Hon är den jag vill dejta men hon har ingen aning. Vad bör jag göra nu?
På det här sättet får du veta om hon är intresserad av något mer, tackar hon nej får du lämna henne ifred och tackar hon ja så har du verkligen något att se fram emot.
Grejen är att det skulle vara jätteoväntat för henne tror jag. Det är också oväntat för mig hur fort jag föll för henne men jag är inte direkt ledsen över att ha fallit för henne utan snarare glad.
Hur ska jag bjuda henne utan att göra det stelt? Känslorna är där i spelet liksom.
TS, testa att skriva dina inlägg utan att ta med uttrycken liksom och typ, det är svårt att ta det du skriver på allvar eftersom de uttrycken gör att din text blir oseriös.
Ja du TS, beklagar ditt sista svar. Vi som är kvinnor läser av svaren du fått, eller snarare inte fått, och det är glasklart att hon inte vill något mer. Du har visat tydligt även om du inte tror det själv att du är intresserad av henne och hon har inte hakat på. Hon har haft alla chanser att boka upp dig, att svara snabbt, att hålla konversationen levande och aktiv men det gör hon inte.