• Jossolo

BIM JANUARI 2024

Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari. 

Hoppas på många +++++ 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2024
  • Höst2023
    Ovissheten skrev 2024-01-26 14:48:29 följande:

Åh men det är ju ett gott tecken! Glad

jag lägger in i både FF och nc. gillar FF mest men har ouraring som mäter tempen och då behöver jag ha nc. Men de ger så olika coverline och äl-dag att det gör mig förvirrad! Men det känns inte så hoppfullt just nu. tänkte testa på måndag, men mensen kommer 

Ja jag kör också båda, men för min del tror jag att NC har stämt bäst. Håller tummarna att mensen inte kommer❤️ Du får uppdatera hur det går
  • Pico

Mina hcg-värden nästintill fördubblades mellan tisdag och torsdag så idag blev jag inkallad på akut ultraljud för att säkerställa att graviditeten inte satt utanför livmoder. Gick inte att se mycket, men en väldigt tidigt graviditet kunde ses i livmodern, så otroligt nog är jag nu gravid igen, 1 månad efter missfallet. Ska på återbesök om 1-2 veckor för att förhoppningsvis kunna tidsbestämma graviditeten ???? har så svårt att låta mig vara glad, orolig för missfall igen?

• Preet90
    Höst2023 skrev 2024-01-26 14:18:53 följande:

Det går uppåt❤️ Men min var väldigt upp och ner innan pluset!

Håller tummarna för dig med! När tänker du testa? 

vilken app är det?
  • Gloover

Idag sjönk temperaturen till under medel i NC. BIM är imorgon så det är väl bara att invänta mens då... Vet inte om jag orkar med det här mycket längre. På grund av mitt missfall i november (v5) kan jag inte söka hjälp förrän i november, annars hade det snart varit dags för det. 

Tror inte att jag hoppar in i nästa tråd. Även om det hjälper att höra andra som också kämpar så mår jag för dåligt av det. 

• Cececilia
    Gloover skrev 2024-01-27 05:38:08 följande:

Idag sjönk temperaturen till under medel i NC. BIM är imorgon så det är väl bara att invänta mens då... Vet inte om jag orkar med det här mycket längre. På grund av mitt missfall i november (v5) kan jag inte söka hjälp förrän i november, annars hade det snart varit dags för det. 

Tror inte att jag hoppar in i nästa tråd. Även om det hjälper att höra andra som också kämpar så mår jag för dåligt av det. 

Förstår dig precis, men tror ni kommer hitta ny kraft till nästa ägglossning. ❤️ Jag och min sambo är precis på ettårsstrecket i februari, och kan äntligen söka mer hjälp. Trots att vi redan var där när vi väl fick ett plus har vi fått vänta ytterligare ett år. Direkt efter missfallet klarade jag inte ens av tanken att jag inte skulle bli gravid på ett helt år igen, och vi har brutit ihop så många gånger över blanka test och mens. Men man har inget att förlora på att försöka, så vi har skramlat ihop lite hopp till varje ägglossning ändå. Kom ihåg att det finns många fina bebisar som blivit till efter många försök ❤️ Hoppas att ni slipper vänta så mycket längre på ert plus 🙏❤️
  • magplask

törs man tro att det kan vara en liten ändå? idag är det 3 dagar innan mens och jag tog testet vid 5 imorse men då hände inte så mycket, stirrade på den någon minut och när inget hände så gick jag och la mig igen. Sen kollade jag igen några timmar senare och då såg det ut så här. ska testa igen imorgon kanske :) 
  • Cececilia
    magplask skrev 2024-01-27 10:32:07 följande:
    törs man tro att det kan vara en liten ändå? idag är det 3 dagar innan mens och jag tog testet vid 5 imorse men då hände inte så mycket, stirrade på den någon minut och när inget hände så gick jag och la mig igen. Sen kollade jag igen några timmar senare och då såg det ut så här. ska testa igen imorgon kanske :) 
    Skulle inte lita på det, det blir såna streck på tidiga cb när de torkar. Hoppas du får ett plus närmare bim 🤞
  • Syskonförsök
    magplask skrev 2024-01-27 10:32:07 följande:
    Betyder tyvärr ingenting, de där är kända för att få streck efter tid och speciellt smala som du fått. för att de ska vara plus krävs tjockt streck inom tid 
  • SaMoE

Jag fick mens i fredags, men inte orkat uppdatera något och hoppar nog februaritråden.. tappat hoppet så återkommer eventuellt framöver i någon tråd ❤️

Svar på tråden BIM JANUARI 2024