Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2024

Nandez skrev 2024-02-12 20:10:29 följande:
    Ingen lär bry sig om Jennifer
    Du ska se att Maxine och Torpet Caroline kommer att hålla Jennifer om ryggen och speciellt med tanke på att Maxine även håller på Tim då dem känner varann så pakten har blivit från 3 till 5. Jennifer, Maxine , Carolin, Tim och Fredrik.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-13 19:36:41 följande:

Som väntat vill dom flesta till Torpet

Klart alla vill till Torpet för att skaffa amuletter
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-13 22:06:20 följande:
    Ja,verkligen! Och hon är ju själv äldre än flera av dem så vem är hon att kalla dem kärringar?
    Jennifer är också äldre än henne.
    Då är alltså hon också en kärring då,enligt hennes resonemang.

Ja,om det är den Helen jag tror så är jag inte heller så förtjust i henne.
    Alexander minns jag inte,tror jag.
    Men varför ta in gamla deltagare istället för att ge nya chansen?
    Håller med dig att det är dumt att ta in gamla deltagare i alla program. Dessa deltagare har haft en chans och det borde räcka.
  • Jhannis

Tycker inte kvällens avsnitt var nåt sevärt. Pakten börjar dra i sina strån om att förgöra det andra vilket inte är alls kul att titta på.

Hoppas bara att när det blir dags att välja kämpe att det rent av blir Jennifer och Maxine då dem har gjort regelbrott. Åker en av dem ut så blir det lugnare på gården, men helst skulle jag vela se att hela pakten åker ut.

Det var inte heller kul att titta på Torpet för jag är så less på Fredde och Tim.

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-14 19:42:54 följande:
    Hur har det gått för henne? Missade lite i början så vet inte om hon kommer tillbaka.
    Läste i går kväll att hon har fått en bakterie infektion i tarmen så hygienen inte är så bra på Farmen. Katterna hade ju pissat och bajsat i korn trågen som stod på bordet och dem har lagat mat av kornen. Men det stod inget om hon skulle komma tillbaka eller inte.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-14 19:52:01 följande:

Att Per vågar ge Cornelia tips. Hon är ju lika falsk som de andra i pakten.

Per kanske inte genomskådat Cornelia ännu och hoppades att hon skulle ge amuletten till Magnus som inte har någon....Rynkar på näsan
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-14 21:52:22 följande:

Dom senaste avsnitten har varit ganska innehållslösa

Kan bara hålla med om att veckans avsnitter varit urtrista.....Bara hoppas att i morgon kommer det ett brev där det står att Jennifer och Maxine ska till tinget för att dem gjort regelbrott. Eller ännu bättre och 4 ska till tinget och två åker ut 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-15 11:21:14 följande:
    Ok. Jag misstänkte nästan att det var något sånt.

Men fydå! Låter de katterna vara bland maten? Inte undra på om de blir sjuka då.
    Såg inte du avsnittet där Magnus skulle ta korn tråget för att göra gröt och då ser han blöta fläckar på kornet. När han gick ut och hällde bort kornet var hela tråget genom pissat och tydligen var det bajs med.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-15 19:38:08 följande:

Vuxna människor som beter sig som barn, Tim och Trygg

Jag hoppas att Levin, Per och Magnus slår ut dessa killar och Jennifer. Även 2 till.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-15 21:48:55 följande:
    Ja,det var det. Man fick ingen riktig klarhet. Och hur blir det med Torpet nu när alla fick gå tillbaka till Farmen?
    Men vi kanske blir lite klokare på söndag.
    Såg en trailer att det ska även nästa vecka deltagare till Torpet för att få amuletter...Väldigt konstigt då det tre som startade Torpet är på Farmen nu, men tänkte även att det var inga djur som åkte till sina ägare heller och det sa inget om att stänga Farmen.
Svar på tråden Farmen 2024