• Anonym (Janne Max)

Tinder-match med mycket yngre tjej

Det skiljer många år så jag skulle kunna vara hennes pappa. Vad tycker ni kvinnor om att jag svepte höger på en så ung tjej?

• Svar på tråden Tinder-match med mycket yngre tjej
  • Anonym (Zeb)
    Anonym (Janne Max) skrev 2024-05-13 15:15:54 följande:
    Omtanke och respekt, och så är jag bra i sängen. Har rätt stor kuk också.
    Du har haft sex en gång i ditt liv. Hur kan du avgöra att du är bra i sängen av det minimala underlaget? 
  • Anonym (Janne Max)
    Anonym (Zeb) skrev 2024-05-13 15:38:21 följande:
    Du har haft sex en gång i ditt liv. Hur kan du avgöra att du är bra i sängen av det minimala underlaget? 
    6 ggr. Jag tyckte att jag var bra, de också. Sen beror det ju på vem man träffar. Lisa kanske tycker jag är kass, medan hennes kompis Malin tycker jag är fantastisk.
  • Anonym (Elsa)

jag tycker ingenting, är ni båda vuxna gör ni vad ni vill

• Anonym (H)
    Anonym (Janne Max) skrev 2024-05-13 15:15:54 följande:
    Omtanke och respekt, och så är jag bra i sängen. Har rätt stor kuk också.
    Anonym (Janne Max) skrev 2024-05-13 15:41:41 följande:
    6 ggr. Jag tyckte att jag var bra, de också. Sen beror det ju på vem man träffar. Lisa kanske tycker jag är kass, medan hennes kompis Malin tycker jag är fantastisk.
    Ingen blir bra på något som man bara har gjort 6 gånger. 

Det är som att spela fiol 6 gånger och säga att man är bra på fiol. Du måste skoja med oss. 

• Anonym (Janne Max)
    Anonym (H) skrev 2024-05-13 15:48:43 följande:

Det är som att spela fiol 6 gånger och säga att man är bra på fiol. Du måste skoja med oss. 

Inte samma sak. Jag har bra känsla för det.
  • Anonym (Janne Max)
    Anonym (Elsa) skrev 2024-05-13 15:45:57 följande:

jag tycker ingenting, är ni båda vuxna gör ni vad ni vill

Ja, håller med. Men jag är mycket äldre, och många tycker att man inte är vuxen om man är under 25.
  • Smecker
    Anonym (Janne Max) skrev 2024-05-13 15:00:50 följande:
    Jag hoppas få chansen igen med en ung tjej. Fantasivärld? Menar du att unga tjejer inte tänder på äldre män?
    Hur mycket gemensamt måste man ha för att tända på varann? Bygga på? Du pratar om långvariga förhållanden antar jag. Tror du att jag tror att vi ska bli gamla tillsammans? Tror du att hon tror det?

Jag tror också det är bäst att du träffar nån som är på din nivå.
    Klart det finns unga tjejer som tänder på äldre män. De är inte många, men de finns. Men med tanke på att utbudet av äldre män som vill ligga med yngre kvinnor vida överstiger utbudet av yngre kvinnor som vill ligga med äldre män, vad exakt är det som gör just dig så attraktiv för henne att hon väljer dig istället för någon som är etablerad på arbetsmarknaden, utan psykisk ohälsa, med erfarenhet av kvinnor? Du kan väl fråga henne, jag är genuint nyfiken.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Janne Max)
    Smecker skrev 2024-05-13 15:54:55 följande:
    Klart det finns unga tjejer som tänder på äldre män. De är inte många, men de finns. Men med tanke på att utbudet av äldre män som vill ligga med yngre kvinnor vida överstiger utbudet av yngre kvinnor som vill ligga med äldre män, vad exakt är det som gör just dig så attraktiv för henne att hon väljer dig istället för någon som är etablerad på arbetsmarknaden, utan psykisk ohälsa, med erfarenhet av kvinnor? Du kan väl fråga henne, jag är genuint nyfiken.
    Hur vet du att du inte är många? Har du nån siffra? Jag minns en blogg jag läste, han träffade många unga och uppskattade att ca 20% tänder på äldre. De var VYW som han kallade det, very young women. 18-23 år.
    Jag vet inte varför hon svepte höger på mig. Känner henne inte, men om hon skulle skriva så tänker jag inte fråga.
  • Smecker
    Anonym (H) skrev 2024-05-13 15:48:43 följande:

Han skojar bara aprillo. Det var rätt nyligen han skrev att han bara hade haft sex en enda gång.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Mimosa86
    Anonym (Janne Max) skrev 2024-05-13 07:42:08 följande:

Och om ni skulle gissa, vad tror ni det var som fick mig att svepa höger på henne, när jag såg hennes bilder?

Gemensamma intressen?
    Liknande värderingar?
    Potential att bli själsfränder och dela ett långt liv tillsammans?

:)
Svar på tråden Tinder-match med mycket yngre tjej