• Tukt

Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?

Anonym (B.) skrev 2024-10-03 13:51:32 följande:
    Som sagt - lämna mig ifred och sluta svara.
    Fast någon stans måste ju även du se att jag inte "lär" mig något. Kanske är det så att det är du som inte lyckas lära ut saker utan i stället kommer med förolämpningar?
  • Tukt
    Anonym (B.) skrev 2024-10-04 13:53:37 följande:
    Som sagt
    Undrar ju också fortfarande om man är en "kräkman" om man återvinner. . Och om det är mer okej om kvinnor gör det? Är det snålt att återvinna?
  • Tukt
    Anonym (B.) skrev 2024-10-06 14:00:13 följande:
    Jag säger det igen tills du lär dig att fatta - jag har diskuterat klart och redan gett mina utförliga synpunkter på dumpstring, dumpstrare och hur dessa fungerar. Det finns inget mer att tillägga så sluta upp med att tjata på mig efter fler svar. Lägg ner dina trakasserier mot mig. 
    Det är knappast trakasserier att göra det man ska - diskutera. Sedan blir det såklart svårt när den andra partem vägrar diskutera, samtidigt som den håller sig kvar i diskussionen. 
    Men du borde ju i alla fall kunna i alla fall svara på om det är snålt att återvinna också.
    .
  • Tukt
    Anonym (B.) skrev 2024-10-06 14:32:20 följande:
    Jo, det är trakasserier du sysslar med då du fortsätter tjata på en person som sagt otaliga gånger att hen inte vill bli tilltalad mer.

Jah håller mig inte kvar i diskussionen utan får enbart försvara mig mot dina ständiga påhopp.

Jah har redan sagt allt som finns att säga om dumpstring så sluta tjata på efter fler svar. Sluta trakassera, sluta svara.
    Kan du förklara på vad sätt det blir trakasserier av att diskutera i ett diskussionforum?
  • Tukt
    Anonym ((B.) skrev 2024-10-07 13:13:13 följande:
    Redan förklarat det.
    Nej, inte det heller. Då får du allt ta och peka på det. Var är den förklaringen?
  • Tukt
    Anonym ((B.) skrev 2024-10-08 16:35:19 följande:
    Jo, jag har förklarat flera gånger och mer än tydligt.
    Vore det inte enklare och visa vad och var, i stället för att hålla på så här?
  • Tukt
    Anonym ((B.) skrev 2024-10-09 13:29:53 följande:

Nej, jag tänker inte peka ut nåt eftersom jag inte vill diskutera mer vilket jag sagt miljoner gånger nu, trots att du fattar noll.

Kan det kanske åter vara så att alla saker du säger dig ha sagt i tråden, kanske mer är tankar du haft men som du inte postat?
  • Tukt
    Anonym ((B.) skrev 2024-10-10 14:41:39 följande:
    Nej. Verkligen inte. 
    Men det är ju i sig ingen förklaring att göra påstående att jag och andra trakasserar dig. Det är bara ett påstående och det är rätt stor skillnad.
    Hur kan diskussion bli trakasserier?   
  • Tukt
    Anonym ((B.) skrev 2024-10-11 13:58:35 följande:
    Därför att du fortsätter svara trots att jag sagt miljoner gånger att jag inte vill prata mer. Du trakasserar vilket du vet mycket väl så sluta upp med detta och spela inte dum. Sluta svara, sluta citera, sluta trakassera. 
    Hur ser du på ett diskussionsforum som Familjeliv? Tänker du måste ha en rätt annan bild av hur det används, än vad jag har. Kan du inte förklara utan att säga att du redan förklarat. För det har du ju inte.
  • Tukt
    Anonym ((B.) skrev 2024-10-11 14:37:07 följande:
    Jo, jag har förklarat precis allt och kommer inte att upprepa dessa förklaringar. Jag lämnar tråden först när du slutar trakassera.
    Dess mer du formulerar dig så, dess mer fascinerad blir jag. Har du bara ett verktyg i verktygslådan? 
  • Tukt
    Anonym ((B.) skrev 2024-10-11 17:20:20 följande:
    Sluta trakassera. Jag har sagt allt som finns att säga i ämnet. 
    Kul att du tillfört fakta till diskussionen. Hur vet du att de som dumpstar är smutsiga?
  • Tukt
    Anonym ((B) skrev 2024-10-12 12:38:15 följande:
    Sluta trakassera. Jag har sagt allt som finns att säga i ämnet.
    Ja, men nu tillförde ju faktiskt något nytt i diskussionen. Borde du inte utveckla det? Lät rätt intressant.
    .
Svar på tråden Dejten dumpstrar. Ok eller inte ok?