Inlägg från: Anonym (Terrycrewsftw) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Terrycrewsftw)

Män betydligt mer ensamma än kvinnor enligt FHM

Postman skrev 2024-03-13 21:57:45 följande:
    Ja jag försöker hålla en okey nivå.  Du verkar bara söka tjafs trots att jag seriöst försöker förklara för dig. 
    Anonym (Terrycrewsftw) skrev 2024-03-13 21:46:47 följande:
    Nejdå, dina kommentarer bidrar i allra högsta grad. (Som medhållare till ts naturligtvis)
    Ska bli intressant att se hur du inteagerar med kvinnohatande inlägg fortsättningen. Förhoppningsvis så har du fått en tankeställare. Jag uppskattar att du åtminstone påstår dig vilja hålla en okey nivå. Då kanske den framtida nivån faktiskt blir ok också.

time will tell 
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    ClumsySmurf skrev 2024-03-13 22:22:05 följande:
    När någon tycker att män ska markera mot andra män kan man nästan ta det som ett kvitto på att det enbart gäller män.  50/50 att de själv spårar ur, och spelar offer.
    Låter som ett antagande du drar från röven. Inte bara män borde markera mot kvinnohatande inlägg. Kvinnor också.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    ClumsySmurf skrev 2024-03-13 22:36:49 följande:
    Har svårt att avgöra om det är "fultolkaren" eller "kan inte skilja på kön och genus", båda är som att diskutera med "jag har borderline".
    Jag antog att moderatorer som du hade koll på det?
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    Postman skrev 2024-03-13 22:17:55 följande:
    Men det blir lite orättvist, jag håller mig till mitt nick så jag är enkel att följa men du skriver som dubbelanonym, jag kan inte syna hur du verkligen är.
    Varför ska du göra det? Varför inte skriva anonymt så får du se om det är dig som person andra har problem med eller om det är dina åsikter.

Skriver jag hatiskt så har du min tillåtelse att poängtera det, oavsett vilket nick jag har.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    Postman skrev 2024-03-13 22:59:26 följande:
    Oj hoppla, någon försöker krampaktigt hålla liv tråden.
    Vi kan snarare vända på det och säga att det är du och några till som faktiskt håller denne personen under armarna långt, långt mer än mig. Ni är duktiga på att göda denne personen. Godnatt Nihka.  
    Handlar det om att du ska ha sista ordet eller vad?
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    ClumsySmurf skrev 2024-03-13 22:59:24 följande:
    Det är inte så många som, är som om de verkligen kämpar
    för att bli så uppenbara, den tredje som missbrukar citationstecken och skriver med dubbelkonto är sällan inloggad.
    Intressant att du försöker vinkla diskussionen till att handla om vem jag är för att kunna avfärda samtliga inlägg jag skrivit.

Jag kanske är samtliga? Vem vet? Jo, moderatorn naturligtvis.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    Postman skrev 2024-03-13 23:02:48 följande:
    Nej men ni attackerar mig hela tiden med nya osanningar. Klart jag vill såga ifrån då. Behöver du sista ordet?  
    Ojdå, berätta hur jag har attackerat dig med osanningar?
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    ClumsySmurf skrev 2024-03-13 23:12:55 följande:
    Du gaslightar mig här. Har du reflekterar över det? Det är en härskarteknik.
    Varför vill du få saken att handla om mig och mina eventuella inlägg i andra trådar som du ger öknamn på? Vad är poängen? För att du vill avfärda det jag skriver naturligtvis. Eller har du någon annan förklaring till din attack?

Passiv aggressivitet verkar vara din grej. Skulle uppskatta en mer direkt form av aggressivitet i stället för öknamn eller försöka lista ut vem jag är.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    ClumsySmurf skrev 2024-03-13 23:14:23 följande:
    Skämtar du? Gaslightar du medvetet eller projicerar?
    Du kanske sitter inne med den informationen då? Hur har jag attackerat postman med osanningar? 

