Du som tränar, är utseende viktigt?
Du kanske främst tränar för att må bra och din hälsa, men har utseende också betydelse? Dtt eget utseende, och andras också kanske?
Du kanske främst tränar för att må bra och din hälsa, men har utseende också betydelse? Dtt eget utseende, och andras också kanske?
Självklart är det viktigt, både att träna, vara i form och se bra ut.
Främst för att må bra
Varför undrar du?
Att vara tränad är detsamma som att höja sin fysiska attraktion, samtidigt som det är mer hälsosamt. Vem vill inte ha dessa fördelar liksom?
Sjävklart går jag till gymmet för att sorgliga oskulder på 50+ ska kunna dreggla över den. Eller? kanske inte. jag tränar för min skull och för min hälsa, att jag råkar bli snygg på köpet är en bonus. Men tro fan inte att jag gör det för mäns skull 😂
De brukar dyka upp med jämna mellanrum, träningsråden så att man blir snygg och sexig inför strandsäsongen.
Folk gillar att se snygga och sexiga människor, som har tränat för att se bra ut.
Tänk bara på kändisar som hyllas för superkroppen i den där nya filmen.
Jag har själv haft snygg kropp i perioder i mitt liv. Jag hade illusionen att det var ett plus om man vill träffa tjejer, spciellt när jag var yngre. De mesta kommentarerna från kvinnor var negativa, de klankade ner på min kropp. Jag mådde redan skit som aldrig träffade nån, så de kommentarerna gjorde att jag mådde så mycket bättre.
Men släpp det nån gång. Utseende är bara ett skal, det är vad som finns innanför pannbenet som överhuvudtaget spelar någon roll. Det som är vi finns i hjärnan, kroppen är ett redskap som huserar personligheten.