• fancyr

BIM februari 2024

Svartahallon skrev 2024-02-06 15:56:01 följande:
    Men eller hur!! Kom så jäkla oväntat 😅
    Hade ett samtal inbokat med kvinnokliniken idag som jag bokade innan jag tog testet. Hon sa att hon inte kan säga att det är ett missfall och bad mig vänta 4 (!!!!!) veckor innan jag testar igen. Skulle inte boka in några besök hos bm eller nåt innan det. Känns inte alls kul faktiskt. Vill ju veta nu nu nu om det finns ett levande litet liv där inne. Blödningarna är inte typiska missfallsblödningar enligt henne, men svårt att säga. Vågar verkligen inte hoppas på detta, lycka och oro sliter i mig från olika håll🤞
    What? Jag hade lätt åkt till Gynakuten och kollat upp det där. Vem kan vänta 4 veckor sådär?? Galet. Stå på dig tycker jag. 
  • fancyr
    frankielovie skrev 2024-02-06 20:00:56 följande:

Hej! Skulle behöva era kloka funderingar. Läser allt ni skriver här inne men är själv inte så aktiv.. Glad

Jag såg att ni är många som använder Premom för att hålla koll på ägglossning så jag testade det denna månad. Premom visar ?low? men NC säger att mitt test visar positivt (med deras kamera-funktion)

Hur skulle ni tolka detta och skulle ni behålla det som positivt äl-test? Min kropps övriga signaler säger att ägglossning är på g med mycket äggvite-flygningar men i övrigt inga symptom. 

Skulle säga att bilden på NC ser negativ ut men den i premom ser positivt ut . Dock skulle jag säga att du ev kan ägglossa här i dagarna om tempen stiger
  • fancyr
    Juliab skrev 2024-02-08 12:04:56 följande:

Passerade BIM igår och tog ett digitalt test. Nu vågar jag tro på det. Det känns så otroligt skönt. vilken lättnad!! 

lycka till alla som kämpar 💜 

Va härligt, grattis.!
  • fancyr
    bebissugen91 skrev 2024-02-09 07:12:14 följande:

Neg testa tidigt gravtest idag, bim -4. 
    Förbereder mig för mens på tisdag och för sörsök nr 7.

Behöver ju nödvändigtvis inte betyda något men förstår hur du känner dig 🧡
  • fancyr
    bebissugen91 skrev 2024-02-09 09:47:43 följande:

Tack, vad fina ni är. Har inga symtom heller så mest troligt blir det inget denna månad heller. Känns psykiskt tungt att gå över 6 månader spärren. Hinner med en ägglossning till denna månaden så jag hänger kvar här 😊 

man måste inte ha symtom för att vara gravid :)
  • fancyr
    Cececilia skrev 2024-02-09 19:23:47 följande:

Vi fick vårt plus imorse 🥹 har inte riktigt förstått det än! Hoppas så att det stannar och blir vår bebis 🙏 Vi som trodde vi skulle lämna in ansökan om ivf på måndag! 

Har inte känt något alls denna gången, kanske lite dragningar idag. 

Håller tummarna för att ert plus kommer snart också! 🤞

Men wow!! Stort grattis!!! 🙌 
  • fancyr

Nej men alltså jag har gjort något så dumt mot mig själv nu känner jag. Är på äl +7. hemma har jag 20+ testa tidigt test. Idag tog jag ett mest för skojs skull (varför man nu skulle göra det) .. jag kissade direkt på stickan och jag tror pga det så gick det inte lika snabbt att få upp urinen kanske.. 
    jag la bort den för att jag skulle komma tillbaka men glömde bort. Såg den nu kanske 30-40 min senare och ser då detta?. Dels tänker jag nej det kan inte vara äkta. samtidigt tänker jag är det ens möjligt ?! 😳 
    vet att man inte ska läsa av senare men hur vet jag När det kom. Ååhh så dumt av mig. 

• fancyr
    Cececilia skrev 2024-02-09 21:55:33 följande:
    Haha lycka till med att sova inatt 😂 Visar det på test framåt är det ju ett plus 🤞 håller tummarna att det visar imorgon bitti!
    Nej men alltså det kommer ju vara omöjligt haha!! 🤡 Jag kastas mellan att vara rationell och tänka att det är Något fel på testet vs MEN TÄNK OOOMM!!! 😩 jag gjorde testet och tänkte äh men jsg vet att det kommer vara negativt men roligt ändå.. vem tänker så?? 😂🤣
  • fancyr
    Cececilia skrev 2024-02-09 22:19:52 följande:
    bara att hålla tummarna! kissa i en kopp så att du kan dubbelkolla 🙃 Mitt test imorse var bara för att jag inte skulle känna något under dagen och hoppas på symtom, som skulle få upp mina förhoppningar i onödan, och att jag fick en överraskning 🥹 men tog tre test innan det började gå in 🙈
    Vilken fin överraskning ☺️ 
    jag ska tänka att mitt var negativt. jag har dock kollat på det test jag gjorde igår (jag vet, vem testar ens på äl 6) och jag gjorde det av samma anledning som idag haha. Det testet var iaf helbankt och är fortfarande helblankt. Jag har aldrig fått ett falskt positivt Innan eller ett test som varit negativt och som sen blivit positivt med tiden. 
  • fancyr
    Cececilia skrev 2024-02-09 22:37:53 följande:
    Håller tummarna för imorgon! 🤞 Drick inte för mycket innan du går och lägger dig 😊
    Tack!!☺️ 
Svar på tråden BIM februari 2024