• Anonym (Dumpstrar-dejten)

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Din toppendejt avslöjar att han/hon dumpstrar = letar bland sopor och containrar efter främst mat, men även fter andra saker.

Spontan tanke?

Wow modernt att återvinna! Usch, fy! Nja eller något annat?

Nästan allt annat i kontakten känns bra och lovande.
    Någon man vill träffa fler gånger och så kommer detta avslöjande.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2024-01-11 18:49
    Om jag förstått saken rätt kan nya regler fr 1/1 förändra situationen för dumpstrare och helt enkelt göra det omöjligt att fortsätta.

Vi testar ny frågeställning.

Dejten letar efter saker bland sopor och i containrar. Ok eller inte ok?

• Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?
  • Anonym (abc123)

Ni svarar ju varandra hela tiden bara just genom att skriva tillbaka! Det är som att spela pingis, ping - pong fast utan syfte.  

• Tukt
    Anonym (abc123) skrev 2024-07-24 14:23:17 följande:

Ni svarar ju varandra hela tiden bara just genom att skriva tillbaka! Det är som att spela pingis, ping - pong fast utan syfte.  

Syftet är att diskutera. Så jag försöker.
  • Anonym (abc123)
    Tukt skrev 2024-07-24 18:20:44 följande:
    Syftet är att diskutera. Så jag försöker.
    Hur tycker du att det har gått med diskussionen så här långt? Har ni kommit fram till någonting?
  • Meddelande borttaget
  • Tukt
    Anonym (abc123) skrev 2024-07-24 19:52:59 följande:
    Hur tycker du att det har gått med diskussionen så här långt? Har ni kommit fram till någonting?
    Nej inte direkt. Men ändå rätt intressant med tanke på de rätt grova påhoppen som på olika sätt dykt upp på olika vis. 
    Jag ska vara borta några dagar nästa vecka. Men sedan tänker jag mig att vi fortsätter. Har satt ribban vid ett år.Så någon gång i vår med andra ord.
  • Anonym (B)

Diskussionen är slut för min del och jag ger inga fler förklaringar. 

Ska hjärndöda idioter fortsätta svara trots att jag sagt ifrån så kommer de endast att få detta svar - lämna mig ifred och sluta svara mig. Inget annat.

• Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-07-24 13:37:35 följande:
    Du får inga fler förklaringar för miljonte gången. Sluta svara.
    " Ännu ett totalt intelligensbefriat inlägg från dig. Vad nåt lexikon säger har noll betydelse för hur snåla män väljer att feltolka och försköna usla drag av sin egen personlighet."
  • Anonym (B)
    Tukt skrev 2024-07-25 12:03:30 följande:
    " Ännu ett totalt intelligensbefriat inlägg från dig. Vad nåt lexikon säger har noll betydelse för hur snåla män väljer att feltolka och försköna usla drag av sin egen personlighet."
    Som sagt.
  • Anonym (abc123)

Som jag förstår det så är det så här. Oavsett vad ni säger till varandra så kan ni inte sluta skriva ett liksom, min tur, nu skriver jag i tråden, svar - vad som helst. Ni skulle kunna starta med ett x och så får den andra skriva ett y och sedan kommer den första med sitt x och sedan den andre med sitt y. Så här:

x - y
    x - y
    x - y

Eller om någon känner sig kränkt av att inte få börja:

y - x
    y - x
    y - x

Skall ni hålla på så till dess att ni avlider?

• Anonym (abc123)
    Tukt skrev 2024-07-25 12:03:30 följande:
    Om någon säger till dig "var tyst nu". Förstår du vad det innebär och hur du då bör agera?
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?