• Filuren888

BF aug 2024

Hej!

Nyligen plussat och har BF i början av augusti.
    Ni som också plussat nyligen kasnke vill dela glädje oro, symtom, besök på MVC osv.

Hjärta

• Svar på tråden BF aug 2024
  • Filuren888
    Villblimamma98 skrev 2023-11-30 18:24:31 följande:
    Jag vill verkligen se att det är som det ska där inne bara. Se ett hjärta slå 
    Jaaaa jag förstår :)
    ska också på tidigt ultraljud men blir först i vecka 9 :)
  • MichelleMilli
    yanke skrev 2023-11-29 21:53:25 följande:

31/7 eller 1/8, Filuren888, andra barnet
    31/7 eller 1/8, Villblimamma98, första barnet 

2/8      yanke          tredje barnet 

5/8 Granen123, första barnet
    6/8 MagganTop, tredje barnet
    6/8 Alvedon83, fjärde barnet
    6/8 Cinapuffen, fjärde barnet
    9/8 xXHalloweenXx, femte barnet 

Jag med! 1/8, femte barnet 
  • MichelleMilli

Jag fick tid för tidigt ultraljud!

Imorgon har jag tid för ett tidigt vul! Är i vecka 6 (5+2) imorgon ska bli spännande och se om det går att se att lille hjärtat slår ❤️

• MagganTop
    MichelleMilli skrev 2023-11-30 19:49:46 följande:

Jag fick tid för tidigt ultraljud!

Imorgon har jag tid för ett tidigt vul! Är i vecka 6 (5+2) imorgon ska bli spännande och se om det går att se att lille hjärtat slår ❤️

brukar dem inte rekommendera från tidigast v 6+0?
  • Alvedon83

Orolig här, tycker testen visar så svagt streck, ingen skillnad på strecket idag och igår. Tempen håller sig uppe men jag är så rädd att det kommer en tempdip imorgon😭 har inga symptom alls.

• MagganTop
    Alvedon83 skrev 2023-11-30 21:07:12 följande:

Orolig här, tycker testen visar så svagt streck, ingen skillnad på strecket idag och igår. Tempen håller sig uppe men jag är så rädd att det kommer en tempdip imorgon😭 har inga symptom alls.

Jag har inte haft några symtom under nån av mina graviditeter, när jag hade som mest symtom slutade det i ma. Så bristen på symtom behöver inte betyda någontingHjärta
  • Granen123
    MichelleMilli

Var det svårt att få tid bokad så pass tidigt i graviditeten? Vilken stad har du lyckats boka? :)
  • yanke

Ringde till mvc igår för inskrivning, fick tid den 11/12  är då i vecka 6+2. 
    Ska be om ett tidigt vul då jag haft druvbörd(googla gärna ) vilket inte var det roligaste jag varit med om direkt. 

Mina symptomen innan jag plussade var jätte stark mensvärk en vecka innan mens som höll i sig varje dag till ca 3 dagar efter beräknad mens. 
    Högra bröstet är väldigt ömt men annars märker jag inte så mycket, är inte trött, mår inte illa osv..

• MagganTop
    yanke skrev 2023-12-01 09:42:57 följande:

Ringde till mvc igår för inskrivning, fick tid den 11/12  är då i vecka 6+2. 
    Ska be om ett tidigt vul då jag haft druvbörd(googla gärna ) vilket inte var det roligaste jag varit med om direkt. 

Mina symptomen innan jag plussade var jätte stark mensvärk en vecka innan mens som höll i sig varje dag till ca 3 dagar efter beräknad mens. 
    Högra bröstet är väldigt ömt men annars märker jag inte så mycket, är inte trött, mår inte illa osv..

Har oxå inskrivningssamtal 11/12, v 6+0 då. har inga symtom förutom kissnödig, extra törstig o varm om nätterna. Hade inga direkta symtom med mina två andra barn heller så hoppas det håller i sig Glad
Svar på tråden BF aug 2024