Anonym (Överreaktion?) skrev 2024-01-20 12:51:11 följande:
Glädjetårarna kommer senare och långt från alltid, inte när han tittar, då hade jag gråtit mest hela tiden :D . Men det är för mycket och inte normalt. Jag har ett väldigt stort behov av att ha hans bekräftelse och uppmärksamhet men jag skall försöka lära mig att lugna ner mig med det litegrann för jag fattar att det kan vara påfrestande. Han är på gott och ont även typen som inte skulle säga till mig att fan vad jobbig du är och liknande om jag inte går till extrem överdrift under lång tid, då kan han uttrycka att jag faktiskt är ganska jobbig om jag pressar honom till att erkänna att han tycker det, han är annars väldigt mån om mig och mina behov.
Just rumpan är jag väldigt stolt över, den brukade faktiskt vara helt platt och så att jag knappt hade någon, men jag har tränat upp den under flera år. Så är jag naken, i bikini eller leggings så känns det som att den, tillsammans med magen, midjan, höfterna, svanken och låren är perfekta. Det är viktigt för mig att känna mig så att jag ser så bra ut jag kan naken eftersom min personlighet är störd. Jag kan ju inte liksom kompensera för utseendet med personligheten.
Ja. Allt detta är så oerhört bekant för mig.