• Syskonförsök

För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning

Hej!

Denna grupp är till för oss som främst hängt tillsammans i tråden ?För oss 35+ som försöker bli gravida? och nu äntligen väntar en bebis, alternativt fortfarande försöker men vill hålla kontakten med de som plussat. 

Vore kul om vi ger en liten bakgrund och bf datum när vi ansluter till tråden❤️

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning
  • DidoAeneis
    Idaho1989 skrev 2024-11-07 22:09:52 följande:
    Hade ett MF i februari och ett i Augusti inte i Maj.... Hade lite rosa flytningar i morse men skyllde på UVI, började blöda lite i eftermiddags, har fortsatt sen dess men inte blivit mera. Ska åka in akut imorgon bitti så får vi se... Förra missfallet började ju också ungefär så här så hyser inga större förhoppningar 😢
    Ah, då var det kanske det i februari jag tänkte på, jag hade ett i slutet av januari också.

Oavsett - hoppas hoppas hoppas det bara har med uvin att göra. Bra att du får kolla upp det imorgon.
  • Jen20
    Anonym (LillG) skrev 2024-11-06 10:28:07 följande:

Håll tummarna, om en timme är de dags för vul. Ville kasta in handduken igår då de kom rött blod när jag torkade mig. Nu är de beigefärgat igen.

så nervös.

Hur gick det för dig?🌸
  • Jen20
    Idaho1989 skrev 2024-11-07 22:09:52 följande:
    Hade ett MF i februari och ett i Augusti inte i Maj.... Hade lite rosa flytningar i morse men skyllde på UVI, började blöda lite i eftermiddags, har fortsatt sen dess men inte blivit mera. Ska åka in akut imorgon bitti så får vi se... Förra missfallet började ju också ungefär så här så hyser inga större förhoppningar 😢
    Hur går det?🌸
  • Idaho1989
    Jen20 skrev 2024-11-08 10:53:20 följande:
    Hur går det?🌸
    Åt pipan. Satt på gynakuten i tre timmar i morse utan att få träffa någon (var tvungen att åka sen för vi skulle på begravning). Hem och dra täcket över huvudet och nytt försök på måndag antar jag. Har börjat blöda mer under morgonen/dagen med massa klumpar och grejer 😢
  • EFW
    Idaho1989 skrev 2024-11-08 17:11:56 följande:
    Åt pipan. Satt på gynakuten i tre timmar i morse utan att få träffa någon (var tvungen att åka sen för vi skulle på begravning). Hem och dra täcket över huvudet och nytt försök på måndag antar jag. Har börjat blöda mer under morgonen/dagen med massa klumpar och grejer 😢
    Nej så tråkigt ❤️ 
  • Jen20
    Nej jag är så ledsen för din skull ❤️
  • Jen20
    Hur är det idag?
  • Idaho1989
    Jen20 skrev 2024-11-09 15:12:00 följande:
    Hur är det idag?
    Fysiskt OK, mentalt känns det mest som att jag går omkring och försöker hålla tankarna borta för att inte bryta ihop och hålla masken utåt. Mina hundar (två schäfrar) har varit som plåster på mig hela dagen, det hjälper lite 🤷?♀️
  • Jen20
    Idaho1989 skrev 2024-11-09 19:53:47 följande:
    Fysiskt OK, mentalt känns det mest som att jag går omkring och försöker hålla tankarna borta för att inte bryta ihop och hålla masken utåt. Mina hundar (två schäfrar) har varit som plåster på mig hela dagen, det hjälper lite 🤷?♀️
    Förstår att det är svårt att tänka på annat. Hur är det med blödningen?
  • Idaho1989
    Jen20 skrev 2024-11-10 14:17:39 följande:
    Förstår att det är svårt att tänka på annat. Hur är det med blödningen?
    Inte blött så mycket idag, kommer och går lite men verkar som att det värsta passerat....
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning