Inlägg från: fancyr |Visa alla inlägg
  • fancyr

BIM JANUARI 2024

Ovissheten skrev 2024-01-21 08:29:07 följande:
    Annars, med alla temperaturer inkluderade ser det ut såhär.
    Tycker inte du ska utesluta temperaturerna, de är relativt låga, inte höga. Det ser ut som om du hade ägglossning dag 16 . Kroppen kanske försökte ägglossa tidigare men inte lyckades? Så skulle jag se det. Får du en till hög temp skulle jag säga att du haft en lyckad ägglossnin.
  • fancyr
    Ovissheten skrev 2024-01-21 08:45:59 följande:
    Tack för ditt svar :) men för mig är de höga då jag vanligen har ca 35,80-35,90 eller ännu lägre innan ägglossning I tidigare cykler. Och jag hade feber 38,5 förra lördagen. Så det gjorde att jag blev osäker på tempen. Åh känns såå surt att vi inte prickade in fredagen också, pga trötthet bara. Så dumt!
    Jag förstår! vi får hålla tummarna att de mys ni haft var tillräckligt 🧡
  • fancyr
    Preet90 skrev 2024-01-21 09:05:57 följande:

testade idag igen ÄL + 10 & BIM -4 med ett känsligare test och fick negativt så känns ganska kört eftersom att jag plussade BIM -4 första gången. Kan det vara olika med olika graviditeter? 

Man tycker ju att det känsliga testet bör visa nu om det hade blivit något. 😔

Jag var dum nog och testade med vanligt test , som mäter 25enheter , egentligen den man ska ta på bim . nu såhär dagen innan bim var det såklart negativt 😔
  • fancyr
    Preet90 skrev 2024-01-21 09:33:06 följande:
    Hur många dagar har du kvar till BIM? några symptom? ❤️
    Bim imorgon. Har ont i ländryggen, något jag aldrig har annars samt lite andra småsymtom men det kan ju vara vadsomhelst 😅
  • fancyr
    Preet90 skrev 2024-01-21 09:44:50 följande:
    åh, hoppas vi plussar!
    Jag har BIM om 4 dagar. Hur många dagar sedan hade du ÄL?
    jag är på dag 13 efter ÄL så borde ju ha visat något kan man tycka :/
  • fancyr
    Preet90 skrev 2024-01-21 11:51:19 följande:
    Jag är på dag 11 och känner som dig att det borde visa något. Är det ditt första barn? Vilket försök är ni på?

Ja man tycker ju efter dag 11 att det borde ha visat något iaf. Jag fick iof två positiva dag 9 och 10, synligast dag 9 men det försvann sen. Antingen spökstreck eller kemisk graviditet. 

detta är mitt tredje men sambons första. Vi har ?bara? försökt två månader så det är ju helt ok än så länge. eloge till de som försökt ett tag!! Vilka starka människor! 

hur är det för er? ☺️

• fancyr
    Preet90 skrev 2024-01-21 15:09:30 följande:
    Vad kul! Ska du testa imorgon?
    Detta är mitt andra, sonen är född 2017.
    Vi är på vårt första försök så ingen stress än ☺️❤️

Vi får se hehe , mensen brukar komma på morgonen så avvaktar nog lite. 

• fancyr
    Preet90 skrev 2024-01-21 21:05:11 följande:
    Återkom gärna oavsett ☺️
    Bimdagen. Hög temp, ingen mens än. Dock negativt på vanligt gravtest, ej tagit testa tidigt. känns som om mensen ska komma men den gör inte det. 
  • fancyr
    Preet90 skrev 2024-01-22 09:33:33 följande:
    Tempen bör väl ha dippat om mensen hade varit på g? Är din mens regelbunden? 
    Ja men precis, så borde det ha varit. Jag har de senaste två månaderna haft en 28 dagars cykel. Dock har jag bara haft koll på ägglossning de senaste två månaderna då det varit 28 dagar. Annars kan jag ha haft 29 eller 31 dagar men då har jag 1. haft kopparspiral och 2. inte haft koll överhuvudtaget på ägglossning eller något annat men fått mens varje månad. 
  • fancyr
    Preet90 skrev 2024-01-22 09:51:29 följande:
    Då är det som mig, också 28 dagars cykel dem senaste 2 månaderna. Kollade du ÄL med stickor eller tempade du?

Jag får ont när jag har ÄL så jag har varken testat med ÄL stickorna eller tempat utan haft mys nästa hela den veckan ÄL skulle ske.. haha! Man tycker det borde ha hänt något när man myst typ 5 ggr på 4 dagar haha.. Jag är BIM -3 idag och kommer inte testa idag utan avvaktar till imorgon. Hade neg igår med ett känsligt test :( eller såg typ en skugga som jag säkert inbillar mig om
    Jag kollade äl med både stickor och temp så den är bekräftad :)

Ja men än är det inte försent för dig, du har några dagar på dig ;)
Svar på tråden BIM JANUARI 2024