-
Plus på den!Juliab skrev 2024-01-30 13:31:47 följande:Fertility friend är bättre tycker jag!
-
Jag slår ett slag för Fertility friend. Deras app är inte den modernaste men kanske den mest korrekta hittills.
Premom vill jag lägga som nr 2. De har en temp man kan koppla ihop med och man måste inte ha prenumeration för det som med NC. Där kan man regga LH-test också och få en graf för stegringen. Kanske inte en hundraprocentig funktion men den gör sitt jobb iaf :)
En kombo av dessa hade varit guld ! -
Vanlig sticka visar inte så Tidigt .Anonym (Freddy) skrev 2024-01-30 18:29:50 följande:
Måste bara fråga. Jag är på bim-5 tog en sån sticka från rfsu och den nar negativ. Är det helt kört eller? Brukar dom visa så tidigt?
-
Testa tidigt kan man ta 5 dagar innan bim. de vanliga från typ samma dag som bim.Anonym (Freddy) skrev 2024-01-30 19:05:40 följande:Jaså?? det visste inte jag 😂 när börjar ni testa då?
-
grattis!!!Nimet123 skrev 2024-01-31 17:44:15 följande://
Kunde inte hålla mig som vanligt och gjorde ett till test. Bim-5 . Gravid med 5e barnet🙏
hoppas det blir flera plus i gruppen🌸 -
Måste fråga er. Fick något jag tror är äggviteflytning idag, beräknad äl 5 februari. Jag är ny på det här med flytningar men jag tyckte det såg ut som äggviteflytning, det var inte supermycket men jag testade att ta det mellan fingrarna och "bygga en bro" det kunde bli en bro på typ 1-1,5 cm.. Räknas detta som äggviteflytning då?
-
beräknad Äl på måndag, 5e så det är ju inte helt otroligt med fertilt sekret ☺️amiilee skrev 2024-02-01 16:14:11 följande:Låter som äggvitesekret, ja. Skulle börja med ÄL-stickor tidigare för att inte missa. Brukar börja mysa till det när jag ser äggvitesekret vilket kan vara allt från 3-6 dagar innan själva ÄL-dagen. Och ibland ägglossar man ju tidigare.
-
Jag ser 😃 tror inte det är spökstreck 😍Anga skrev 2024-02-02 09:32:21 följande:
ÄL+9. Vad tror ni? Spökstreck eller riktigt?
-
Skulle ni säga att detta är ett positivt LH test?
-
om strecket är rosa i verkligheten så grattis!!! om det är grått kanske det är ett spökstreck.. hoppas på det första ;)LillaPingvin skrev 2024-02-02 12:02:26 följande:Vad tror ni brudar? Fick äl 2 dagar senare så har BIM imorgon?