• Anonym (martin)

Är det rättvist att kvinnor blir oattraktiva med åldern?

Här på familjeliv sitter kvinnor och hånar män som är sexlösa. Jag kan inte låta bli att tänka att hoppas det slår tillbaka mot er någon gång i framtiden och att ni får äta upp era ord. Tänk när ni är 50 och er man lämnar er för en yngre tjej. Då har ni inte så mycket kapital att håna män längre.

Ser ni kvinnor fram emot att åldras och tappa er attraktion?

• Svar på tråden Är det rättvist att kvinnor blir oattraktiva med åldern?
  • Anonym (visar på vilken person du är!)
    Anonym (martin) skrev 2024-04-27 23:53:29 följande:
    Jag är trött på alla hån mot sexlösa män. Är det så konstigt att jag svarar med samma mynt?
    och ger dig på alla kvinnor som är över 50 och kallar dom fula? även alla oskyldiga? 
    nej det är inte ok någonstans! 
    så gör man inte! 
  • Anonym (martin)
    Anonym (Haha) skrev 2024-04-27 23:57:08 följande:
    Jo.
    Hur fick Leif GW en snygg fru?
  • Anonym (martin)
    Anonym (visar på vilken person du är!) skrev 2024-04-27 23:58:29 följande:
    och ger dig på alla kvinnor som är över 50 och kallar dom fula? även alla oskyldiga? 
    nej det är inte ok någonstans! 
    så gör man inte! 
    Börja med att säga att det inte är ok någonstans att ge sig på sexlösa män och kalla dem för äckliga eller farliga.
  • Anonym
    Anonym (martin) skrev 2024-04-27 23:57:31 följande:
    Nej, det kommer vi inte vara. Jag kommer ha mer sex än de som hånar mig idag efter 50-strecket. Då är det de som har mobbarna som får lida.
    Det låter ju jättekonstigt? Du säger att ni är utan sex tills ni får upprättelse men nu i inlägget efter kommer ni inte att vara utan sex tills ni får upprättelse?
    Är ni utan sex tills denna radikala ändring sker, eller inte?

Kan du förklara HUR någon annan kommer att lida av att du får sex när du är 50 och fet? Hur är det upprättelse och hur ska andra lida av det? Bortsett från personen som du har sex med, då alltså?

Oavsett - Kan du svara?
    Varför tar ni inte bara och bögar loss? Det är tredje gången som du misslyckas med att svara nu.
  • Anonym (Men?)

Min kvinna är verkligen inte attraktiv rent fysiskt, förutom rent otroliga bröst.
    Dock är hon pigg i huvudet och tänker ibland lika och ibland olika med mig. Gäller att hänga med där, haha
    Särbo i snart 10 år, kanske hjälper situationen?

• Anonym
    Anonym (martin) skrev 2024-04-27 23:59:34 följande:
    Hur fick Leif GW en snygg fru?
    Och framförallt - Hur kan du ha koll på GWs tidigare sexfrekvens? Har du bögat loss, trots allt?
  • Anonym (martin)
    Anonym skrev 2024-04-28 00:02:55 följande:
    Det låter ju jättekonstigt? Du säger att ni är utan sex tills ni får upprättelse men nu i inlägget efter kommer ni inte att vara utan sex tills ni får upprättelse?
    Är ni utan sex tills denna radikala ändring sker, eller inte?

Kan du förklara HUR någon annan kommer att lida av att du får sex när du är 50 och fet? Hur är det upprättelse och hur ska andra lida av det? Bortsett från personen som du har sex med, då alltså?

Oavsett - Kan du svara?
    Varför tar ni inte bara och bögar loss? Det är tredje gången som du misslyckas med att svara nu.
    Upprättelse i form av att män blir mer attraktiva med åldern, till skillnad från kvinnor. Då är det kvinnorna som blir ensamma.

Jag behöver inte böga loss, för pendeln kommer svänga och slå tillbaka mot er mobbare ju äldre ni blir.
  • Anonym (martin)
    Anonym skrev 2024-04-28 00:04:18 följande:
    Och framförallt - Hur kan du ha koll på GWs tidigare sexfrekvens? Har du bögat loss, trots allt?
    Skrev inget om det, bara om hans senaste fru som är snygg trots att han är lönnfet.
  • Anonym
    Anonym (martin) skrev 2024-04-28 00:07:26 följande:
    Upprättelse i form av att män blir mer attraktiva med åldern, till skillnad från kvinnor. Då är det kvinnorna som blir ensamma.

Jag behöver inte böga loss, för pendeln kommer svänga och slå tillbaka mot er mobbare ju äldre ni blir.
    Ja? Och då säger du först att du kommer att vara utan sex tills du är 50 och fet, och sedan helt plötsligt att du inte kommer att vara utan sex tills dess?

Jag frågar då varför ni inte bara räddar varandra och bögar på, FRAM TILLS DESS. Varför gör ni inte det?

Och kan du eller kan du inte förklara HUR någon annan än den som du har sex med kommer att lida av att du har sex när du är 50?
    Du tänker kanske på någon som skulle råka se eländet?
  • Anonym (visar på vilken person du är!)
    Anonym (martin) skrev 2024-04-28 00:01:34 följande:
    Börja med att säga att det inte är ok någonstans att ge sig på sexlösa män och kalla dem för äckliga eller farliga.
    så du tycker att det är ok att oskyldiga kvinnor i en viss ålder hånas  för att du anser att vissa andra kvinnor har sagt något? då ska en grupp hånas där många är helt oskyldiga? 
    andra som inte gjort något ska hånas? 
    ett fel ursäktar inte ett annat! 
    finns ingen ursäkt att hoppa på kvinnor över 50 år bara för att du tycker att vissa andra gjort sagt något, det är värre gjort! 
    otroligt osympatiskt av dig! 
Svar på tråden Är det rättvist att kvinnor blir oattraktiva med åldern?