Inlägg från: Anonym (Terrycrewsftw) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Terrycrewsftw)

Män betydligt mer ensamma än kvinnor enligt FHM

Alla såna här trådstarter verkar handla om att kvinnor ska ändras, eller att kvinnor gör fel. Varför ligger aldrig förväntningarna på de ensamma männen att de ska utföra förändringarna? Det är så knäppt. Saknar du något i livet så behöver du göra något själv. Uppenbarligen så saknar inte kvinnorna det i samma nivå.

men nej, vissa killar verkar uppfatta det som att om jag är tillräckligt gnällig och misogyn så fixar kvinnorna biffen, eller så ser partiet jag röstar på till att fixa allt. Inte jag själv.

blä

• Anonym (Terrycrewsftw)
    AlbertSchweinstein skrev 2024-03-05 16:59:07 följande:
    Kan ha att göra med att kvinnor dränks i uppmärksamhet, kan skaffa ett ligg på en dag plus att det alltid är mannen som förväntas ta första steget. Kvinnor har helt enkelt många stora fördelar vad gäller dejting.
    Så därför måste kvinnorna se till att fixa männens ensamhet, men bara dom snygga, för egentligen så handlar det om att kvinnor måste känna ett ansvar att fördela ut knullandet jämnt. Det kan vi kalla för jämställdhet, sånt gillar kvinnor, annars så är dom hycklare hela bunten.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    AlbertSchweinstein skrev 2024-03-05 17:03:17 följande:
    Män är ju ensamma för att kvinnor är kräsnare än de någonsin varit, plus att de samtidigt kräver jämställdhet inom alla områden där det gynnar dem själva.

Så det kanske inte är så konstigt att män kräver jämställdhet inom dejting, med tanke på hur fruktansvärt ojämställd dejtingmarknaden är. Kvinnor har total makt.

Hur kan kvinnor förvänta sig lika löner för samma arbete när de inte släpper till i jämställdhetens namn? Vilka hycklare! Men fortsätter vi män att vara misogyna som du och jag så blir det säkert åka av. Alla vet ju att saven rinner till när man uppvisar en sån stark manlighet. 

mums fillibabba.

• Anonym (Terrycrewsftw)
    AlbertSchweinstein skrev 2024-03-05 17:07:07 följande:
    Du kallar ju allting du inte gillar för misogynt.

Kvinnor har alldeles för mycket makt.
    Vi behöver se till att kvinnor får mindre makt och mindre självbestämmande över deras kroppar. Vi kan kalla det för något annat än misogynt så inte kvinnorna förstår något. Vi kallar det för "hjälpsamhet" i stället. I kombination med "jämställdhet" empatiska kvinnor är säkert beredda att ge upp sin kroppar. De andra kallar vi "oempatiska feminister" Då blir det nog bra.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    Anonym (Män) skrev 2024-03-05 17:11:53 följande:
    Såklart männen ska få hjälp att ta egna initiativ. 
    Eller män ska hjälpa andra män. 
    Man kan ju hoppas. Verkar inte tyda på det dock. Tråden startade för att propagera för inskränkningar för kvinnor (deras liv, kroppar och rättigheter) enligt dessa knäppgökar.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    Anonym (Män) skrev 2024-03-05 17:16:30 följande:
    Man kan kalla det jämställdhet då. 
    Jaha, du var en av dessa knäppgökar alltså. Visst vi kan kalla misogyni för jämställdhet i tvärtomlandet. Fan vad saven flödar på tjejerna. Tjejer älskar att höra sånt. Ojojoj, nu blir det åka av.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    AlbertSchweinstein skrev 2024-03-05 17:27:09 följande:
    Vi kanske skulle inskränka aborten istället för att slösa skattemedel på att kvinnors sexuella maktövertag ska upprätthållas.
    Ja, det sätter säkert fart på kvinnornas sexlust med misogyna män.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    AlbertSchweinstein skrev 2024-03-05 17:33:36 följande:
    Nej, men det ökar kvinnors risk, och återställer därmed den sexuella balansen.
    Så att kvinnor vill knulla ännu mindre? Varför inte ta bort kvinnornas löner, då är dom helt beroende av en man och alla blir glada. (Eller ja, de som räknas i alla fall som människor, dvs männen)
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    AlbertSchweinstein skrev 2024-03-05 17:38:44 följande:
    Nej, ditt ägg. Jag säger att kvinnor måste få tillbaka riskerna med sex som de hade förr, annars blir det obalanserat och ojämställt.
    Hur får det kvinnor att knulla fler män? Låter kontraproduktivt. Antar att det blir färre knullatillfällen om det innebär fler risker för kvinnor. Varför inte beteckna kvinnor som mäns ägodelar och ta ifrån dom rösträtten i stället? Männen kan då bytlåna med varandra.
  • Anonym (Terrycrewsftw)
    Tecum skrev 2024-03-05 17:55:28 följande:
    Men varför hakar du och andra då på trådstarten istället för att diskutera ensamhet i ett bredare perspektiv? Här har ni chansen att visa att det inte bara handlar om ensamma män som saknar en kvinna.
    Alla har ju möjlighet att chatta med andra via alla dessa videolänkar som finns. Det är inte svårt att skaffa sig vänner om man vill.

Men av någon anledning så tror jag att dessa knäppgökar som rör sig i tråden inte är intresserade av andra människor. De vill bara bli serverade ett knull utan någon form av insats. Och det är här kvinnorna kommer in i spelet. 

ge mig din kropp gör att jag sprider misogyni på nätet, buuwääääh!
Svar på tråden Män betydligt mer ensamma än kvinnor enligt FHM