Annars så är en sån här kommentar också gaslighting.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    ClumsySmurf skrev 2024-03-13 23:26:05 följande:
    Detta inlägg hjälpte mej att lista ut vems öknamn som är ditt.
    Det är väl klart att du som moderator med lätthet kan lista ut vem som är vem på forumet. Frågan är bara varför du väljer att kalla mig för öknamn och därmed avfärda det jag skriver?
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    Anonym (Terrycrewsftw) skrev 2024-03-13 23:33:55 följande:
    Det är väl klart att du som moderator med lätthet kan lista ut vem som är vem på forumet. Frågan är bara varför du väljer att kalla mig för öknamn och därmed avfärda det jag skriver?
    Som för övrigt är en härskarteknik också
    -ad hominem
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    ClumsySmurf skrev 2024-03-14 18:07:30 följande:
    carolatom07, men jag tror inte att det är han som är TS i den här tråden

www.familjeliv.se/forum/thread/80163911-varfor-fungerar-familjeliv-sa-daligt/183

www.familjeliv.se/forum/thread/80163911-varfor-fungerar-familjeliv-sa-daligt/184
    Du vet väl att forumvärd dyker upp när man klickar på länkarna. Tycker det är ganska dåligt att forumvärdar som du sänker familjeliv.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    ClumsySmurf skrev 2024-03-14 23:00:43 följande:
    Han har skrivit på fler bloggar, idioten outade sej själv.
    www.familjeliv.se/forum/thread/82594852-mobbning-pa-fl/20

Han verkar bli svårt känkt av att bli ifrågasatt men så overkligt konflikträdd att han biter ihop, och gör ljugbloggar.

Så du pratar om någon som inte ens existerar i tråden, bara för att du själv känner ett behov av att kalla andra för öknamn eller hänga ut folk. Du kallar mig för ett antal öknamn och försöker på diverse sätt invalidera mina inlägg. Inte för att du egentligen har något vettigt att säga om mina inlägg, mer för att kränka. 

Vad säger det om dig då? Förutom att du är en forumvärd så är du otroligt aggressiv, men tillräckligt feg för att inte våga vara direkt. Ingen bra kombination.

• Anonym (Terrycrewsftw)
    ClumsySmurf skrev 2024-03-15 00:32:16 följande:
    Du gaslightar mig här. Har du reflekterar över det? Det är en härskarteknik.
    Blev du kränkt? Du fortsätter med din undvikande aggressiva attityd. Du tar upp en hel del användare helt orelaterat till diskussionen. Senaste var carolatom. Fast du inte kände att denne var ts så var personen ändå viktig för dig att ta upp, lite så där helt appropå. Du flikade in personen helt orelaterat i en mening. Så absurt.

Jag förstår varför du trollar. Du är en fegis.
    Dåligt att forumvärdar tillåts bete sig på det här sättet.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    nihka skrev 2024-03-15 11:28:17 följande:
    Han figurerar i de flesta misogyna trådar.
    jag skiter egentligen i carolatom. Jag förstår inte varför diskussionen ska vinklas till att försöka pinpointa användare som vill vara anonyma för att kunna kalla dom för öknamn. Det smurfen håller på med är kränkande och ett sätt att avfärda. 
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    nihka skrev 2024-03-15 12:14:23 följande:
    Jag adresserade som du kanske märkte på min citering inte den delen av ditt inlägg.
    Du behöver inte svara på det. Men jag undrar för mig själv varför du ändock svarar (i princip) med att du inte vill beröra smurfens kränkningar.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    nihka skrev 2024-03-15 13:00:36 följande:
    Jag anser att det finns personer som man bäst ignorerar. Mitt beslut och andra får göra som de tycker passar dem.
    Du har rätt. De svar jag får från smurfen skulle lika gärna kunna vara oogabooogablahblahblah. 
Svar på tråden Män betydligt mer ensamma än kvinnor enligt FHM