Vad tycker ni om SD:s Trollfabrik och desinformation
jag vet inte om det är humor, men roande var det
Att försvara SDs trollfabriks hat och hotkampanjer med att andra inte klarar humor! det är någonting sjukt i det. Mycket sjukt.
Säkert ingenting som kan förklaras med autism utan snarare med det mörka triaden kanske.
(Det är lugnt, förstår det är bara skräp dom säger när de blir avslöjade.)
Här diskuterar vi kalla fakta för det är vad tråden handlar om.. Inte vad någon gjort som vi inte ens vet om det är SD..
Oops, det vet vi redan.
De sprang i varandras lokaler
Låter som du inte tittat.
Jag har aldrig försvarat någon hat eller hotkampanj mot någon. Det är bara du som påstår att jag har gjort något sånt från ingenstans.. Så är det någon som är sjuk så är det du..
Du är humor dock, och hur du försöker låtsas om det ingen kan missa.
Det du gör ser ut som skademinimeringsförsök och något en trollfabrik skulle lägga mycket kraft, men varför så mycket nonsens av dig.
För du står och stampar på samma punkt utan bry dig om fakta som redan är kända nu.
Kanske du inbillar dig ingen skulle veta om vad kalla fakta har gett oss?
Och sen jimbo hur bekräftar trollfabrikerna och genom attackera istället för stå och skämmas i ett hörn som den lögnare han är, vill du försöka igen?
Jag har aldrig försvarat någon hat eller hotkampanj mot någon. Det är bara du som påstår att jag har gjort något sånt från ingenstans.. Så är det någon som är sjuk så är det du..
Fakta är att SD styr trollfabriker som de sade inte existerade
Det du skriver är bara tomma ord på en rad och en ilska att ni är avslöjade i det offentliga att sprida hat och hot över Sverige och i ett enda syfte att få makt genom lura folk.
Rött kort för tomhylsan och Argalena?
Snacka om att missa trådens ämne, det var ju inte ens nära
Då är ju frågan varför man döljer det, om det bara är satir?
Det är ju en efterhandskonstruktion av Åkesson, nu när de blivit påkomna.
Nen SD-svansen är både blind och farligt lojala. De köper allt partiet gör.
Och en galet dålig efterkonstruktion också, måste man tillägga.
jimbo såg ut som en som hade fått byxorna neddragna.
Men den som röstar på SD måste ställa sig frågan om varför sin partiledare ljuger och upprepat om att det inte skulle finnas trollfabriker och varför de sprider så mycket hat, desinformation och rena lögner och att vi vet är med SD hand också.
Vill man förstärka ett ord och inte har tillgång till varken understrykning eller fetstil kan man mycket väl börja ordet med en versal, alternativet att använda versaler på hela ordet brukar tolkas som att man skriker.
Antar att du inte har några andra tankar om SD:s trollfabriker, eller rättare sagt trollen som förmedlar SD:s propaganda. Om det är ett sätt att bevisa att SD:s följare är intelligenta, så återstår en hel del att bevisa. Att konstatera särskrivningar och felaktigt använd versal är knappast bevis på intelligens
Det är väldigt talande när någon går ad hominem så och inte vill röra sakfrågan.
Och det är att de skäms först och sen blir arga och tror personangrepp skulle göra trollfabrikerna legitima.