• Anonym (Sommartider och flickorna på tv2.)

Mina sommarbilder.

Solig

Det är varmt, solen skiner och snart är sommaren här.

Vi lättar på klädseln och gör allt som hör årstiden till.

Visa upp dina bilder på dig i baddräkt, bikini, somriga kjolar, klänningar, linnen och blusar, shorts, kilt eller badbyxor när när du solar, hemmajobbar, badar, är på sjön, ute i skog och natur mm.

Visa upp dig som du är, kvinna eller man, men plus om det även är lite sexigt.

Barbröstat och naket är okej, men följ FL's regler och visa inga kön och inga sexuella handlingar.

Du kan vara anonym.

Snälla, var trevlig och vuxen i dina uttryck när du kommenterar andras bilder.

Solig{#emotions_dlg.flower}Skål
  • Svar på tråden Mina sommarbilder.
  • Anonym (Kåtbockar begone)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-05-17 21:37:49 följande:
    Haha precis , så tragiskt 
    +1

Är bara desperata, sexlösa pojkar som associerar sommaren med något så arbiträrt som formen på ett par kvinnobröst. Vi övriga är väl aningen mer vidsynta än så.
  • Auditanne
    Anonym (Jessica) skrev 2024-05-17 21:38:38 följande:
    Åh så fin bild. Är det Kanadagäss? De är vackra fåglar de. Tråkigt bara att de förorenar våra sjöar och gör vattnet otjänligt att bada i.

En liten roddtur i mina barndoms tjärn och sjöar till sommaren kanske.
  • Anonym (Kåtbockar begone)
    Anonym (L) skrev 2024-05-17 21:09:26 följande:
    Har aldrig hört om någon som skulle gilla en sådan kropp men sannolikheten är nog rätt låg att någon här skulle tycka den var het.
    Ha i åtanke att klientelet av män på detta forum inte är det optimala heller, ganska långt ifrån faktiskt. Många haters som får en kick av att trycka ner kvinnor och som kvinna du dig också extra sårbar med att lämna ut delar av din identitet.

Skulle av detta skäl råda de flesta kvinnor härinne att inte blottlägga sig för de bittra basement dwellers som hänger på forumet och mest vill projicera sin egen ilska och frustration över livet. De är inte värda er tid eller ansträngning.
  • Anonym (Jessica)
    Auditanne skrev 2024-05-18 00:49:08 följande:
    Åh så fin bild. Är det Kanadagäss? De är vackra fåglar de. Tråkigt bara att de förorenar våra sjöar och gör vattnet otjänligt att bada i.

En liten roddtur i mina barndoms tjärn och sjöar till sommaren kanske.
    Ja det är det! Jättefina 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Sommartider och flickorna på tv2.) skrev 2024-05-17 23:53:59 följande:
    Det kan du tycka, om du bara läser rubriken och inte resten av trådstarten.
    Men du kommer inte att framstå som särskilt intelligent.
    De som känner mig brukar kalla mig både klok och intelligent så jag tänker inte ta åt mig av någon random på nätet 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Sommartider och flickorna på tv2.) skrev 2024-05-17 23:53:59 följande:
    Det kan du tycka, om du bara läser rubriken och inte resten av trådstarten.
    Men du kommer inte att framstå som särskilt intelligent.
    Och uppenbarligen har du lite svårt att utläsa ironi i text 
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Kåtbockar begone) skrev 2024-05-18 00:45:27 följande:
    +1

Är bara desperata, sexlösa pojkar som associerar sommaren med något så arbiträrt som formen på ett par kvinnobröst. Vi övriga är väl aningen mer vidsynta än så.
    Haha ja, jag är så oerhört trött på de där äckeltrådarna. Hela nätet är fullt av bilder. Det är liksom bara att googla lite.
  • Anonym (Sommardraken)
    Anonym (Sommartider och flickorna på tv2.) skrev 2024-05-17 12:25:26 följande:
    Snälla, var trevlig och vuxen i dina uttryck när du kommenterar andras bilder.

Solig{#emotions_dlg.flower}Skål
    Få bilder kan man konstatera. Få som är trevliga också. Känns lite som myggen som dyker upp nu. Det vimlar av dom.
  • Anonym (Sommardraken)
    Anonym (L) skrev 2024-05-17 12:42:58 följande:

Efter de kommentarer jag fick senast jag la ut en bild på mig så, nej tack, jag avstår.

Tråkigt att många är så. Man får vifta bort dom, som flugorna nu på sommaren. De som sitter på bajskorvar.
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Sommardraken) skrev 2024-05-18 07:22:02 följande:
    Få bilder kan man konstatera. Få som är trevliga också. Känns lite som myggen som dyker upp nu. Det vimlar av dom.
    För att inte tala om bålgetingarna 
Svar på tråden Mina sommarbilder.