Inlägg från: Anonym (Tipw) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tipw)

Vad tycker ni om SD:s Trollfabrik och desinformation

Tycker det är obehagligt och skrämmande. Sd:s trollfabriker är ett hot mot demokratin. Ser i den här tråden flera sannolika medlemmar från den trollfabriken. Retoriken de använder är så uppenbar.

Påminner om tidigare manuskript sd fått från ryssen tidigare där tydligen whataboutism är det enda sättet att föra en debatt. Undrar om de som jobbar på trollfabriken ens är medvetna om var deras underlag härstammar från? Kan inte tänka mig att svenskar egentligen vill leva i en rysk lydstat. 

• Anonym (Tipw)

"T" är f ö ett sd-troll. Fyi

• Anonym (Tipw)
    Du är precis by the book. Ska det här slå ut, eller anses försvara sd:s trollfabrik? Förstår du att beställaren i din trollfabrik är Putin? Är du ok med det? Är din personliga åsikt att Sverige ska bli en lydstat till ryssen också? Eller har du också blivit manipulerad till att ha dessa åsikter?

lukaschenko är säkert jättelycklig. Nu har han fått fina kärnvapen i sitt land till förfogande. 

Det sd pysslar med är ett hot mot demokratin.
  • Anonym (Tipw)
    Anonym (AB) skrev 2024-05-08 15:48:44 följande:
    ... och så basunerar de ut det som "fakta". Gråter Så bedrövligt.
    Tycker det är illa med all denna evinnerliga whataboutismen de kör med, allt sånt är direkt hämtat från ryssens utskickade faktablad att använda i argumentationer. Det ska på något vänster vinklas till att sd minsann inte alls är så odemokratiska för att alla andra är "värre"

Sen så avskyr jag den där påklistrade offerkoftan de kör med. sd ska föreställas vara så mobbade och utsatta när det enda de gör är uttrycker sin demokratiska yttrandefrihe. stackarna. Också en manipulativ taktik som manar till att väcka folks sympatier och känslor. Då sd är ett känsloparti i allra högsta grad så kan det övertyga en väljare som står och väger.
  • Anonym (Tipw)
    Hysteri skrev 2024-05-08 15:53:28 följande:
    Nej såna som dig är ett hot mot demokratin

Du hatar åsiktsfrihet skulle du bestämma skulle vi inte ha nån demokrati  

Det är såna som dig som gör att jag röstar SD 
    Jag är 50/50 på om du tillhör sd-trollfabriken. Får se vad du skriver i fortsättningen som isf avslöjar dig. Du kan möjligen vara en placeholder för en person som ska hålla med. 
  • Anonym (Tipw)
    OlleSQ skrev 2024-05-08 16:03:13 följande:
    Titta! Ett till troll från sd:s trollfabrik! whataboutismen är stark i er!

Du vet att den tekniken är orkestrerad från Kreml va? 
  • Anonym (Tipw)
    Anonym (T) skrev 2024-05-08 16:02:23 följande:
    Jo precis, jag jobbar i en trollfabrik för det säger ju du....
    Bara en sån sak att du måste låtsas som att du inte jobbar i en trollfabrik borde vara en indikation för dig att ni sysslar med odemokratiskt manipulation.
  • Anonym (Tipw)

Varför är inte sd-anhängare mer kritiska till det här kan man undra? 

-För att sd har via trollfabrikerna skapat en anhängarskara med blint lojala följare såklart. Nu har sd gjort något, det måste vi försvara. Hela sd:s retorik och manipulationer ämnar till att skapa en polariserande attityd. Antingen är du med oss eller mot oss, finns inget mellanläge. Fiender finns överallt, vi för ett krig.

Bara att slänga ett getöga på eu- kandidaten. Han kallar det för "korståg" läser någon form av vinkning till krig i all deras propaganda. Bara deras senaste slogan "mitt Sverige bygger murar" det är ju så förbannat korkat. Nu ska vi ge oss ut på ett korståg i medeltiden och fäkta med svärden mot fienden på andra sidan vallgraven.

Jag önskar att de som röstar på sd faktiskt försöker tvätta bort dimman från ögonen och se saken från ett logiskt, klarsynt perspektiv. Rösta på sd för all del, men nog fasen förtjänar ditt parti kritik över den här trollfabriken.

• Anonym (Tipw)
    Anonym (T) skrev 2024-05-15 18:28:32 följande:
    Du kan ju fråga autisten på kalla fakta det.

Du menar alltså att sd:s trollfabrik är en lögn som hittats på av kalla fakta? 

trollfabriksretoriken du kör med är bekymmersamt. Varför inte bara lägga ner trollfabriken och se hur många som egentligen röstar på sd då?

Svar på tråden Vad tycker ni om SD:s Trollfabrik och desinformation