Inlägg från: fancyr |Visa alla inlägg
  • fancyr

BIM JANUARI 2024

Smurfananna skrev 2024-01-18 10:59:52 följande:
    Nej har inte tagit något test än i & med att det bara är 11 dagar sen jag hade ägglossning, med sonen plussade jag dagen innan bim & hade ingen nidis. Så jag hoppa ju såklart detta är det, men vill inte hoppas för mycket 😫
    Förstår 🙏
  • fancyr
    Fjällfärd skrev 2024-01-18 13:06:58 följande:
    Åh nej ❤️ säger som de andra att testa ta ett annat märke eller digitalt. Ge inte upp förrän mensen har kommit. Håller tummarna för dig!
    Tack snälla för pepp ❤️❤️ 
  • fancyr
    Smurfananna skrev 2024-01-18 18:42:01 följande:

Någon som har erfarenhet av RFSU testa tidigt? Köpte ett i dag men tänkte vänta till imorgonbitti då är det 2 dagar innan bim.. kommer blir så ledsen om de blir negativt🤯

Det var exakt detta test jsg använde när jag fick negativt efter två positiva från babyplan. läst Många trådar om att de är oberäkneliga. Jag köpte ett CB dock ej digitalt och tänkte ta imorgon bitti. 
  • fancyr
    Natalina1451 skrev 2024-01-18 18:59:43 följande:

Jag blödde på rätt friskt under dagen och ringde tillslut till gynmottagningen som utförde min skrapning o de insisterade på att jag skulle komma in till gynakuten. Så jag var där efter jobbet och man kunde se en graviditet i livmodern. Mätte ungefär lika stor som jag tror själv att jag är gången 5+3 +- ett par-3 dagar sa läkaren. det fanns en antydan till hjärtslag men inget säkert, så fick en uppföljningstid om en vecka. 

det fanns också ett hematom som det blöder ifrån, precis som i förra graviditeten, då började jag också blöda första gången i vecka 5+ och det kom och gick till det sista hematomet som var 2 dagar innan vattnet gick 😩 så det känns ju bara som att det där Mardrömmen börjar om. om jag var orolig innan så är det ingenting mot hur orolig och rädd jag är nu, ska jag behöva föda ett dött barn i andra trimestern igen!?

Kan inte föreställa mig oron du känner! Hoppas du Och din partner kan stötta varandra genom detta. ❤️
  • fancyr
    Smurfananna skrev 2024-01-19 07:11:59 följande:
    //

Men va !? ser ja i syne?!🥺😭😍 så mitt Ljusrosa på pappret i 1 dygn var alltså en nidblödning???
    Men jäääklar!!! Grattis!!! Jag ska gå och ta ett test nu efter en eventuell inplantationsdipp 🤪

• fancyr

Dagens test ksnske även där skulle kunna indikera på något men när jag laddar upp bilden blir den så grumlig. Varje gång ångrar jag att jag inte väntade Med att testa 😔

• fancyr
    Fjällsockan skrev 2024-01-19 11:15:22 följande:

Grattis smurfananna!! Åh Fancyr jag håller tummarna för testet! Min mens är ett faktum men jag hoppar nog in i BIM feb och får engagera mannen lite mer inför nästa ÄL ;) 

Låter som en bra idé , vi kanske ses där haha 🤪🧡
  • fancyr
    Fjällfärd skrev 2024-01-19 11:55:40 följande:
    fancyr skrev 2024-01-18 18:49:47 följande:
    Det var exakt detta test jsg använde när jag fick negativt efter två positiva från babyplan. läst Många trådar om att de är oberäkneliga. Jag köpte ett CB dock ej digitalt och tänkte ta imorgon bitti. 

Visade mycket tydligare med RFSUs tidiga test än babyplans för mig igår.
    Nämen jäklar Fjällfärd!!! Se där!!! Stort Grattis!! Då ses vi inte alls i februaritråden ;)
  • fancyr

Idag ser min temp ut såhär. jag har inga fler testa tidigt -test hemma bara den som läser av högre hcg så blir att vänta två dagar till. Jag har en fråga dock, ni som tempar, hade ni valt tempen du tog första gången du vakna och sov bra eller andra gången du vakna och sov  sisådär/oroligt men dock på utsatt temptid? 

• fancyr
    Ovissheten skrev 2024-01-21 08:02:22 följande:

Hej! Längesen jag skrev här, stort grattis till alla + och stor kram till oss som ännu kämpar. Hjärta

Jag har en fundering, fick positivt ägglossningstest tis 16/1 och negativt ons 17/1. Men NC säger att det mest sannolika är att ägglossningen var fre 19/1. Är det möjligt att ha det så pass lång efter positivt test? Känns så surt för vi prickade sön, tis, ons, tors med sex. På fredagen var jag för trött och somnade jättetidigt. :( jäkla skit. Nån som vet?

Vill du lägga in en bild på din graf? ☺️
Svar på tråden BIM JANUARI 2024