Du som tränar, är utseende viktigt?
Du kanske främst tränar för att må bra och din hälsa, men har utseende också betydelse? Dtt eget utseende, och andras också kanske?
Du kanske främst tränar för att må bra och din hälsa, men har utseende också betydelse? Dtt eget utseende, och andras också kanske?
Ja, väldigt!
Utseendet blir ju en bieffekt av ens träning. Sen handlar det nog mer om att många inte vill ha en tjock partner än att många vill ha en vältränad partner.
Normal eller vältränad är ok. Tjock är inte ok. Sen finns det ju även de som gillar tjocka men de är i minoritet.
Jag tränar för att må bra. Inte för utseendets skull.
Jag tränar för att kunna cykla Vätternrundan snabbt och slå golfbollen väldigt långt i sommar. Mår bra gör jag på köpet.
De här gymtrådarna är. sjukt enkelspåriga och synen på vad som är träning banal och smal.
Ja utseendet är huvudorsaken att jag tränar. Jag har en kropp som jag är väldigt nöjd med när jag är naken och jag vill behålla den exakt som den ser ut nu.
Nu tränar jag mycket prestationsinriktat, si och så många reps, på si och så vikt har penna och block där jag följer och planerar både min egen och min fästman träning (annars hade han latat sig och alltid hållt det så bekvämt som möjligt. Ärligt talat hade jan inte tränat alls om inte jag pushade). men den sortens träning funkar för utseendet med.