• BubblanJ

IVF/ICSI 2024

Hej! 

Jag och min man var idag på vårt första besök på IVF-mottagning efter att ha försökt få barn i 2 år. Vi kommer att köra kort protokoll och troligtvis ICSI med start i februari 2024, och vi är så lättade att det äntligen (förhoppningsvis) är vår tur! Hittade ingen tråd för oss som startar behandling 2024 så tänkte jag startar en egen så kanske vi kan följas åt och peppa varandra? Glad

• Svar på tråden IVF/ICSI 2024
  • J000ssan

Idag är min puls på Max! Vi ska testa ikväll. Har TD imorgon men kör ett test ikväll har vi bestämt! ❤️❤️

• RH93

Sanavd: jag gjorde både äggplock och återföring själv sist då det var coronarestriktioner då. Återföringen går verkligen på nån minut bara och jag tyckte inte det kändes nåt alls. Är som en vanlig gynundersökning typ. Självklart lite trist att inte ha med sambo men jag hade absolut gjort det ensam igen om alternativet var att vänta längre. Tyckte det viktigaste var att få ha med honom på tidiga ultraljudet sen 😊

Håller tummarna för dig J000ssan som ska testa!

• EFW
    J000ssan skrev 2024-03-22 09:26:04 följande:

Idag är min puls på Max! Vi ska testa ikväll. Har TD imorgon men kör ett test ikväll har vi bestämt! ❤️❤️

Gud så spännande!! 😍 Håller tummarna 🤞 Har du nån föraning alls? 
  • J000ssan
    EFW skrev 2024-03-22 13:07:21 följande:
    Gud så spännande!! 😍 Håller tummarna 🤞 Har du nån föraning alls? 
    Tack🙏🙏🙏🙏
    nja vågar knappt uttala mig men har en känsla av positivt, haft en del molande värk och så vidare! Men vågar inte hoppas. Sen har jag 2 kemiska i bagaget så man är ju rädd de ska va negativt om 2 dagar typ!:(❤️❤️
  • Sanavd
    J000ssan skrev 2024-03-22 13:15:39 följande:
    Tack🙏🙏🙏🙏
    nja vågar knappt uttala mig men har en känsla av positivt, haft en del molande värk och så vidare! Men vågar inte hoppas. Sen har jag 2 kemiska i bagaget så man är ju rädd de ska va negativt om 2 dagar typ!:(❤️❤️
    Åh förstår nervositeten och pirret!! ❤️ lycka till ikväll, håller tummarna för er!
  • J000ssan

POSITTTTIIIIVT🙏🙏❤️❤️ men försiktigt glada, TD imorgon och 2 kemiska i bagaget! 

• Ellalis
    J000ssan skrev 2024-03-22 18:32:42 följande:

WOOOW Stort stort GRATTIS!!!😭🙏njuuut♥️

• J000ssan
    Ellalis skrev 2024-03-22 20:52:39 följande:

WOOOW Stort stort GRATTIS!!!😭🙏njuuut♥️

TACK🙏🙏
    Ska försöka🙈🙈ingen monvärk alls idag så man nojar ju direkt❤️❤️❤️

• GrönaLjuslyktan
    J000ssan skrev 2024-03-22 18:32:42 följande:

Woooow hur stort!! Megagrattis till er! ❤️
  • J000ssan
    GrönaLjuslyktan skrev 2024-03-22 21:59:44 följande:
    Woooow hur stort!! Megagrattis till er! ❤️
    Tack snälla du❤️❤️positivt idag på TD med! Men vi vågar typ inte ta ut ngt! Så hemskt! Men såklart väldigt tacksamma och glada❤️
Svar på tråden IVF/ICSI 2024