Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2024

Nandez skrev 2024-02-27 20:32:06 följande:

Inte så många avsnitt kvar så fler deltagare borde börja åka ut snart

Det kommer att vara fler som åker ut efter nästa ting då alla är samlade.

Jag hoppas innerst att INTE Tim, Fredde, Maxine eller Torpet Cornelia går till final...men har däremot inte någon favorit som ska vinna Farmen.

Gillade Magnus från start, men sen har han seglat mellan båda pakterna.

Lutar mer åt att Ronja skulle kunna vara vinnaren eller Per.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-02-28 00:06:42 följande:
    Ja,men hon borde inte ha tvekat så länge,.
    Håller med djg., hon borde sagt direkt att jag tar Freddes amulett...Men jag tror att det är produktionen som styr hur dem ska prata för att det ska bli så där JÄTTE spännande för tittarna Skrattande.......
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-28 18:48:51 följande:
    Samma som Dessie gjorde
    Dessie låg inte i sängen hela dagarna och låssades vara sjuk. Och hon sa inte jag ska lata mig så får drängarna jobba. Fredrik är den lataste någonsin på Farmens historia. Ut med människan.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-28 18:58:18 följande:
    Om det är så då styr produktionen alla
    Det finns situationer där produktionen styr just vid tillfället.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-28 20:30:39 följande:
    Han slapp se de värsta av Trygg och co.
    Ja Levin slapp alla intriger med den elaka pakten där Trygg var med och skapade intriger. Levin är för (dum) snäll och tror gott om människorna. Han är även dum snäll med Maxine och Torpet Cornelia.
  • Jhannis

Min önskan är att Storbonden Fredrik har gjort så stort fel med sitt styrande som Storbonde när han bara legat och latat sig att den han väljer till förste kämpe måste välja Fredrik till andre kämpe (trots att han är Storbonde) för Fredrik har gjort stort fel som inte ska ses mellan fingrarna.

Eller att Fredrik automatiskt blir förste kämpe nästa vecka.

• Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-29 18:24:27 följande:
    Dessie och Per låg kvar i sängen i storbondestugan, ingen av dom var uppe och tog hand om djuren den morgonen
    Håller med dig om att dom två låg i sängen på morgonen, men dem låg inte flera dagar i sträck i sängen från morgon till kvällen/natten....Både Dessie och Per har jobbat vartenda dag. Fredrik har bara latat. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-29 18:26:46 följande:
    Hur vet du det? Då borde även t. ex. Trygg ha blivit styrd om man resonerar så
    Ja det har han blivit, men du läser inte media där dom själva beskriver vad som gjordes på Farmen när inte tittarna får se detta.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-29 19:56:16 följande:

Trygg fick en liten släng av storhetsvansinne när uppdragen gicks igenom

Klart att han är stolt för han fick sina drängar att jobba medans han sov och latade sig, men vänta bara han kommer att ta äran åt sig själv när Wincent kommer.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-02-29 20:42:31 följande:

Det var en gammal lortig kortlek

Jag tänkte likadant, den var ordentligt lortig.
Svar på tråden Farmen 2024