• Syskonförsök

För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning

Hej!

Denna grupp är till för oss som främst hängt tillsammans i tråden ?För oss 35+ som försöker bli gravida? och nu äntligen väntar en bebis, alternativt fortfarande försöker men vill hålla kontakten med de som plussat. 

Vore kul om vi ger en liten bakgrund och bf datum när vi ansluter till tråden❤️

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning
  • Idaho1989

Fick äntligen komma till gyn idag, UL visade inget foster  och att allt verkar ha kommit ut så det var ju skönt på sätt och viss. Fick lämna massa blodprover på en gång också eftersom det var tredje missfallet, så under omständigheterna känns det ändå OK. Tack alla här inne för allt stöd ❤️

• Jen20
    Idaho1989 skrev 2024-11-12 16:11:53 följande:

Fick äntligen komma till gyn idag, UL visade inget foster  och att allt verkar ha kommit ut så det var ju skönt på sätt och viss. Fick lämna massa blodprover på en gång också eftersom det var tredje missfallet, så under omständigheterna känns det ändå OK. Tack alla här inne för allt stöd ❤️

Skönt att kroppen tagit hand om det själv och bra att du fått lämna blodprover. Beklagar missfallet men du verkar se framåt iaf snart kommer det att gå hela vägen det är jag övertygad om ❤️
  • Idaho1989
    Jen20 skrev 2024-11-12 18:15:07 följande:
    Skönt att kroppen tagit hand om det själv och bra att du fått lämna blodprover. Beklagar missfallet men du verkar se framåt iaf snart kommer det att gå hela vägen det är jag övertygad om ❤️
    Hade en dålig känsla i kroppen hela förra veckan innan missfallet, bröt typ ihop i torsdags när mannen kom hem och jag berättade att jag börjat blöda och sen varit nere hela helgen. Nu känns det mest skönt att få det svart på vitt, även om man har en liten gnutta hopp kvar. Och som sagt skönt att få gå vidare direkt och lämna prover, var lite rädd för att de inte skulle vilja göra en utredning för att första MF var så tidigt.
  • DidoAeneis

Väldigt tråkigt att höra, Idaho, men skönt att ni har fått en utredning. Du får gärna berätta vad resultatet blir. Hoppas det går snabbt för er att få plus igen och att det blir fjärde gången gillt ❤️

• EFW

I går var vi på KUB och allt såg bra ut. Hon tittade för skoj skull och det ser ut som att det blir en pojke 😍 Vilket stämmer med min teori också. Jämför jag illamåendet med mina andra graviditeter så är det pojk denna gång.
    Nu längtar vi efter RUL den 27/12 😍 
  • DidoAeneis
    EFW skrev 2024-11-16 06:10:43 följande:

I går var vi på KUB och allt såg bra ut. Hon tittade för skoj skull och det ser ut som att det blir en pojke 😍 Vilket stämmer med min teori också. Jämför jag illamåendet med mina andra graviditeter så är det pojk denna gång.
    Vilken lycka! Och vilken härlig mellandagsaktivitet att se fram emot. Vad har ni i barnväg sen innan?
  • EFW
    DidoAeneis skrev 2024-11-16 19:31:39 följande:
    Vilken lycka! Och vilken härlig mellandagsaktivitet att se fram emot. Vad har ni i barnväg sen innan?

Ja ser så fram emot det och sedan blir det GeKås veckan efter. ska bli så mysigt att handla bebis saker. 

Jag har en flicka och två grabbar sedan innan. Tror det är lite extra kul för sambon att få en son. Men han har sagt att det inte spelar nån roll ❤️

• Bär
    EFW skrev 2024-11-16 06:10:43 följande:
    Åh grattis!! 😍

Själv har jag 3 veckor kvar till BF, förstår inte hur fort tiden har gått!! 
  • EFW
    Bär skrev 2024-11-17 11:21:27 följande:
    Åh grattis!! 😍

Själv har jag 3 veckor kvar till BF, förstår inte hur fort tiden har gått!! 
    Tack! ❤️
    Men oj vad det går undan 😍 Är du ledig eller jobbar du fortfarande? 
  • Bär
    EFW skrev 2024-11-20 08:05:37 följande:
    Tack! ❤️
    Men oj vad det går undan 😍 Är du ledig eller jobbar du fortfarande? 
    Blir chockad själv över hur undan det har gått!! 

Jag har varit hemma sedan september :) Har haft problem med foglossning och jobbar inom sjukvård, så det funkade inte! Så jag är hemma och pysslar på 😍
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning