Är det här normalt att bli glad över?
Jag undrar om en sak är normal. Om jag får påstå det själv så ser jag väldigt bra ut i kroppen, så det är inte att jag är oattraktiv. Om jag tar ett ex som exempel, han tittade väldigt mycket på andra tjejer även på tjejer jag själv skulle klassa som mindre attraktiva än mig. Om vi var tex. på en badstrand, så var det som min kropp i bikini var ointressant för honom och det kändes som han kunde titta på nästan alla som inte var mig. Han sa själv jag ser ju dig varje dag så du är inte intressant.
Men med nuvarande känner jag att han alltid ser på mig liksom. Det kan vara kvinnor i bikini runt om men jag känner att han tittar på mig ändå. Jag känner inte att det är något problem tex. om det är en snygg tjej i en tv-serie vi ser för han har inte den blicken då. Han ser vad jag känner och känner till bara mig på det sättet och jag är väldigt uppmärksam på vad han ser och hur han ser på saker så jag tror inte att jag har fel i det. Just det här att han ser på mig och inte andra gör mig väldigt glad, trygg och lycklig. Jag känner mig sexig och vacker. Sträcker på mig, poserar, putar, plutar... älskar verkligen när han tittar på mig.
Är det normalt att bli glad över en sån här sak att känna sig sedd? Eller är min nuvarande helt normal och han agerar helt normalt och det är så det skall vara inget att gråta glädjetårar över?