Vad tycker ni om SD:s Trollfabrik och desinformation
Yup, det är jag tveklöst, och 6-8 brödskivor var en reklamkampanj ändå
Och den större frågan är vad har detta med jimbos lögner om trollfabriker och göra????
Yup, det är jag tveklöst, och 6-8 brödskivor var en reklamkampanj ändå
Och den större frågan är vad har detta med jimbos lögner om trollfabriker och göra????
Upplysningen berättar att 6-8 skivor bröd, var ingen myndighet.
Utan en reklamkampanj.
Vad du säger om jimbos lögner, ja, det är ingen som vet då du inte ens berör ämnet.
Så ja, riktig ZEN!!!!
Ja, det är ett hot mot demokratin och när man riktar in sig på en enda del och inte vill applicera det på hela spelmarknaden.
För det är då man vet om det bara handlar om avundsjuka och inget annat, sen två de har tillstånd att sälja lotter och alla vet om detta också, inte heller hindrar det SD att göra egna lotter
Och sen ska vi se vad vi har i det som inte är whataboutism, jo, vi har ett ljugande jimbo som säger de aldrig haft trollfabriker.
Och ljugit om detta i 12år(Minst.)
Och man kan undra varför ljuga och lönndom var nödvändigt, skämdes de så så svårt för sina trollfabriker
Du låter som en som gått på allt trollfabrikerna presenterat, är du så lätt lurad eller är du utsänd för skademinimering?
Jag blev väldigt upprörd när jag läste om fabriker med troll i som sprider en massa info om invandrare!!! Samtidigt är jag rädd för mitt kommande barns framtid med kriminalitet i förorterna, razzizm/troll, islamism och HBTQip-hat!
Min väninna och hennes man bjöd hem mig och min partner på middag igår och på kvällen visades en dokumentär som heter Varför Är Sverige En Mångkultur?
Jag blev helt paff!!!!
Har ni sett den?
kram Monika
Nä, men låter som partipropaganda och till för de som inte riktigt klarar av att tänka och komma fram till saker själv baserat på allt och inte ett fåtal saker.
Och låter helt förskräckligt att bli hembjuden och sen på politiska dokumentärer.
Låt mig gissa, de är väldigt mycket höger va?
För hade jag blivit hembjuden till någon de satt på politiska dokumentärer, så hade jag gått och tagit på mig skorna och gått hem igen.
Låter som de vill locka ned dig i kaninhålet(googla om du inte redan vet vad det är.) och få dig att få åsikter som inte helt är baserat i verkligheten.
Din reaktion på dokumentären låter det som de redan dragit ned dig i kaninhålet en bit.
Så vad är det för fel i återgivningen av dokumentären menar du?
För det är vad som sakligheten är om, men ditt svar berättar du vet redan dokumentären är återgiven korrekt och att det enda som fanns kvar var att attackera median istället.
Så vad som var trolleri är en gåta, då du glömde av sakligheten kring återgivningen av dokumentären och vad som var fel
Låter som du lyfter konspirationen.
Dock sakligheten var enbart att detta är ingen myndighet om 6-8 brödskivor, och då inte ens alls utan en reklamkampanj.
Och därmed en icke jämförbar liknelse för jimbos trollfabriker och alla hans lögner om dom.
Stiftelsen Expo är en religiöst och partipolitiskt obunden antirasistisk stiftelse utan hemvist på någon höger - vänsterskala. Vi vill öka människors förmåga att bemöta rasistiska idéer, myter och konspirationsidéer för att minska rasistiska organisationers inflytande i samhället. Genom granskning, opinionsbildning, kunskapshöjning och research får vi fler att ta hotet från rasistiska grupper och idéer på allvar. Vi stöttar de tjänstemän, organisationer och antirasister som utgör demokratins ryggrad så att de blir bättre på att bemöta hotet. För när förmågan att bemöta rasistiska idéer, myter och konspirationsidéer ökar - minskar rasistiska organisationers inflytande i samhället."
Icke heller att förglömma att återgivningen var korrekt också av dokumentären.
Måste säga jag är oerhört fascinerad över att man blir hembjuden till någon och så börjar man titta på en högerextrem dokumentär och sen säger man blir paff.
