Inlägg från: Anonym (Kaffedraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

Tjejer som stirrar på än.

Jag vet inte. Jag skrev i en tråd om gym,och i den tråden var det mest kvinnor. Jag ombads hålla mig borta från den tråden, då jag inte var lika positiv till gym som dom var. Jag gillade inte atmosfären, att det var fina folket som var där, och att folk glodde.
    Kanske beror på vilket gym, men de jag besökt här var så. De flesta andra i den tråden sa att det var en fin gemenskap där, ingen som glodde, alla var hjälpsamma, vanligt folk som tränade.

• Anonym (Kaffedraken)
    Buster88 skrev 2024-04-06 16:09:46 följande:
    haha ja folk tror nog alltid de värsta. jag är en social trevlig kille som älskar att träna. pratar med mycket folk på gymmet både killar och tjejer och känner mig omtyckt där. och nej jag springer inte efter varje yngre tjej jag ser. långt ifrån. är 2 stycken jag pratat med som jag ser regelbundet och är dels som jag fått mycket signaler ifrån. sen är de andra tjejer som kollar mycket också men skiter i dom för jag är inte intresserad ändå.

ja precis. kollar jag inte ens läget så kan jag gå miste om min stora kärlek. och säger hon nej eller visar tydligt att hon inte är intresserad så går jag bara vidare och slutar att ge henne uppmärksamhet.
    I tråden jag pratar om så nämnde kvinnor att de tränade på gym för enbart kvinnor. Det känns nog bättre för många kvinnor, då män glor på kvinnor som har tajta kläder på sig. Att kvinnor kan glo på män är inte samma sak det.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Buster88 skrev 2024-04-06 16:09:46 följande:
    haha ja folk tror nog alltid de värsta. jag är en social trevlig kille som älskar att träna. pratar med mycket folk på gymmet både killar och tjejer och känner mig omtyckt där. och nej jag springer inte efter varje yngre tjej jag ser. långt ifrån. är 2 stycken jag pratat med som jag ser regelbundet och är dels som jag fått mycket signaler ifrån. sen är de andra tjejer som kollar mycket också men skiter i dom för jag är inte intresserad ändå.

ja precis. kollar jag inte ens läget så kan jag gå miste om min stora kärlek. och säger hon nej eller visar tydligt att hon inte är intresserad så går jag bara vidare och slutar att ge henne uppmärksamhet.
    Jag skulle aldrig besöka ett gym nu men när jag gjorde det förr, så hände det vid 2 tillfällen att det bara var en ensam kvinna där som tränade. Jag respekterade det och lämnade lokalen, för jag förstod att hon kanske skulle tycka att det kändes olustigt. Så alla män utnyttjar inte såna situationer och raggar inte på allt kvinnligt han ser, även om många kvinnor påstår det, tror det.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Buster88 skrev 2024-04-06 16:17:00 följande:
    ja det finns ju såna gym så skulle tjejer verkligen hata att bli tittade på så kan dom börja där. och är ju lika med min sits nu att det är tvärt om. massa tjejer som glor på mig. tycker heller det inte alltid är så kul när agda 50 plus står och klär av mig med blicken. men vart med om många gånger att tjejer på gymmet ställer sig precis framför än och visar hela bakdelen och står och fixar till hotpantsen. så nej det är bara inte tjejer som får massa oönskade blickar på gymmet 
    Skillnaden är att du objektifierar kvinnor när de står och putar med rumpan framför dig i tajta kläder. Helst ska du blunda eller allra helst lämna lokalen. Kvinnor är alltid helt oskyldiga.

• Anonym (Kaffedraken)
    Buster88 skrev 2024-04-06 16:17:00 följande:
    ja det finns ju såna gym så skulle tjejer verkligen hata att bli tittade på så kan dom börja där. och är ju lika med min sits nu att det är tvärt om. massa tjejer som glor på mig. tycker heller det inte alltid är så kul när agda 50 plus står och klär av mig med blicken. men vart med om många gånger att tjejer på gymmet ställer sig precis framför än och visar hela bakdelen och står och fixar till hotpantsen. så nej det är bara inte tjejer som får massa oönskade blickar på gymmet 
    Ja, jag minns på jobbet en gång (2006) när en ung tjej som skulle börja där, hade lågt skurna jeans och kort topp, så att man såg att hon hade string på sig. Jag objektifierade henne som såg att hon hade string när hon gick framför mig. Jag borde ha skämts som man som tittade på henne när hon gick framför mig. Usch!
  • Anonym (Kaffedraken)

När kvinnor kollar in män så objektifierar dom inte män, då heter det att de vill ha lite ögongodis. Låter lite gulligt och fnittrigt, du vet sådär som tjejer och kvinnor håller på. Fniss Skål
    Jämför med om män skulle säga att det är kul med lite ögongodis, när de kollar in halvnakna kvinnor på stranden eller gymmet.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (P) skrev 2024-04-07 05:53:27 följande:
    Det kan också vara så att hon stirrade ut i tomma intet och att du bara råkade befinna dig i blicklinjen. Lätt hänt när man fokuserar på träningen och inte tänker så mycket på människorna i ens omgivning.
    Kan det vara så med män också? Han stirrade ut i tomma intet och du bara råkade befinna dig i blicklinjen.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Buster88 skrev 2024-04-08 10:11:44 följande:
    Ja jag har inte kollat så mycket på dom eller visat intresse. Dom har alltid fått ge mer. Som sagt är där för att träna.

Men har märkt att tjejer som jag vet har kille kollar mycket på mig också. Vilket gör mig illa till mods och så är jag rädd för att bli nobbad. 

Men ska köra på det du säger. Säger dom Nej så hoppas jag dom slutar stirra så mycket iaf . Och så får jag se det som jag utmanat mig själv växer på så sett. 
    De flesta är nog där för att träna. Men kan garantera att kvinnor som säger att de inte kollar på andra, faktiskt kollar på andra. Spelar ingen roll var man är. På ICA, på stranden, på gymmet, på jobbet...  Kvinnor kollar på män (eller kvinnor)
Svar på tråden Tjejer som stirrar på än.