BIM JANUARI 2024
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari.
Hoppas på många +++++
Åh men det är ju ett gott tecken!
jag lägger in i både FF och nc. gillar FF mest men har ouraring som mäter tempen och då behöver jag ha nc. Men de ger så olika coverline och äl-dag att det gör mig förvirrad! Men det känns inte så hoppfullt just nu. tänkte testa på måndag, men mensen kommer
Mina hcg-värden nästintill fördubblades mellan tisdag och torsdag så idag blev jag inkallad på akut ultraljud för att säkerställa att graviditeten inte satt utanför livmoder. Gick inte att se mycket, men en väldigt tidigt graviditet kunde ses i livmodern, så otroligt nog är jag nu gravid igen, 1 månad efter missfallet. Ska på återbesök om 1-2 veckor för att förhoppningsvis kunna tidsbestämma graviditeten ???? har så svårt att låta mig vara glad, orolig för missfall igen?
Det går uppåt❤️ Men min var väldigt upp och ner innan pluset!
Håller tummarna för dig med! När tänker du testa?
Idag sjönk temperaturen till under medel i NC. BIM är imorgon så det är väl bara att invänta mens då... Vet inte om jag orkar med det här mycket längre. På grund av mitt missfall i november (v5) kan jag inte söka hjälp förrän i november, annars hade det snart varit dags för det.
Tror inte att jag hoppar in i nästa tråd. Även om det hjälper att höra andra som också kämpar så mår jag för dåligt av det.
Idag sjönk temperaturen till under medel i NC. BIM är imorgon så det är väl bara att invänta mens då... Vet inte om jag orkar med det här mycket längre. På grund av mitt missfall i november (v5) kan jag inte söka hjälp förrän i november, annars hade det snart varit dags för det.
Tror inte att jag hoppar in i nästa tråd. Även om det hjälper att höra andra som också kämpar så mår jag för dåligt av det.
Jag fick mens i fredags, men inte orkat uppdatera något och hoppar nog februaritråden.. tappat hoppet så återkommer eventuellt framöver i någon tråd ❤️