• Anonym (Janne Max)

Tinder-match med mycket yngre tjej

Det skiljer många år så jag skulle kunna vara hennes pappa. Vad tycker ni kvinnor om att jag svepte höger på en så ung tjej?

• Svar på tråden Tinder-match med mycket yngre tjej
  • Anonym (X)
    Anonym (Janne Max) skrev 2024-05-13 15:41:41 följande:
    6 ggr. Jag tyckte att jag var bra, de också. Sen beror det ju på vem man träffar. Lisa kanske tycker jag är kass, medan hennes kompis Malin tycker jag är fantastisk.
    Du har ju bara haft sex med än kvinna.
    Räknar du in männen du haft sex med när du skriver de? Det brukar du inte göra.
  • Anonym (pippilotta)
    Anonym (Janne Max) skrev 2024-05-13 16:14:31 följande:
    Ja, och ny forskning visar att man inte är vuxen förrän vid 30.
    Verkligen? Det visste jag inte.
  • Anonym (Janne Max)
    Anonym (pippilotta) skrev 2024-05-13 16:19:31 följande:
    Verkligen? Det visste jag inte.
    Inte jag heller. Undrar hur många som haft sex innan de var vuxna.
  • Anonym (Janne Max)
    Anonym (X) skrev 2024-05-13 16:18:19 följande:
    Du har ju bara haft sex med än kvinna.
    Räknar du in männen du haft sex med när du skriver de? Det brukar du inte göra.
    Ja, det kanske man inte ska göra. Jag har bara haft sex med en kvinna. Men jag har hånglat med några. Ska räkna... 6 st. Alla kände jag på brösten, och tre av dom kysste jag och sög på brösten. Inte riktigt sex, men rätt kul ändå.
  • Anonym (X)
    Anonym (Janne Max) skrev 2024-05-13 16:12:55 följande:
    Ja, det stämmer. Bara haft samlag med en kvinna en gång. Men vi hade sex vid 2 tillfällen. De andra jag hade sex med var män.
    Det framkommer i alla dina trådar hur du misstror, misstänkliggör och ogillar kvinnor.

Varför satsar du inte på män istället?
  • Anonym (KaDa)
    Anonym (X) skrev 2024-05-13 16:27:47 följande:
    Det framkommer i alla dina trådar hur du misstror, misstänkliggör och ogillar kvinnor.

han gör det. KD haft sex med ett antal killar.
  • Anonym (Janne Max)
    Anonym (X) skrev 2024-05-13 16:27:47 följande:

För jag attraheras mer av kvinnor.
  • Anonym (X)
    Anonym (KaDa) skrev 2024-05-13 16:28:53 följande:
    För förhållanden.
  • Anonym (Janne Max)
    Anonym (KaDa) skrev 2024-05-13 16:28:53 följande:
    Skulle inte påstå att jag gör det. Det är 16 år sen senast. Och bara en av dom som satsade på mig. Fniss Kyss
  • Anonym (X)
    Anonym (Janne Max) skrev 2024-05-13 16:29:00 följande:
    För jag attraheras mer av kvinnor.
    Samtidigt är ju män så mycket enklare, rakare, sjysstare, trevligare.
    Du har bevisligen tänt på män så pass att du haft sex med föer män än kvinnlr, och du gillar män bättre, så varför inte bli tillsammans med en man?
    Vad hos kvinnor uppväger allt det negativa och gör män sämre?
  • Anonym (Janne Max)
    Anonym (X) skrev 2024-05-13 16:31:10 följande:
    Samtidigt är ju män så mycket enklare, rakare, sjysstare, trevligare.
    Du har bevisligen tänt på män så pass att du haft sex med föer män än kvinnlr, och du gillar män bättre, så varför inte bli tillsammans med en man?
    Vad hos kvinnor uppväger allt det negativa och gör män sämre?
    Ja, det blev så, det var enklare att få till sexdejter med män.
    Jag gillar kvinnor bättre. Jag vill inte bli tillsammans med en man.
    Det är så mycket. Män är inte sämre, men jag attraheras inte av män på samma sätt. Blir bara kär i kvinnor.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Janne Max) skrev 2024-05-13 16:12:55 följande:
    Ja, det stämmer. Bara haft samlag med en kvinna en gång. Men vi hade sex vid 2 tillfällen. De andra jag hade sex med var män.
    Helvete vad du arbetar i uppförsbacke. Förvånad
  • Anonym (Janne Max)
    Anonym (Haha) skrev 2024-05-13 17:48:33 följande:
    Helvete vad du arbetar i uppförsbacke. Förvånad
    Jag vet. Ibland känns det oöverstigligt, ibland känns det ok. Som att det inte skulle vara problem alls om jag träffar rätt. Hoppas det i alla fall.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Janne Max) skrev 2024-05-13 17:52:34 följande:
    Jag vet. Ibland känns det oöverstigligt, ibland känns det ok. Som att det inte skulle vara problem alls om jag träffar rätt. Hoppas det i alla fall.
    Ja, om du hittar någon som accepterar att du haft sex med män, är långtidsarbetslös och behöver särskild hjälp från Arbetsförmedlingen, inte gör något vettigt på dagarna, lider av psykisk ohälsa, inte har några vänner och aldrig haft en partner, inte vill resa, skriver negativt om kvinnor dagarna i ända, år efter år, ja, då är det bara att passa på. Om hon tar första steget förstås. Annars blir det förstås inget. Håller tummarna!
  • Anonym (Ålder)

TS, hur gammal är du?

• Anonym (Är det?)
    Anonym (Haha) skrev 2024-05-13 18:04:41 följande:
    Ja, om du hittar någon som accepterar att du haft sex med män, är långtidsarbetslös och behöver särskild hjälp från Arbetsförmedlingen, inte gör något vettigt på dagarna, lider av psykisk ohälsa, inte har några vänner och aldrig haft en partner, inte vill resa, skriver negativt om kvinnor dagarna i ända, år efter år, ja, då är det bara att passa på. Om hon tar första steget förstås. Annars blir det förstås inget. Håller tummarna!
    En yngre kvinna har också rätt att ha ännu högre krav, på en mycket äldre man. 
  • Junibarn

Tänker att du är som de flesta män- gubbsjuka och överskattar sig själva. men luften är fri och kanske vill hon ha dig tills åldersskillnaden börjar ta ut sin rätt. bortsett från om du har en fet plånbok då kommer hon vänta ut dig?.

Svar på tråden Tinder-match med mycket yngre tjej