Tjejer som stirrar på än.
visste inte i vilken kategori jag skulle lägga det i
har vart med om flera gånger nu att tjejer verkligen stirrar på mig på gymmet. ofta yngre tjejer mellan 20-25. dom ser väldigt bra ut och jag blir också intresserad av att lära känna dom så brukar söka kontakt med dom. jag är runt 35 år och ser bra ut. men när jag sökt kontakt med dom och pratat med dom och det har känts att samtalet gick väldigt bra. och jag fått mer signaler på intresse. nervositet, leenden att dom försökt imponera på mig. skrattat åt dåliga skämt.
Men sen nästa gång vi ses på gymmet så är det som dom inte vågar kolla på mig riktigt och knappt att dom säger hej. ibland håller dom sig mest på avstånd och man kan få någon blick snabbt av dom. eller så är dom i närheten men står med ryggen i mot mig och gör allt för att undvika att kolla på mig. det här gör mig väldigt frustrerad efter som jag vill hitta kärleken men blir så osäker på mig själv när tjejerna växlar så mycket i beteende. från att verka vara kära i mig till att ignorera mig. jag vill inte vara för på heller men har börjat fundera på om det är det dom vill att jag ska vara. att jag ska ta för mig efter som jag är äldre och är attraktiv.
är det för dom är osäkra på vad jag tyckte om dom och att dom väntar på att jag ska ge tecken på att jag trivdes med samtalet. eller är de för dom också gillade samtalet och mig så dom blir jätte nervösa nästa gång vi ses?
varför håller tjejer på så här ?