när man redan valt att ge sig in i leken. Då får man snarare tåla den.
  • Eurydike
    Anonym (L) skrev 2024-05-19 21:47:26 följande:
    Precis som en lättklädd kvinna gör när hon går på stan ditt ärkefån.
    Eurydike skrev 2024-05-19 21:56:16 följande:
    Mitt tips är att du drar dig ur den här diskussionen nu, för den har sjunkit till sandlådenivå. Jag tror du har bättre saker för dig än att sitta och kasta verbal dynga med en spade, men det är bara mitt råd i denna tråd 🧶

    Och jag menar alltså inte att det var du som stod för dyngan 😉
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Kåtbockar begone) skrev 2024-05-19 22:05:36 följande:
    Det är din åsikt och jag delar den inte. Ärkefån kan du vara själv. 

    En klok person vet vad det betyder att gå in på ett anonymt forum i en sextråd där hen lägger ut intima bilder på sin kropp i syfte att fiska uppmärksamhet.

    Inte svårt att räkna ut att det kan komma en del negativ feedback från personer som inte gillar vad de ser eller ifrågasätter lämpligheten i att behandla forumet som en kontaktsida för desperata kåtbockar.
    Fast det är emot reglerna. 
  • Anonym (L)
    Eurydike skrev 2024-05-20 02:50:04 följande:
    Eurydike skrev 2024-05-19 21:56:16 följande:
    Mitt tips är att du drar dig ur den här diskussionen nu, för den har sjunkit till sandlådenivå. Jag tror du har bättre saker för dig än att sitta och kasta verbal dynga med en spade, men det är bara mitt råd i denna tråd 🧶

    Och jag menar alltså inte att det var du som stod för dyngan 😉
    Tack! 🤗
  • Anonym (Sommartider och flickorna på tv2.)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-05-20 05:16:09 följande:
    Fast det är emot reglerna. 
    Citera gärna de regler det skulle bryta mot.
Svar på tråden Mina sommarbilder.