Inlägg från: Anonym (Även S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Även S)

Sd:s trollfabrik

KillBill skrev 2024-05-21 08:47:37 följande:

Det är uppenbart att Vladimir Putins trollfabriker varit en stor inspirationskälla när Jimmie Åkesson skapat SDs trollfabriker.

www.svt.se/nyheter/utrikes/sa-ska-journalister-luras-av-proryska-trollnatverket-eurovision-anvandes-i-desinformationen

Även S har ju låtit sina kanaler sprida rysspropaganda. Är det värre när SD gör det?

S är ju dessutom av dags dato betydligt mer nazistiskt än vad det ganska israelvänliga SD är.

• Anonym (Även S)

SD är ett skitpart. 

S är ett skitparti.

M är ett svagt parti. Kanske skitparti också..

M låter SD ha ett alltför stort inflytande precis som när S hade makten och Löfven lät miljöpartiet styra allting från baksätet.

S kritiserar M för att ta stöd av SD men S har själva lutat sig mot moskvavänliga V för politiskt stöd förr om åren. Vad är skillnaden?

SD har visat vilket pajasparti man är. S å sin sida har ett nära samarbete med LO som i sin tur har inflytande över trollfabriken Aftonbladet där figurer som Å Linder?. Och Jan G?..u ostört fått sitta och propagera för Putin och där Anders Lin?.. sprider rena lögner. Trollfabrik det med!

Sen har vi Moderaterna som gav ifrån sig makten frivilligt 2014 och som under många år trivdes med att vara i opposition och inte ville regera. Ja herregud? Vilken soppa.. 

Det är väldigt svårt att ta svensk politik på något som helst allvar.

Ja svensk politik är en jävla sandlåda och ankdam.. Lusten att gå och rösta är NOLL. I förra valet fick jag tvinga iväg mig själv..

• Anonym (Även S)
    Anonym (AB) skrev 2024-05-21 09:14:07 följande:
    Kan du förklara det påståendet lite mera ingående? Det är ett argument som ofta dyker upp i pajkastningstävlingar på nätet där SD-anhängare brukar dra till med det argumentet, baserat på desinformation från SD:s "informationskanaler". Du kanske har lite mera kött på benen än normala SD-troll? Glad

SD är ett rasistiskt parti, det tycker jag är ställt utom allt rimligt tvivel.

Alla i SD kanske inte är rasister och jag drar inte alla som röstar på SD över en och samma kam, jag avser inte att sitta och peka finger så direkt, men att SD öppet och ogenerat spelar på främlingsrädsla och rasism. MEN man går mer till angrepp på den muslimska invandringen, antagligen eftersom det går hem i stugorna på ett annat sätt än att spela på den hos 99% av den svenska befolkningen ganska impopulära antisemitismen.. 

Delar av SD är också öppet israelvänlig!

Oppositionen av samma skäl försöker hela tiden klistra en naziststämpel på partiet eftersom man tänker att det rimligen tar skruv på ett annat sätt.

S har problem med antisemitiska strömningar i partiet. 

• Anonym (Även S)

?..Jag bara gissar att konflikten i Mellanöstern spökar och att stora väljargrupper sympatiserar med exempelvis palestina. Svår balansgång för S som inte vill skrämma bort väljare men samtidigt försöker framstå som seriöst och regeringsdugligt.

• Anonym (Även S)

Tycker bara det är tråkigt när S överdramatiserar och pekar finger på andra utan att se sina egna tillkortakommanden och brister. Bara omoget..

Svar på tråden Sd:s trollfabrik