Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2024

molly50 skrev 2024-02-11 20:21:01 följande:

Det blev inte godkända.
    Men känns lite lagomt åt Jennifer.

Ja jag tyckte det var bra att dem inte klarade uppgifterna...Jennifer hade inte ens förklarat hur grillen skulle göras.....Det är skillnad på att grillen ska vara murad även utanpå dom innanför.....Nu var den inte murad alls.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-11 20:38:06 följande:

Magnus är lite sur på Maxine för att han inte fick en amulett

Maxine ljög Magnus rätt upp i ansiktet när dem var på Torpet.....Maxine är en fulspelare och tänker bara på sig själv.....Men vad glad jag blev när både hon och Jennifer förlorade sina amuletter....Så fult gjort av Storbonden att gå utanför gränserna för att skaffa mat.....Jennifer är ingen jag skulle lita på.
  • Jhannis

Typiskt när nu alla i Pakten har fått vara Storbonde att nu när Anna som inte var med i pakten får inte välja Storbonde....Har produktionen här också ett finger med i spelet att alla inte är värda att vara Storbonde????? Ok Anna får dela ut 3 amuletter, men 3 amuletter när hon har fler vänner kvar......Så djävla orättvist och fult gjort av produktionen.

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-11 22:58:55 följande:
    Jag tycker att de fick ett alldeles för lindrigt straff.
    I Robinson så var det ju ett gäng som åkte ut för samma typ av regelbrott för några år sedan.
    Detsamma borde Jennifer och Maxine ha gjort.
    Men de vill väl ha kvar personer som gör sk "bra" tv.
    Kanske förklarar det också att Jennifer plötsligt blev på bättre humör.
    Ja jag kommer i håg när Blondie och en kille snodde mat från matkällaren och gömde i skogen som dem senare på natten åt upp, dem fick lämna direkt båda två. Hade Gutta varit kvar som mentor så hade inte detta fått ske. Ut med Jennifer och Maxine.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-12 18:54:36 följande:
    Han kan prata med dom det berör, inte sitta och gnälla i en synk. 
    Tror eller vet att alla gnäller framför kameran, men inte till dem som det gäller att gnälla åt....Det är inte enbart Magnus som gnäller.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-12 19:35:06 följande:
    Jag vet inte. Men produktionen verkar i alla fall vilja ha sk "bra" tv med intriger och tjafs.
    Där håller jag med dig och det har produktionen skrivit på media också att programmet vore för tråkigt om dem alla vore vänner med varann så därför har produktionen sagt åt vissa deltagare att dem ska provocera och se till att det blir intriger och tjafs för att det ska bli snack och mer tv tittare.....
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-12 19:51:53 följande:
    Ja,men samtidigt bra om de får lära sig att samarbeta. Det ska bli intressant att se.
    Även om jag gärna hade sett Per som storbonde också.
    Då hade kanske den sista i pakten rykt.
    Det hade varit bra om Per blivit Storbonde för då hade han satt pakten på plats 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-12 19:56:09 följande:
    Men någon måste bli förstekämpe så någon av dom kan mycket väl åka
    Vem ska välja förstekämpe? Vem ska välja vem som ska till Torpet då den fortfarande är i gång......I så fall måste det vara deltävlingar under veckan så att förlorarna hamnar som kämpar.....eller ska alla bli kämpar. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-12 20:01:06 följande:
    Ja,så är det ju. Man kan ju hoppas på Jennifer. Hon verkar fortsätta leka storbonde fast de inte har valt någon denna veckan.
    Ja Jennifer tror fortfarande att hon är Storbonde.....Hon om någon borde ha skickats hem eftersom hon gjorde regelbrott medans hon var Storbonde....grovt fel
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-12 20:38:24 följande:
    Fölet behöver sin mamma, inte att bli bortviftad

Magnus spelar verkligen på båda sidor
    Jag skulle ha gjort likadant om jag ridit mamman för fölet ska inte visa bett tankar åt sin mamma....Och Magnus slog inte fölet utan skuffade undan den.
Svar på tråden Farmen 2024