Anonym (Anti-extremist) skrev 2024-09-11 13:21:44 följande:
Är det till mig? Jaha :) Tack för info. Visste inte vilka Hamas var och vad de står för. :)
Ja, det är lite känslan man får när man läser det du skriver, att du inte vet vilka det är du stöttar. Men nu vet du.
Anonym (Anti-extremist) skrev 2024-09-11 13:21:44 följande:
Problemet är bara att en stor majoritet av alla som Israel dödar är civila, de flesta av de är små barn.
Säger Hamas ...
Anonym (Anti-extremist) skrev 2024-09-11 13:56:41 följande:
Jag läste delar av rapporten som du hänvisar till och jag läste vilka som skrivit den, vilken organisation som står bakom och vilka personer som skrivit den och kom fram till att det är sammanfattningsvis ren propaganda och desinformation. Därför erbjöd jag en annan rapport skriven av oberoende part. Men du ville inte ens läsa rapporten som jag hänvisade till och det är lite tråkigt.
Du försöker samma sak igen. Låtsas att du läst rapporten om Annapolis-förhandlingarna och "insett" att det är propaganda medan du inte låtsas om att det du själv skickade som "bevis" är "sant" även om det inte ens berör ämnet.
Sedan hoppas du att alla andra ska tänka att det är "ord-mot-ord" och att du har samma trovärdighet som jag har.
Precis som du gör när du försöker likställa Hamas med Israel.
Grumla vattnet. Vad är sant? Vad är falskt?
Ditt mål är inte att själv vara trovärdig i din argumentation och kanske till och med övertyga folk om någonting utan att få den andre att inte heller "vara trovärdig" och förstöra dennes argumentation.
Det är alltid lättare att spela defensivt och sabba för motståndarna än att själva vara kreativ framåt.