• Buster88

Tjejer som stirrar på än.

visste inte i vilken kategori jag skulle lägga det i

har vart med om flera gånger nu att tjejer verkligen stirrar på mig på gymmet. ofta yngre tjejer mellan 20-25. dom ser väldigt bra ut och jag blir också intresserad av att lära känna dom så brukar söka kontakt med dom. jag är runt 35 år och ser bra ut. men när jag sökt kontakt med dom och pratat med dom och det har känts att samtalet gick väldigt bra. och jag fått mer signaler på intresse. nervositet, leenden att dom försökt imponera på mig. skrattat åt dåliga skämt.

Men sen nästa gång vi ses på gymmet så är det som dom inte vågar kolla på mig riktigt och knappt att dom säger hej. ibland håller dom sig mest på avstånd och man kan få någon blick snabbt av dom. eller så är dom i närheten men står med ryggen i mot mig och gör allt för att undvika att kolla på mig. det här gör mig väldigt frustrerad efter som jag vill hitta kärleken men blir så osäker på mig själv när tjejerna växlar så mycket i beteende. från att verka vara kära i mig till att ignorera mig.  jag vill inte vara för på heller men har börjat fundera på om det är det dom vill att jag ska vara. att jag ska ta för mig efter som jag är äldre och är attraktiv.

är det för dom är osäkra på vad jag tyckte om dom och att dom väntar på att jag ska ge tecken på att jag trivdes med samtalet. eller är de för dom också gillade samtalet och mig så dom blir jätte nervösa nästa gång vi ses?

varför håller tjejer på så här ? 

• Svar på tråden Tjejer som stirrar på än.
  • Buster88
    Anonym (Min teori) skrev 2024-04-06 17:44:25 följande:
    Min gissningar är att de har en annan uppfattning av "stirrandet". Om man själv känner att någon tittar, så kommer man ju att titta tillbaka. Det betyder inte att det är jackpott, som du kallar det. Men som sagt, har svårt att ta dig seriöst. Så här naiva är ens gymsnubbar.
    nej har vart så att tjejen sitter och stirrar på mig och jag märker att hon  kollar på mig mycket.jag fokuserar på min träning. är jag intresserad så håller jag ögonkontakten för att bygga ett band.  hur skulle du vissa att du är intresserad av någon på gymmet ? 

jag jagar inte tjejer. jag kollar efter intresse och finns det där så går jag fram till henne. men det brukar behövas att hon ger rätt så mycket signaler innan jag gör de. märker jag att hon inte är intresserad så drar jag mig tillbaka .
  • Buster88
    Anonym (Min teori) skrev 2024-04-06 17:50:41 följande:
    Fast de vill ju inte prata med dig. Det är ju därför du skriver inlägget. Du blir frustrerad, skriver du.
    nej jag blir frustrerad av att dom ger mig blandade signaler. när jag går fram och pratar med dom så pratar dom duktigt och frågar saker och berättar om sig själva.

• Anonym (Min teori)
    Buster88 skrev 2024-04-06 17:51:44 följande:
    nej har vart så att tjejen sitter och stirrar på mig och jag märker att hon  kollar på mig mycket.jag fokuserar på min träning. är jag intresserad så håller jag ögonkontakten för att bygga ett band.  hur skulle du vissa att du är intresserad av någon på gymmet ? 

