BIM februari 2024
implantations eventuellt igår. Äl+12 idag
Vad tror ni om detta?
implantations eventuellt igår. Äl+12 idag
Vad tror ni om detta?
Ser tyvärr inget, men kan också bero på bildens kvalite.
Oj inser att jsg skickat i fel grupp. Skulle vara för januari 2024 . Det kanske var ett tecken 🤪
Nu hoppar jag in här efter att mensen kom idag, en dag sen. Lägger till mig på listan.
Jag gjorde ett ÄL-test igår på CD11 som var positivt (digitalt), och la in det i min Natural cycles-app. Idag säger appen att jag ska göra ett till. Men instruktionerna för testet är att sluta testa när man fått ett positivt test. hur brukar ni göra? Jag trodde det gav fel info om man testade flera positiva. Eller är det för att ta reda på när hormonet slutat?
Va tvungen att ta ett digitalt.
Men känns ändå falskt positivt vågar inte tro på detta.
Stanna stanna kvar
Torsdagens test vs dagens test till höger. Tycker att det till höger ändå är såpass tydligt att digitala borde visat 2-3 veckor men eftersom det bara visade 1-2 veckor tänker jag att det inte är ngt bra tecken.
Ursäkta stressen och spammandet, har en historik av många tidiga missfall :/
Jag åt från mensens sista dag, 1 tablett, sen ökade jag till 2 tabletter 3 dagar innan äl, sen dagen innan äl 3 tabletter och åt 3 tabletter tills 2 dagar efter ägglossning!
om detta hjälpte vet jag ju inte 100% men ja va första gången vi provat.
provat smep 3 gånger tidigare, tempade första 2 gångerna men gav upp för de gav mig inget faktiskt sen nu då sista gången Bisolvon o de funkade på första försöket vi provade!
eller just det! Tog 15 ml Bisolvon förresten på morgonen på äl sen 2 tabletter middag o kväll
håller Tummarna för dig ????