Sd:s trollfabrik
Hörde att sd har en trollfabrik för att sprida propaganda. Vilka trådar/ inlägg här på familjeliv misstänker du vara såna?
Hörde att sd har en trollfabrik för att sprida propaganda. Vilka trådar/ inlägg här på familjeliv misstänker du vara såna?
Tycker bara det är tråkigt när S överdramatiserar och pekar finger på andra utan att se sina egna tillkortakommanden och brister. Bara omoget..
Nope, inkorrekt påstående, SVT/SR är opartiska och lycka till bevisa annat, för det har många av dessa troll försökt i åratal och inte ens en gång lyckats.
Sen har du ett lögnande SD och en lögnande jimbo, som berättade nej det finns inga trollfabriker med anonyma troll.
Det visade sig vara en stor fet lögn, för inte bara fanns trollfabriker, de är även betalda av partistödet.
Rätt intressant att du röstar på de som ljuger för dig.
Att anse något man inte riktigt förstår, är att ha ett tyckande som saknar saklig grund.
Dock har jag lärt mig i SVT/SR tråden efter flera år att få det påvisats att de inte skulle vara opartiska.
SÅ har de fallerat var gång, du kan försöka om du vill.
Men visst är det så att de inte får med allt alltid, men SVT/SR är så finurliga då att de lägger till korrekt information.
Sånt ser vi inte hos någon av trollfabrikerna.
Där ser vi istället hur det är storstädning bland inläggen och kommentarerna så det inte ska se så illa ut.
Och jag bara antar att folk redan tagit bilder på dessa sidor som aldrig kommer försvinna, så det är ett arbete som inte kommer ändra något om dessa trollfabriker.
SD lade nästa 400 på meta och andra ställen för ge en annan bild vad som hänt, som också var i lönndom.(Sånt är så intressant.)
Tomma ord på en rad berättar inget, enda gången du kan hävda det du gör, det är att ha exempel och vad som är fel.
Nu kan du dock inte ta in ledare här, då dessa är mot ofta politiska och om det handlar om politik.
Och då pratar vi istället om olika åsikter, dock pratade du om journalistik.
Och dit räknar jag inte ledare, även om det är just journalister som skriver ledarna.
?..Jag bara gissar att konflikten i Mellanöstern spökar och att stora väljargrupper sympatiserar med exempelvis palestina. Svår balansgång för S som inte vill skrämma bort väljare men samtidigt försöker framstå som seriöst och regeringsdugligt.
har inget med SD trollfabriker och göra, men sure, dessa trollfabriker har säkert sagt något konstigt om detta också.
Ämnet är viktigt och påpeka är just SD trollfabriker.
Tycker bara det är tråkigt när S överdramatiserar och pekar finger på andra utan att se sina egna tillkortakommanden och brister. Bara omoget..
Whataboutism ändrar inte att SD har ljugit över decennium om att de inte hade trollfabriker.
Men det var inte bara så att de hade trollfabriker, de hade sitt vaknande öga och hand över dom också.
Och det är inte heller såssarna som pekar finger, utan alla i politiken.
Men främst TV4 som scoopade detta.
Alla partier har dessa troll
Aftonbladet trollar dagligen för S räkning
Expressen åt M räkning
Det är de nya vanliga vardagen
Sen ska vi minns när SD växte hur mycket svensk media trollade sönder svenska befolkningen.
vissa gick ju på de så hårt att de krävde att
-ta bort mig som vän på fb om du röstar SD som tex 😂😂😂
Alla partier har dessa troll
Aftonbladet trollar dagligen för S räkning
Expressen åt M räkning
Det är de nya vanliga vardagen
Sen ska vi minns när SD växte hur mycket svensk media trollade sönder svenska befolkningen.
vissa gick ju på de så hårt att de krävde att
-ta bort mig som vän på fb om du röstar SD som tex 😂😂😂
Vilket hittepå. Det finns bara ett parti som driver trollfabriker och det är SD.
Vad svamlar du om? S har inget ansvar för SDs trollfabriker. Problem är att sverigedemokraternas anonyma trollfabriker används för att sprida högerextrem opinionsbildning.
Vilket hittepå. Det finns bara ett parti som driver trollfabriker och det är SD.