Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Farmen 2024

Nandez skrev 2024-01-29 19:38:44 följande:

Dansa schottis är lätt

Ja det är det....och många anda gammeldans danser.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-29 20:05:07 följande:
    det var ju lite synd.
    Han lär ju välja Ronja till förstekämpe,som han sa.
    Om Tim väljer Ronja till förste kämpe då kan Ronja välja Jennifer till andre kämpe och slå ut henne. För Ronja är nog både starkare och bättre i kunskap än vad Jennifer är.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-29 20:58:11 följande:

Har inget minne att jag har tyckt att Farmen varit så dåligt som nu

Jag har ett minne då en man med stora Glasögon var med. Han var riktigt hemsk, men det var länge sen så kommer inte i håg namnet.

Att det blir så här med pakter och fulspel är för att det bara tas in STATSBOR som inte kan Farmen liv utan försöker vinna på Pakter, elakhet, mobbning.

Önskar verkligen att man tar folk som inte varit med i Yuotobe, infulecer eller vad det heter eller på ett eller annat sätt är kändisar som det skrivs om dem som nu är med. Vanligt arbetande folk och det ska vara från hela Sverige inte bra från södra Sverige.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-29 21:08:18 följande:
    Nej,intejag heller. Det handlar ju knappt något als om skötseln av gården och djuren.
    Mest bara intriger och tjafs.
    Håller med dig
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-29 22:27:15 följande:
    Anna sa väl att de bara får vara 2 i Storbondestugan.
    Men de verkar inte bry sig om det.
    Respektlöst.
    Det är respektlöst även från produktionens sida...
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-29 22:27:43 följande:
    Ja,om inte Jennifer då väljer en styrkegren.
    Jag tror att Ronja är bättre på styrka än Jennifer. Jennifer har styrka i munnen med sina elakheter, men inte i sina armar och ben
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-29 22:28:23 följande:
    Och slås Jennifer ut så lär hon ju välja någon annan i paktgänget till storbonde nästa vecka.
    Ja det stämmer att hon skulle fortsätta att välja storbonde från pkatsidan, men i annat fall så skulle ändå hon vara ute.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-29 23:48:53 följande:
    Du tänker kanske på Sebastian,eller vad han heter? Han som skulle föreställa vara psykolog eller nå´t så´nt. 
    Ja det är han jag tänkte på. Han var väldigt obehaglig. 

Men i årets Farmen är det väldigt många som mobbar och är direkt personligt elaka.....Det är ett spel, men man behandlar varann med respekt.

Alla som nu sitter och pratar skit om det deltagare som är utanför deras pakt är inte värdiga vinnare.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-30 17:08:21 följande:
    Japp, hambo är nog min favorit av gammeldanserna
    Kan inte säga vilken av alla danser som är min favorit, men närmast är nog Tango.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-30 17:44:49 följande:
    Du tänker på Sebastian, han var verkligen udda

Det är inte bara stadsbor eller b-kändisar  som är med. T. ex. Desiree 49 år är från lilla Torsåker. Dom flesta är inte influencers eller kända från Youtube. Den som varit med i tv tidigare är Cornelia som varit med i Paradise hotell två gånger vilket jag läste i Aftonbladet

Det beror på vilka som söker till programmet som utgör grunden för vilka deltagare som deltar 
    Läser dagligen om deltagarna som är med. Senast om Ciro vars dotter har varit med i Robinson. Per som är med är kändis på någon båt nånstans utomlands. Tim har 1000 tals följare på om det var instagram osv osv. 
Svar på tråden Farmen 2024