• Anonym (martin)

Är det rättvist att kvinnor blir oattraktiva med åldern?

Här på familjeliv sitter kvinnor och hånar män som är sexlösa. Jag kan inte låta bli att tänka att hoppas det slår tillbaka mot er någon gång i framtiden och att ni får äta upp era ord. Tänk när ni är 50 och er man lämnar er för en yngre tjej. Då har ni inte så mycket kapital att håna män längre.

Ser ni kvinnor fram emot att åldras och tappa er attraktion?

• Svar på tråden Är det rättvist att kvinnor blir oattraktiva med åldern?
  • Anonym (martin)
    Anonym skrev 2024-04-27 23:41:12 följande:
    Du har ju just startat en tråd om motsatsen.
    En man slutar inte vara attraktiv för att han är tunnhårig och fet om han har rätt livsstil och status.
  • Anonym (visar på vilken person du är!)
    Anonym (martin) skrev 2024-04-27 23:32:47 följande:
    Detta är ett typiskt hån för er som undrar.
    Och du hånar inte kvinnor i din tråd? det är ju du som startar en tråd och hånar kvinnor för att vara värdelösa vid en viss ålder! 
    inget sympatiskt drag hos dig precis. Då är du inte ett dugg bättre än dom du själv klagar på, skillnaden är att du går på oskyldiga kvinnor och kallar dom fula mm bara för att dom har en viss ålder, så elakt av dig,
    visar bara vilken person du är! 
  • Anonym (martin)
    Anonym skrev 2024-04-27 23:42:05 följande:
    Frågan är ju väldigt motiverad. Varför tar inte t ex du, Kaffedraken och Dvärgen bara och bögar loss, helt enkelt?
    För att vi en dag kommer att få upprättelse.
  • Anonym
    Anonym (martin) skrev 2024-04-27 23:48:01 följande:
    En man slutar inte vara attraktiv för att han är tunnhårig och fet om han har rätt livsstil och status.
    Du har ju just startat en tråd om motsatsen.
  • Anonym
    Anonym (martin) skrev 2024-04-27 23:50:34 följande:
    Det är väl inte svar på frågan? Ni kommer ju att vara utan sex tills denna revolution inträffar.
    Så varför tar ni inte bara och bögar loss?
  • Anonym (martin)
    Anonym (visar på vilken person du är!) skrev 2024-04-27 23:49:28 följande:
    Och du hånar inte kvinnor i din tråd? det är ju du som startar en tråd och hånar kvinnor för att vara värdelösa vid en viss ålder! 
    inget sympatiskt drag hos dig precis. Då är du inte ett dugg bättre än dom du själv klagar på, skillnaden är att du går på oskyldiga kvinnor och kallar dom fula mm bara för att dom har en viss ålder, så elakt av dig,
    visar bara vilken person du är! 
    Jag är trött på alla hån mot sexlösa män. Är det så konstigt att jag svarar med samma mynt?
  • Anonym (Haha)
    Anonym (martin) skrev 2024-04-27 23:50:34 följande:
    Är du igång igen nu, du med dom dåligt förtäckta hoten?
  • Anonym (Haha)
    Anonym (martin) skrev 2024-04-27 23:48:01 följande:
    Jo.
  • Anonym (martin)
    Anonym skrev 2024-04-27 23:53:19 följande:
    Det är väl inte svar på frågan? Ni kommer ju att vara utan sex tills denna revolution inträffar.
    Så varför tar ni inte bara och bögar loss?
    Nej, det kommer vi inte vara. Jag kommer ha mer sex än de som hånar mig idag efter 50-strecket. Då är det de som har mobbarna som får lida.
  • Tukt

Rättvisa är ett begrepp som är användbart vid fördelning av av tämligen konkreta saker. Men sällan känslor och attraktion.
    Kommer det till känslor är det mer "är jag en person som är värd att älskas?" vare sig det gäller vänskap eller romantisk kärlek.
    Det är sällan speciellt älskvärt att skylla på andra, kollektivt, för att man själv misslyckats att vara just värd att älska.
    Och på ett språk konservativa misogynier förstår: Ta det som en man.

Svar på tråden Är det rättvist att kvinnor blir oattraktiva med åldern?