Män betydligt mer ensamma än kvinnor enligt FHM
Jag skriver att det är sorgligt och synd att inte mäns ensamhet tas mer på allvar. Jag försöker där få en seriös diskussion.
Nej jag ser inget kvinnohat i det, däremot ser jag att han ifrågasätter kvinnor och det ignorerade jag.
när ts har skrivit: "Men vi vet ju vad som händer när lågstatusmän tar initiativ och kontakt med kvinnor. Hånfulla blickar, spydiga kommentarer och mobbning väntar på den fronten."
för att nu (som jag förutspådde) påstår att det inte alls handlade om kvinnohat, antar att du tycker det är fakta att "lågstatusmän" får hånfulla blickar, spydiga kommentarer och mobbning då.
trådstarten vill diskutera ensamma män ur synvinkeln att allt är på grund av kvinnors inneboende ondska. Ditt första ord blir då "ja"
nu kommer ditt fortsatta svar på det här inlägget bli något i stil med "jag kan inte se kvinnohatet i ts" Allt för att curla hatet. Jag hoppas verkligen du kommer till insikt. Ts är ett polariserande troll, denne struntar i medlen för att uppnå splittring. Du är måltavlan.