• Karl Alexander

Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?

Män som är singlar i 40-årsåldern, där det är uppenbart att de aldrig haft sex och aldrig kommer ha det heller. Känner ni sympatier för dessa?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Jämförelse) skrev 2023-12-28 21:08:31 följande:
    I så fall hade du sagt något om att de som har sex skulle göra rätt ifrån sig.
    Det var inte det som jag diskuterade om. 
    Vad diskuterade du då? Och kan du vara vänlig att inte citera mina svar flera gånger om? Har bett om detta förut. 
  • Anonym (Jämförelse)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-28 20:54:37 följande:
    Men lägg av nu. Det är inte och kommer aldrig bli en rättighet att ha sex då det är och kommer alltid att förbli en rättighet att tacka nej till sex. Skulle du vilja ha det på något annat sätt verkligen?
    Och eftersom du själv påstår att sex är ingen rättighet så finns det en poäng att diskutera om det här. 
    Staten ska finansera något som är ingen rättighet. 
  • Anonym (Derp)
    Anonym (Jämförelse) skrev 2023-12-28 21:10:24 följande:
    Det är en rättighet  att få diskutera om saker som myndigheterna finansierar. 
    Att det något är ologiskt är inte mitt fel utan är fakta. 
    Det är inte och kommer aldrig bli en rättighet att ha sex då det är och kommer alltid att förbli en rättighet att tacka nej till sex. Skulle du vilja ha det på något annat sätt verkligen?
  • Anonym (Jämförelse)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-28 21:24:11 följande:
    Det är inte och kommer aldrig bli en rättighet att ha sex då det är och kommer alltid att förbli en rättighet att tacka nej till sex. Skulle du vilja ha det på något annat sätt verkligen?
    Eftersom ni själva vill få hjälp med andras pengar så ni kan ha ett sexliv så går det att diskutera om det. 
  • Anonym (Jämförelse)
    Och eftersom sex ska inte vara en rättighet så kan jag påstå att betydligt färre personer borde ha det.
    Det är inget privilegium om de flesta personer använder statens resurser till deras sexliv. 
  • Anonym (Jämförelse)
    Det finns inget som jag påstår är ingen rättighet ska samtidigt andra betala för genom skatten till mig. 
  • Anonym (Derp)
    Anonym (Jämförelse) skrev 2023-12-28 21:30:57 följande:
    Och eftersom sex ska inte vara en rättighet så kan jag påstå att betydligt färre personer borde ha det.
    Det är inget privilegium om de flesta personer använder statens resurser till deras sexliv. 

Det är inte och kommer aldrig bli en rättighet att ha sex då det är och kommer alltid att förbli en rättighet att tacka nej till sex.

-Skulle du vilja ha det på något annat sätt verkligen?

• Anonym (Jämförelse)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-28 21:32:08 följande:

Det är inte och kommer aldrig bli en rättighet att ha sex då det är och kommer alltid att förbli en rättighet att tacka nej till sex.

I alla fall att även personer som saknar sexpartner borde få mer hjälp eller att man minskar ned på samhällets kostnad för sex. 
  • Anonym (Jämförelse)
    Anonym (Derp) skrev 2023-12-28 21:32:08 följande:

Jag resonerar inte liknade som ni gör, då jag vill som sagt inte att andra ska betala för något som de själva ska bli utan. 
  • Anonym (Derp)
    Anonym (Jämförelse) skrev 2023-12-28 21:33:16 följande:
    I alla fall att även personer som saknar sexpartner borde få mer hjälp eller att man minskar ned på samhällets kostnad för sex. 

Svar på tråden Har du sympati för ofrivilligt sexlösa män?