jag jagar inte tjejer. jag kollar efter intresse och finns det där så går jag fram till henne. men det brukar behövas att hon ger rätt så mycket signaler innan jag gör de. märker jag att hon inte är intresserad så drar jag mig tillbaka .
    Du vägrar att förstå det jag skriver. Det jag skriver är att jag inte tror att alla dessa tjejer stirrar på dig och sedan plötsligt ignorerar dig. Jag tror att du inbillar dig stirrandet. Ja, de är säkert trevliga och fnissiga, så blir det när man blir obekväm nämligen. Tror inte att vi kommer så mycket längre här. Men för att svara på din fråga, så skulle jag inte flörta med någon på gymmet. Inte direkt platsen för det när man är svettig och fokuserar på träningen. Och jag skulle verkligen aldrig flörta med en Bertil heller.
  • Buster88
    Anonym (Min teori) skrev 2024-04-06 18:02:37 följande:
    Du vägrar att förstå det jag skriver. Det jag skriver är att jag inte tror att alla dessa tjejer stirrar på dig och sedan plötsligt ignorerar dig. Jag tror att du inbillar dig stirrandet. Ja, de är säkert trevliga och fnissiga, så blir det när man blir obekväm nämligen. Tror inte att vi kommer så mycket längre här. Men för att svara på din fråga, så skulle jag inte flörta med någon på gymmet. Inte direkt platsen för det när man är svettig och fokuserar på träningen. Och jag skulle verkligen aldrig flörta med en Bertil heller.
    men dom stirrar på mig det är inget jag fått för mig. andra människor på gymmet har också lagt märke till det. så det är ju skit samma vad du tror. ja och man blir trevlig och fnissig om man är intresserad också. ser du dilemmat? bara för du inte gillar att prata med folk på gymmet behöver inte alla inte göra det. och många hittar kärleken på gymmet. kanske inte du då men andra
  • Anonym (Obehagligt)

Du misstolkar vanligt socialt trevlighet med att dessa tjejer skulle vara intresserade. Jag har råkat ut för typer som dig TS på gymmet och bara för att man pratar en gång för trevlighetens skull behöver inte betyda att man vill prata mer efter det. Folk går till gymmet för att träna, inte ragga. Jag slutade gå till gymmet på grund av typer som dig TS.

• Buster88
    Anonym (Obehagligt) skrev 2024-04-06 18:34:13 följande:

Du misstolkar vanligt socialt trevlighet med att dessa tjejer skulle vara intresserade. Jag har råkat ut för typer som dig TS på gymmet och bara för att man pratar en gång för trevlighetens skull behöver inte betyda att man vill prata mer efter det. Folk går till gymmet för att träna, inte ragga. Jag slutade gå till gymmet på grund av typer som dig TS.

kan mycket väl vara så. har du stirrat mycket på dom då innan också?  tror du inte slutat gå till gymmet pga typer som mig. jag springer inte efter tjejerna jag tränar. men kollar en söt tjej mycket på mig så kollar jag tillbaka. 
  • Anonym (HmJ)
    Anonym (Min teori) skrev 2024-04-06 18:02:37 följande:
    Förstår precis vad du menar, du skriver tydligt vad du avser
  • Core

Jag väcker ofta intresse har jag märkt, för att det söks kontakt. att kvinnor tittar kan vara vad som helst, vet inte vart du vill komma? Vill de ha kontakt tar de kontakt 

• Anonym (P)
    Buster88 skrev 2024-04-06 17:41:21 följande:
    hahaha är lite så det funkar i början. man kollar på någon man tycker är intressant och hoppas den andra tittar tillbaka. tittar den tillbaka så brukar det betyda jackpott
    Tittar gör man för att man vill titta. Det kan ibland betyda att man vill ha kontakt, men det behöver inte alls vara så. Tittgodis är inte synonymt med potentiell partner.

Om en tjej visar att hon är obekväm med dig, efter att du tagit kontakt, så är det mest sannolikt för att hon inte vill ha mer med dig att göra. Kanske inser hon att hon inte tittade på dig så diskret som hon trodde att hon gjorde. 

Det kan också vara så att hon stirrade ut i tomma intet och att du bara råkade befinna dig i blicklinjen. Lätt hänt när man fokuserar på träningen och inte tänker så mycket på människorna i ens omgivning.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (P) skrev 2024-04-07 05:53:27 följande:
    Det kan också vara så att hon stirrade ut i tomma intet och att du bara råkade befinna dig i blicklinjen. Lätt hänt när man fokuserar på träningen och inte tänker så mycket på människorna i ens omgivning.
    Kan det vara så med män också? Han stirrade ut i tomma intet och du bara råkade befinna dig i blicklinjen.
Svar på tråden Tjejer som stirrar på än.