• Syskonförsök

För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning

Hej!

Denna grupp är till för oss som främst hängt tillsammans i tråden ?För oss 35+ som försöker bli gravida? och nu äntligen väntar en bebis, alternativt fortfarande försöker men vill hålla kontakten med de som plussat. 

Vore kul om vi ger en liten bakgrund och bf datum när vi ansluter till tråden❤️

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning
  • Symetrical
    Brallans skrev 2024-05-07 11:27:33 följande:

Åh fina fina magen ❤️ 

🥰 Önskar så att du kommer få uppleva det igen. Få förtjänar det mer! ❤️
  • Brallans
    Symetrical skrev 2024-05-08 10:34:52 följande:
    🥰 Önskar så att du kommer få uppleva det igen. Få förtjänar det mer! ❤️
    Tack fina du ❤️ 
  • Hannis1983
    Symetrical skrev 2024-05-07 09:25:09 följande:

Kan bara hålla med Brallans. Aldrig hängt en tråd med så fin gemenskap och i princip ingen negativitet, förutom vid befogade tillfällen och då måste man ju får kräka av sig! ❤️

Jag är heltidssjukskriven sen en tid tillbaka pga foglossning och onda sammandragningar och är så otroligt tacksam för att våren äntligen kommit på riktigt. Allt känns onekligen lite lättare nu! 🌼

Bjussar på en magbild såhär i v 23+2. Börjar äntligen se ut som en gravidmage istället för en jag-åt-visst-lite-väl-mycket-påskmat-mage 😜

//

Så fin mage ❤️
  • Symetrical
    Hannis1983 skrev 2024-05-08 14:11:54 följande:
    Så fin mage ❤️
    Tack snälla 🙏🏼 
    Hur mår du nu?
  • Bär

Kan bara hålla med om att den gruppen är så mysig!

Jag hoppade in där för några månader sedan. Jag är visserligen bara 34 men fyller 35 iår. 
    Vi fick ett sent missfall förra året i maj, i vecka 14 och det skulle ta oss 10 månader innan vi lyckades bli gravida igen. 
    Nu har jag precis gått in i vecka 10 och är beräknad till december. 
    Är dock livrädd för att allt ska gå fel igen, men försöker tänka positivt, hur stor är chansen att vi ska råka ut för det igen?
    Har varit på 2 ultraljud och sett hjärtat slå. I mitt län så erbjuder dom alla gravida ett ultraljud i vecka 13, så har nedräkning tills dess :)

• Hannis1983
    Symetrical skrev 2024-05-08 18:12:09 följande:
    Tack snälla 🙏🏼 
    Hur mår du nu?
    Tampas fortfarande med illamående från och till, är dock inte varje dag längre. Men har ersätts av en hemsk foglossning. Hur mår.du? ❤️
  • Symetrical
    Hannis1983 skrev 2024-05-10 21:47:18 följande:
    Tampas fortfarande med illamående från och till, är dock inte varje dag längre. Men har ersätts av en hemsk foglossning. Hur mår.du? ❤️
    Lite liknande. Plus en hel del onda sammandragningar 🥳😂 Bara att kämpa på. Man har ju ändå ett slutdatum 😅
  • fancyr

Nu kan jag officiellt vara med i den här tråden. Plussade idag på äl 13 😍 

• Anonym (1986)
    fancyr skrev 2024-05-12 18:58:06 följande:

Nu kan jag officiellt vara med i den här tråden. Plussade idag på äl 13 😍 

Åhhh. Grattis!! Blir det bf i januari? 
  • Anonym (1986)

måste bara berätta att jag väntar en pojke 😅 fick svar i helgen på NIPT. Så kanske ligger det något bakom det som diskuterades här förra vecka om att många får tidigarelagt bf-datum när det är en pojke. I mitt fall -4 dagar och därmed stämde det ännu en gång :D ägglossning blev bekräftad med tempning så borde vara ganska säkert tänker jag. 

Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning