BF aug 2024
Har precis plussat! BF 6/8 om allt går som det ska Vår älskade trea!
finns det någon BF-lista?
Har precis plussat! BF 6/8 om allt går som det ska Vår älskade trea!
finns det någon BF-lista?
BF-Lista Aug 2024
kopiera o fyll på
6/8 MagganTop, tredje barnet
Känns som jag springer på toa hela tiden, säkert i kombination med att jag är så törstig livrädd varje gång man kollar på pappret
Jag fick tid för tidigt ultraljud!
Imorgon har jag tid för ett tidigt vul! Är i vecka 6 (5+2) imorgon ska bli spännande och se om det går att se att lille hjärtat slår ❤️
Orolig här, tycker testen visar så svagt streck, ingen skillnad på strecket idag och igår. Tempen håller sig uppe men jag är så rädd att det kommer en tempdip imorgon😭 har inga symptom alls.
Ringde till mvc igår för inskrivning, fick tid den 11/12 är då i vecka 6+2.
Ska be om ett tidigt vul då jag haft druvbörd(googla gärna ) vilket inte var det roligaste jag varit med om direkt.
Mina symptomen innan jag plussade var jätte stark mensvärk en vecka innan mens som höll i sig varje dag till ca 3 dagar efter beräknad mens.
Högra bröstet är väldigt ömt men annars märker jag inte så mycket, är inte trött, mår inte illa osv..
Jag har inskrivningssamtal 19/12, är då i v6+6. Kommer då att boka tid för kub och det brukar vara v10-14. Så jag får vänta länge på ultraljud. 😅 Vi kommer att göra nipt oxå eftersom jag fyller 42år i januari. 😊
Någon mer med konstant molvärk? Livrädd för mf v 6 idag