• J000ssan

IVF/ICSI 2024

RH93 skrev 2024-09-05 14:07:47 följande:
    Ja håller verkligen med. Jag börjar få så mycket ångest och känner mig ledsen över att det inte ska ha gått och hur det kommer kännas då. Svårt att tänka på så mycket annat, jobb etc. 

Ah okej, aldrig tänkt att det skulle vara en biverkning men allt kan väl vara det 😅

jag håller med helt och hållet❤️

Ja idag är den värsta dagen, känner mig bara tom och vill att dagarna ska gå! 6:e insättningen, det tär på en alltså? dessa dagar är så psykiskt krävande:( 
    ja alltså vad vet jag, för mig är det nog så iaf:)

• J000ssan
    EFW skrev 2024-09-05 16:32:11 följande:

Så där, då var bebben på plats ❤️ Testdag den 18, men vet att jag kommer testa tidigare. 😂

Följer er andra med spänning och håller både tummar och tår för oss alla!! 😍

Åhhh håller alla tummar 🙏🙏❤️❤️❤️
  • J000ssan
    Masa24 skrev 2024-09-05 16:49:15 följande:

Omg kände precis likadant imorse! inga ömma bröst längre  o bara få känningar i magen. Försökte också hitta mina Tidigare anteckningar från förra IVF men skrev inte så mycket då. Jag börjar känna mig tom.. Det konstiga är att jag fått lite gul/ljusgröna flytningar är det normalt?? 
    Men jag tänker så här att dem flesta känner inga symtom alls första graviditets veckor så det kanske är normalt att vi inte känner något ? 

Låt hoppet finnas kvar vi ska inte börja sörja i förskott (jag som säger det o ändå grät så mycket igår kväll)
    Det är ju inte lätt med alla hormoner o tankar. 
    Håller tummarna för dig och RH93 som ska testa snart! Det är bara 2 dagar kvar håll ut ! ❤️🙏

Jag har haft en riktig Skit dag, den känslan jag haft det ggr jag plussat finns inte alls, så kan nästan sätta mitt liv på det inte gått vägen! Innan satte de iaf sig men nu känns de som minus igen💔
    hm vet inte ang flytningarna, men säkerligen normalt!! Kroppen spelar spratt med hormoner och annat! 

nej de ska man ju absolut inte, men min känsla har varit rätt alla de andra 5 ggr så litar ganska väl på den! 

men Vi får peppa varandra❤️

• J000ssan
    EFW skrev 2024-09-06 06:38:29 följande:
    Ja så roligt när man är några stycken 😍 Jag har ingen bestämd dag men sist jag plussade testade jag på ruvardag 7. Men gången innan började jag testa ruvadag 4 😂
    Ja jag har med plussat då de gånger jag plussat! Ska testa imorgon! Rd 9 då! Inv helgen om de är minus så det inte blir jobbigt! Min hade kläckt med när den sattes in så kommer lita på morgondagens svar! Allttid visat då! Känslan är tyvärr helt och hållet att det blir negativt💔
  • J000ssan
    EFW skrev 2024-09-06 14:17:08 följande:
    Så tråkigt att du tror att det inte tagit sig. ❤️ Men ja, ruvardag 9 är ju äl+14 Så blir ju som att testa vid Bim. Jag hoppas att du blir överraskad i morgon men om det visar sig vara negativt så finns vi alla här för support och tröst! 😊❤️
    Ja💔💔men redan börjat vänja mig vid tanken vilket är skönt så blir det ingen chock? så trött på allt och detta just nu, 6 insättningar?. När fan ska de gå hela vägen💔
    tack underbara du❤️❤️
  • J000ssan
    RH93 skrev 2024-09-06 16:40:44 följande:

Har haft en del molvärk nu under em så börjar kännas som att mensen ska komma när som helst. Försöker förbereda mig men tror jag kommer bli jätteledsen ändå. Har också haft lite illamående och känt mig rätt tung och så i huvudet men tror det kan vara värmen och brist på vatten 😅 känns också som jag kanske håller på att bli sjuk så vet inte vad som är vad. Vill bara ta ett test nu så man kan få veta..

Åh! Håller alla tummar❤️❤️❤️
    jag tog ett test nu, hade inte kissat på 5 timmar, sånt digitalt upp till 6 dagar tidigt! Totalt negativt! Ska testa imorgon med! förberett sambon på att jag inte tror de gått men inte sagt jag testat nu! Får se el tar jag imorgon bitti som vi bestämt! Men de är så sjukt hur man känner sin kropp efter alla dessa vändor!❤️
  • J000ssan
    RH93 skrev 2024-09-06 17:18:15 följande:
    Tack ❤️ åh kära du, det är så tungt 😞 hoppas verkligen att det blir ett plus till slut ändå men förstår att hoppet försvinner också ❤️

Ja fruktansvärt💔💔men har ändå känt det på mig, nästan hellre negativt direkt än kemisk el MA som jag haft innan! 

kom på jag har BIM idag! Så nog väldigt tillförlitligt iom jag hade hållt mig så många timmar med! ❤️❤️

• J000ssan
    Masa24 skrev 2024-09-07 09:58:10 följande:
    RH93 skrev 2024-09-07 05:42:24 följande:

Det blev ett minus här med. Känner mig helt tom och less. Glad att vi har en i frysen men tänk om den inte heller går, hur mycket pengar ska man lägga på detta.. hela sömnen blev förstörd också för jag vaknade vid 02 superkissnödig så va tvungen att gå upp och göra testet då. Sen har det varit så svårt att sova nåt.

Åh vet precis hur det känns! ❤️????? men har ni fått mens nu? Det är typ då man blir 100% säker ingen graviditet.. Jättetråkigt verkligen. Men också hellre att det inte blir plus än tidigt MA.
    skickar massor med kramar ❤️❤️❤️🙏 
    jag har inte vågat ta något test, hade mensvärk som kommer o går igår. Hade värsta mardrömmen grät båda i drömmen o precis när jag vaknade. 
    Helt sjukt hur det här ivf resan tär på psyket.
    Jag har helt ärligt inte någon känsla på om jag nu har något i magen eller tom..
    Jag får inte den förrän jag slutar med progesteronet, så inget att gå på! Mitt var helt negativt idag med så vet med säkerhet det inte gått! Känns som jag har stängt av alla mina känslor och orkar inte riktigt ta in ngt just nu💔💔
  • J000ssan
    RH93 skrev 2024-09-07 05:42:24 följande:

Det blev ett minus här med. Känner mig helt tom och less. Glad att vi har en i frysen men tänk om den inte heller går, hur mycket pengar ska man lägga på detta.. hela sömnen blev förstörd också för jag vaknade vid 02 superkissnödig så va tvungen att gå upp och göra testet då. Sen har det varit så svårt att sova nåt.

💔💔💔💔
    samma här! Också helt tom! Och så LESS
  • J000ssan
    EFW skrev 2024-09-13 11:24:34 följande:
    Ja man är försiktigt optimistisk då vi hade en ofrostig graviditet förra omgången. 😍

Förstår att du är sugen på att testa, du är duktig dom låter bli!  Jag testade ut min ovitrelle då jag vet att den sitter i länge på mig 😅

Så här ser stegringen ut hitills. 
    Åhhhh hejja hejja, jag håller alla tummar så hårt för er❤️❤️❤️
Svar på tråden IVF/ICSI 2024