Masa24 skrev 2024-09-05 16:49:15 följande:
Omg kände precis likadant imorse! inga ömma bröst längre o bara få känningar i magen. Försökte också hitta mina Tidigare anteckningar från förra IVF men skrev inte så mycket då. Jag börjar känna mig tom.. Det konstiga är att jag fått lite gul/ljusgröna flytningar är det normalt??
Men jag tänker så här att dem flesta känner inga symtom alls första graviditets veckor så det kanske är normalt att vi inte känner något ?
Låt hoppet finnas kvar vi ska inte börja sörja i förskott (jag som säger det o ändå grät så mycket igår kväll)
Det är ju inte lätt med alla hormoner o tankar.
Håller tummarna för dig och RH93 som ska testa snart! Det är bara 2 dagar kvar håll ut ! ❤️🙏
Jag har haft en riktig Skit dag, den känslan jag haft det ggr jag plussat finns inte alls, så kan nästan sätta mitt liv på det inte gått vägen! Innan satte de iaf sig men nu känns de som minus igen💔
hm vet inte ang flytningarna, men säkerligen normalt!! Kroppen spelar spratt med hormoner och annat!
nej de ska man ju absolut inte, men min känsla har varit rätt alla de andra 5 ggr så litar ganska väl på den!
men Vi får peppa varandra❤️