• Tukt

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Anonym (B) skrev 2024-05-03 17:50:10 följande:
    Kommer inte att upprepa mig.
    Är det generellt, eller bara i den här diskussionen där du inte vill göra dig förstådd? 
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-03 18:12:11 följande:
    Som sagt. Jag har uttryckt mig klart och tydligt. Din usla läsförmåga kan jag inte göra nåt åt.
    Vidare kan man undra om du på allvar tror att dina nedlåtande, laddade värdeord tillför diskussionen något, eller om det bara känns skönt inom dig då då du försöker kränka andra?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-06 13:15:10 följande:
    Enkel lösning till ditt problem - sluta svara. låt tråden dö.
    En rimligare lösning. Vill man inte diskutera eller göra sig förstådd - sluta då diskutera.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-06 18:17:29 följande:
    Sluta tjafsa tjafsa så får du inga fler svar. Det är inte svårare än så. Låt tråden vila för det finns inget mer att säga.
    Det finns väl ändå en del som återstår. Du har exempelvis påstått att män är ?snåla av naturen?, och på frågan om det gäller alla, så har du sagt ja. Att det är också är vetenskapligt bevisat.
    Samtidigt skriver du på sidan 9 att ?En man som är generös kommer att betala för saker som??
    Betyder det ändå att de männen ändå finns, trots att du nekat till det tidigare?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-07 17:55:11 följande:
    Har redan förklarat detta med undantag som alltid bekräftar regeln.
    På sidan 17 lovade du att "backa upp dina påståenden". Du gjorde alldrig det. Kan du inte ta och göra det nu?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-08 17:37:12 följande:
    Det har jag redan gjort och kommer inte göra det igen vilket jag sagt typ tusen gånger nu. När ska du fatta att jag inte tänker ge dig några fler svar och att diskussionen är över?
    Det är ju därför diskussionen inte tar slut. Just för att dina svar uteblir eller är är helt luddiga. Du har ju inte ens förklarat det där du kallar vetenskap.
    Så det enklaste är ju att du antingen själv slutar att diskutera, eller att du förklarar.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-09 22:02:25 följande:

Nej, diskussionen tar inte slut eftersom du fortsätter med ditt totalt meningslösa tjafs. Lägg ner detta nån gång. 

Jo, jag har förklarat precis allt. Sluta tjafsa nu. Ge dig.

Men du är ju fortfarande med i diskussionen. Tycker du då inte att det är ditt ansvar att då faktiskt diskutera eller åtminstone förklara en sak av alla de som fortfarande är tämligen oklara?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-10 21:56:20 följande:
    Nej, det är jag inte. Har sagt miljontals gånger nu att du inte får några fler förklaringar, hur mycket du än håller på med ditt hjärndöda tjafsande.
    Det blir väl lite som med det där "vetenskap". Alltså du skriver i tråden, men är inte med och diskuterar? Blir inte det en smula märkligt? Vad är det egentligen du gör?
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-12 00:34:39 följande:
    Jag har redan förklarat allt och diskuterat färdigt. Sluta tjafsa, låt tråden dö. 
    Om tråden ska dö, är upp till dig. Jag väntar fortfarande på svar, så välj hur du vill göra.
  • Tukt
    Anonym (B) skrev 2024-05-12 21:57:01 följande:
    Sluta tjafsa.
    Saker och ting blir inte tjafs bara för att du känner att det är så.  Lika lite som med "vetenskap". Antingen så diskuterar du, eller så låter du bli. Svårare än så är det inte. 
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?