För blir man paff, ja, då är det dax att gräva i verkligheten och sluta vara paff.
Som sagt vad, hade någon bjudit hem mig och sen börjat visa politisk dokumentär, så hade jag bara gått därifrån och aldrig kommit tillbaka och detta oavsett vilken politik det är i dokumentären.
Alla partier bedriver sin egna propaganda, dvs framför sina argument. Att just SD attackeras är ett rent fulspel iscensatt av media som egentligen bör vara opartisk. Jag hoppas många lägger en röst på SD i protest.
Nej, det är bara SD som har anonyma trollfabriker och ljugit om det i minst ett decennium.
Det verkar finnas ett stort kunskaps underskott bland sd:s sympatisörer och troll. Man verkar inte förstå skillnaden mellan opinionsbildning , propaganda och desinformation.
Kanske har våra skolor missat att förklara för barnen hur en demokrati fungerar Att det inte är en tävling mellan partier, utan ett val mellan olika samhälls åskådningar. där människor i partierna bildar opinion kring frågor som är viktiga för dem.
Jag tror inte ens de bryr sig, då de är i en värld som berättar vi kan aldrig ha fel.
I en annan tråd så började dom attackera Annika Strandhälls konton och jämförde och berättar hur hemskt det var.
Precis som om vi skulle glömma av att detta var en enda stor lögn och hela FEMTIO stycke trollkonton styrda av SD och jimbos vaknande öga och hand och sen ljugit om detta i mer än ett decennium också.
Och detta likställer dom ett ett namngivet konto.
För det komiska är att hade det varit namngivna konton, så hade ju SD fått ta ansvar för det dom skriver, men det vill dom inte.
Men det är en helt sjuk jämförelse som de inbillar sig någon skulle gå på också, man inser att det är många SD fans som är ledsna nu, så ledsna att de vill bara skriva nonsens.
Haha, det är ju en klassiker de håller på med och plocka sakerna i sitt sammanhang och påstå annat, precis som dessa trollfabriker som SD är avslöjade om.
Också intressant liknelse, och där vi har inget anonymt konto här, undrar om de inbillade sig ens en tusendel det var en bra liknelse.
Är det offentligt så kan såssarna ta ansvar för det dom skriver.
SD ljuger och smiter.
Och om du pratar om de två som höll på med trollerier, så slog S ned på detta hårt när de fick reda på det.
SIcken otroligt dålig projicering att jag ska skämmas för att SD ljugit i över ett decennium och sagt de inte har en trollfabrik.
Dumma mig!, dumma mig!!
Du är hysteriskt komisk i att tro det skulle fungera för dig.
Och detta var inte väljare i förstahand heller, utan de var anställda troll.
Det är rätt sällan någon få så många fel på så liten text, så det måste varit medvetet.
Inlägget ovan är ett mycket bra exempel på att man inte förstår skilnaden mellan desinformation och opinionsbildning.
Haha
Verkligen inte, de tror anställda troll är väljare i sina trollerier.
Och det mer komiska är om de hade varit officiella konton och man kunde spårat arbetsgivaren och säga de är troll, så vet ju arbetsgivaren redan de är troll.
Så vad inbillar dom sig att det skulle ändra, sällan man ser så bristfällig argumentation och så många fel som där.
Men hade SD stått bakom sina postningar och inlägg, så hade det inte varit en anonym trollfabrik som de ljugit om i mer än ett decennium inte skulle ens existera, konstigt att dessa inte förstår så enkla saker.
Inget du skriver har med ämnet och göra.
Men det du skriver inser vi kräver trollfabriker med anonyma användare för sälja.
Nej, det är ingen annan som har trollfabriker, om så, upp till bevis, och kom ihåg att icke anonyma konton, så är det en person som står för vad den säger.
Inser skademinimeringen blir bara mer och mer patetisk, SD är avslöjade som sketna lögnare när det kommer till trollkonton som aldrig ska ha funnits.
Inbillar du dig verkligen att prata om annat skulle ändra detta?
Vi förstår du vill prata om annat, då bli avslöjad så¨här illa är inte skoj för er och förstår du skäms.
Men kanske inte jimbo skulle ljugit i över ett decennium och ha trollfabriker?(vad ska du nu istället prata om?)